abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41870403
GRAFT-DE RIJP Oost-Graftdijk dreigt als één van de laatste lintdorpen in het land het lintkarakter te verliezen. De gemeente Graft-De Rijp wil vijfendertig extra huizen in het dorpje bouwen.
Het dorp bestaat nu nog uit zo'n zestig huizen en een kerk, die samen een lint vormen. De gemeente wil de woningen aan de andere kant van het water plaatsen. Daar is nu nog een natuurgebied.
De bewoners vrezen dat dit natuurgebied verloren zal gaan en dat ook het uitzicht zal worden verstoord. De gemeente wil niet reageren. Dinsdagavond worden de plannen besproken in de raad

Het eeuwige gezeur van mensen als er huizen worden gebouwd.
Mijn uitzicht gaat eraan, een weiland is opeens een natuurgebied etc. etc.

Een ander moet toch ook ergens wonen ? Wat is dit toch steeds voor egoistisch gezeik ?
Als je vrij uitzicht wilt hebben ga dan in de woestijn wonen.
pi_41870492
Uitstekend, schrijf er een lied over!
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_41870606
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef Rosbief het volgende:

Totdat je zelf een huis gekocht hebt met vrij uitzicht en men er na een aantal jaar een flat voor bouwt. Dan is je huis opeens een stuk minder courant....gek he dat je dan wat laat horen ...
pi_41870835
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:07 schreef Hork het volgende:

[..]

Totdat je zelf een huis gekocht hebt met vrij uitzicht en men er na een aantal jaar een flat voor bouwt. Dan is je huis opeens een stuk minder courant....gek he dat je dan wat laat horen ...
Dit is natuurlijk een extreem voorbeeld. Meestal gaat het om laagbouw.
Zelf ergens wonen en een ander het niet gunnen, dat irriteert mij.
pi_41870949
tja, kan het begrijpen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_41878485
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:59 schreef nz1900 het volgende:
Dit zijn inderdaad ook flauwekul-redenen, maar als ik een mogelijkheid heb om een heel groot gepland project met 1 of 2 bezwaarschriften tegen te houden zou ik dat alleen al uit vermaak-oogpunt doen.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_41879414
quote:
GRAFT-DE RIJP Oost-Graftdijk dreigt als één van de laatste lintdorpen in het land het lintkarakter te verliezen. De gemeente Graft-De Rijp wil vijfendertig extra huizen in het dorpje bouwen.
Het dorp bestaat nu nog uit zo'n zestig huizen en een kerk, die samen een lint vormen. De gemeente wil de woningen aan de andere kant van het water plaatsen. Daar is nu nog een natuurgebied.
De bewoners vrezen dat dit natuurgebied verloren zal gaan en dat ook het uitzicht zal worden verstoord. De gemeente wil niet reageren. Dinsdagavond worden de plannen besproken in de raad

Een ander moet toch ook ergens wonen ? Wat is dit toch steeds voor egoistisch gezeik ?
Die zeikerds vergeten gemakshalve, dat hun huizen ook in een "natuurgebied" zijn gebouwd, maar daar hebben ze kennelijk helemaal geen moeite mee
Voor een goeie nachtrust mag je mij wakker maken, want ik slaap nogal slecht....
pi_41879487
quote:
Op zondag 17 september 2006 03:17 schreef Hanekrooi het volgende:

[..]

Die zeikerds vergeten gemakshalve, dat hun huizen ook in een "natuurgebied" zijn gebouwd, maar daar hebben ze kennelijk helemaal geen moeite mee
Alle huizen in nederland zijn in natuurgebied gebouwd.
pi_41879816
quote:
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef Rosbief het volgende:
Is er al: "Brandend zand"
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_41881126
En toch is het een mooi systeem hoor dat klagen over bouwplannen

Zo rij ik elke dag langs een mooi gebouw waar ze een aanbouw wilden doen, gelukkig was ik net op tijd om een klacht in te dienen om het tegen te houden (onder het motto: de aanbouw doet afbreuk aan het straatbeeld). Gelukkig blijft nu het straatbeeld daaro (voorlopig) hetzelfde. Kan ik lekker blijven genieten van dat stukje uitzicht aan de andere kant van de stad
pi_41881238
En terrecht dat ze klagen

Er staan daar van die mooie woningen uit de 19e eeuw, daar ga je toch niet 35 nieuwbouw woningen bijzetten

Ga maar in Helmond wonen met je kut nieuwbouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')