Ja, maar die hier aan de muur hangt is dan weer zo breed in stijve toestand itt. jouw slappe stand-verlenging.quote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is de lengte van jouw piemel meer dan die 67cm van die dooie Sony
Nee, dan kan een 5-serie welquote:Op maandag 18 april 2011 21:59 schreef nikky het volgende:
[..]
Tis net of jullie het over een BMW hebben
Ik vang dat van iemand anders schat. Ik weet dat je er moeite mee hebt, maar accepteer dat nou eens.quote:
Heb je het beeld al bekeken bij Smits ofzo? Serieus doen, dan wil je die niet.quote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze kost maar 400 euro en kan ik alles op aansluiten wat ik heb. Meer dan goed genoeg.
Ik vang het nooit, dat bedoelde ikquote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik vang dat van iemand anders schat. Ik weet dat je er moeite mee hebt, maar accepteer dat nou eens.
Ik ga morgen effe kijken. Maar de recensies zijn best goed.quote:Op maandag 18 april 2011 22:01 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heb je het beeld al bekeken bij Smits ofzo? Serieus doen, dan wil je die niet.
Misschien is Paarse_Paashaas in de buurt, die verkoopt die dingen.quote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga morgen effe kijken. Maar de recensies zijn best goed.
Ik weet nog dat ik blij was met m'n eerste zwart/wit teeveetjequote:Op maandag 18 april 2011 23:36 schreef yvonne het volgende:
Ach jee
Bij ons ook nog pas een maand of 3, we zijn nu aan deLCD
Ik las LSD.quote:Op maandag 18 april 2011 23:36 schreef yvonne het volgende:
Ach jee
Bij ons ook nog pas een maand of 3, we zijn nu aan deLCD
Gefeliciteerd met deze aanschaf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 19:47 schreef Biogarde het volgende:
Waarom dan Bi0![]()
Omdat ie dan z'n zelfgemaakte homevideo's in breedbeeld kan zien.
Whaha, boeie
Het zijn keiromantische sfeervolle () rukfilmpjes van Remlof zelf
![]()
En heb je bewijzen?![]()
Uhu![]()
Sfeermasturbatie
[..]
Dus feliciteer hem hier![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|