Oh. Is dat alleen op dit moment. Ik neem aan dat er wel spellen mee komen. Lijkt mij alleen hoor.quote:Op zondag 17 september 2006 16:33 schreef BMH het volgende:
[..]
4 nunchucks is nutteloos aangezien er geen games zijn die 4 nunchuks gebruiken
PS3 - 600quote:Op zondag 17 september 2006 16:29 schreef disjfa het volgende:
Jep. Een wii = 250
3 extra controllers = 120
3 extra nunchucks = 60
4 extra classics = 80
Einde: Wii == ¤ 510,-
Prijzig
Mijn mond viel open toen ik je post lasquote:Op zondag 17 september 2006 16:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wii Boxing met 4 spelers gebruikt toch echt 4 Wiimotes en 4 nunchuks.
Edit: Wii Boxing met 4 spelers...Stupid me.
Maar iig, er zullen vast wel games zijn die je met 4 spelers doet waar je ook 4 nunchuks bij nodig hebt
30 euro voor een gyroscopische wireless controller, lition ion battery & oplaadsnoer? NEE! NEE NEE!! Zeker niet.quote:Op zondag 17 september 2006 16:37 schreef Xrenity het volgende:
[..]
PS3 - 600
4 controllers - 4x30 (positief geval) = 120
totaal 720
Gelukkig maak jij helemaal nooit fouten.quote:Op zondag 17 september 2006 16:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Mijn mond viel open toen ik je post las![]()
Jij zeiktrut. Ik zeg alleen dat ik het grappig vond.quote:Op zondag 17 september 2006 16:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Gelukkig maak jij helemaal nooit fouten.
quote:Op zondag 17 september 2006 16:42 schreef BMH het volgende:
[..]
Jij zeiktrut. Ik zeg alleen dat ik het grappig vond.
Ga sparen voor mijn Wii!
Met 90% gezeik, getroll en geflame gaat het hard jaquote:Op zondag 17 september 2006 17:24 schreef PastoorPeter het volgende:
Dat vissen
Wat gaan jullie trouwens snel met die topiques tvp.
Net even lekker wezen schijten op werk, heb ik zomaar even een SNES classic mee verdientquote:Op zondag 17 september 2006 18:52 schreef Ruzbeh het volgende:
Waar blijven al die mensen die dachten dat de NES downloads gewoon 20 euro per stuk zouden zijn omdat dat ook zo was met de GBA classics?
quote:Op zondag 17 september 2006 17:48 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Met 90% gezeik, getroll en geflame gaat het hard ja
Komt een apart USB adaptertje dacht ik.quote:Op zondag 17 september 2006 19:06 schreef Bot13 het volgende:
Wat ik me afvraag over de Wii Online functionaliteit; ik lees heel veel over WiFi verbindingen met je computer, maar is het ook mogelijk om gewoon via een internetkabeltje de Wii met internet te voorzien?
Zal ook wel weer 50¤ kostenquote:Op zondag 17 september 2006 19:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Komt een apart USB adaptertje dacht ik.
_______________________O______________________quote:Op zondag 17 september 2006 14:28 schreef Xrenity het volgende:
http://www.gametrailers.com/player.php?id=13157&type=mov&pl=game
Zelda fishing walkthrough
_______________________O______________________quote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef Roi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hrkbI_TDOnQ
Laatste minuut ff kijken![]()
![]()
da's maar raar. misschien kan die jongen inderdaad een beperkt idee krijgen van z'n omgeving door echolocatie. een computerbeelden worden op een plat scherm geprojecteerd, dat kan hij op geen enkele manier zienquote:Op zondag 17 september 2006 20:57 schreef Roi het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=hrkbI_TDOnQ
Laatste minuut ff kijken![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 17 september 2006 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
da's maar raar. misschien kan die jongen inderdaad een beperkt idee krijgen van z'n omgeving door echolocatie. een computerbeelden worden op een plat scherm geprojecteerd, dat kan hij op geen enkele manier zien
Wat me nog het meest opvalt (afgezien van dat het extreem retegeil is, maar dat wisten we inmiddels wel), is dat je nu voor het eerst iemand het ziet besturen met z'n handen rustend op z'n benen. En dat hij die Navi zo echt heel precies en trillingsvrij kan richten. Dat geeft dus al heel wat meer hoop voor de wiimote als een blijvertje in de gameswereld.quote:Op zondag 17 september 2006 20:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
_______________________O______________________
Dan heb je de laatste tijd iig al veel gemistquote:Op zondag 17 september 2006 23:08 schreef speknek het volgende:
[..]
is dat je nu voor het eerst iemand het ziet besturen met z'n handen rustend op z'n benen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |