quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef Rosbief het volgende:
Uitstekend, schrijf er een lied over!
Dit is natuurlijk een extreem voorbeeld. Meestal gaat het om laagbouw.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:07 schreef Hork het volgende:
[..]
![]()
Totdat je zelf een huis gekocht hebt met vrij uitzicht en men er na een aantal jaar een flat voor bouwt. Dan is je huis opeens een stuk minder courant....gek he dat je dan wat laat horen ...
Dit zijn inderdaad ook flauwekul-redenen, maar als ik een mogelijkheid heb om een heel groot gepland project met 1 of 2 bezwaarschriften tegen te houden zou ik dat alleen al uit vermaak-oogpunt doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:59 schreef nz1900 het volgende:
Het eeuwige gezeur van mensen als er huizen worden gebouwd.
Mijn uitzicht gaat eraan, een weiland is opeens een natuurgebied etc. etc.
Die zeikerds vergeten gemakshalve, dat hun huizen ook in een "natuurgebied" zijn gebouwd, maar daar hebben ze kennelijk helemaal geen moeite meequote:Op zaterdag 16 september 2006 20:59 schreef nz1900 het volgende:
GRAFT-DE RIJP Oost-Graftdijk dreigt als één van de laatste lintdorpen in het land het lintkarakter te verliezen. De gemeente Graft-De Rijp wil vijfendertig extra huizen in het dorpje bouwen.
Het dorp bestaat nu nog uit zo'n zestig huizen en een kerk, die samen een lint vormen. De gemeente wil de woningen aan de andere kant van het water plaatsen. Daar is nu nog een natuurgebied.
De bewoners vrezen dat dit natuurgebied verloren zal gaan en dat ook het uitzicht zal worden verstoord. De gemeente wil niet reageren. Dinsdagavond worden de plannen besproken in de raad
Het eeuwige gezeur van mensen als er huizen worden gebouwd.
Mijn uitzicht gaat eraan, een weiland is opeens een natuurgebied etc. etc.
Een ander moet toch ook ergens wonen ? Wat is dit toch steeds voor egoistisch gezeik ?
Als je vrij uitzicht wilt hebben ga dan in de woestijn wonen.
Alle huizen in nederland zijn in natuurgebied gebouwd.quote:Op zondag 17 september 2006 03:17 schreef Hanekrooi het volgende:
[..]
Die zeikerds vergeten gemakshalve, dat hun huizen ook in een "natuurgebied" zijn gebouwd, maar daar hebben ze kennelijk helemaal geen moeite mee![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:59 schreef nz1900 het volgende:
Als je vrij uitzicht wilt hebben ga dan in de woestijn wonen.
Is er al: "Brandend zand"quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef Rosbief het volgende:
Uitstekend, schrijf er een lied over!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |