modem is wel 24 uur per dag aan.....quote:Op maandag 18 september 2006 18:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Tenzij je 24 uur per dag online bent

Als je verbinding houdt met het internet, dan behoud je je IP adres toch gewoonquote:Op maandag 18 september 2006 21:01 schreef gateway het volgende:
[..]
modem is wel 24 uur per dag aan.....

zaterdag 19 augustus 2006 @ 18:54quote:Op maandag 18 september 2006 22:01 schreef RSH11 het volgende:
Hoe lang staat het logo er nu trouwens al?

Ballonnetjes in 't oranje tekenenquote:Op maandag 18 september 2006 22:16 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
![]()
Drawball feest moeten we het logo gaan versieren enzo

Ik wist toen ik em maakte dat mensen dat niet gingen snappenquote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef mcDavid het volgende:
sjezus mensen hoe duidelijk willen jullie de uitleg van de ruitentool hebben?

quote:Op maandag 18 september 2006 22:50 schreef C10H14N2 het volgende:
[..]
Ik wist toen ik em maakte dat mensen dat niet gingen snappen![]()
Een tip voor mensen die het niet snappen maar wel willen snappen:
Probeer het uit in paint. Komt vanzelf goed(hoop ik
)

Maak eens wat screenshots. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de ruit de juiste kant op te wijzen. Ik heb zojuist de K voorzien van nieuw zwart en oranje, en gebruikte voornamelijk de diagonale lijnentool om het mooi te houden.quote:Op maandag 18 september 2006 22:40 schreef mcDavid het volgende:
sjezus mensen hoe duidelijk willen jullie de uitleg van de ruitentool hebben?

quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat het voor ééns en altijd duidelijk mag zijn!!

Ja hij gaat altijd van links naar rechts. Als je de O boven zet, krijg je en /. zet je de O onder kijg je een \.quote:Op maandag 18 september 2006 22:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Maak eens wat screenshots. Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de ruit de juiste kant op te wijzen. Ik heb zojuist de K voorzien van nieuw zwart en oranje, en gebruikte voornamelijk de diagonale lijnentool om het mooi te houden.
De kleurentool heb ik inmiddels werkend.... maar ruitenmaken gaat dus altijd de verkeerde kant op.

Dat stukje heb ik net gedaan, wat is er niet goed aan dan?quote:Op maandag 18 september 2006 22:54 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat het voor ééns en altijd duidelijk mag zijn!!

Het is prima. Maar een aantal mensen snapten de ruitentool niet. Hopelijk nu wel.quote:Op maandag 18 september 2006 23:08 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik net gedaan, wat is er niet goed aan dan?

Ah oké, ik dacht dat je bedoelde dat daar iets fout was gegaan.quote:Op maandag 18 september 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Het is prima. Maar een aantal mensen snapten de ruitentool niet. Hopelijk nu wel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |