VGP zet gelukkig op elk pakje een waarde van $20.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:45 schreef BMH het volgende:
Ik moet haast bij ieder item dat ik importeer de volle 25% extra betalen. Aka importeren heeft me bijna 200 euro extra gekost
Kun je natuurlijk ook een boete voor krijgenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 14:47 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
VGP zet gelukkig op elk pakje een waarde van $20.
Tis een spel waarbij je snel moet denken en nog sneller moet handelen. Persoonlijk vind ik het spel niet de volle pond waard aangezien de gameplay helemaal niet zo uitgebreid is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is Trauma Center eigenlijk? Ik heb wat reviews gelezen maar heb moeite me een echt beeld te vormen? Is hij echt zo tergend moeilijk?
Trauma Center is 1 van de leukste spellen op de DS, maar inderdaad erg moeilijk.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 07:28 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe is Trauma Center eigenlijk? Ik heb wat reviews gelezen maar heb moeite me een echt beeld te vormen? Is hij echt zo tergend moeilijk?
Met Mario & Luigi Partners in Time heb je allebei in één.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:40 schreef Kill_em_all het volgende:
Ik wil meer iets zoals mario of een rpg.
idd , wel jammer dat je in die stamp mode ook SP van die langdradige spellen als ludo moet spelen om andere spelletjes te unlocken , maar voor de rest vind ik het een van de tofste games die de laatste tij uitgekomen is.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
42 Spelklassiekers!Spel is erg cool!
Ik bied alvast 10 euro.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb de DS browser, maar nog niet geprobeerd omdat ik eerst mn wifistick weer werkend moet krijgen
Omdat de kaart voor het gba slot bij de DSlite versie kleiner is zodat ie niet uitsteekt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
idd , wel jammer dat je in die stamp mode ook SP van die langdradige spellen als ludo moet spelen om andere spelletjes te unlocken , maar voor de rest vind ik het een van de tofste games die de laatste tij uitgekomen is.
Iemand al die DS browser gekocht? ik zag hem iig liggen , maar wat ik mij afvraag is waarom er zowel een DS als een DSlite versie is , die apperaten veschillen toch bijna niks van elkaar , behalve wat beter achtergrondlicht?
quote:Second week Pokemon LTD:
Pokemon DP 2,055,008 <-de nieuwe
Pokemon GS 1,864,049
Pokemon RS 1,716,541
Pokemon RG 130,460
Eens.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
42 Spelklassiekers!Spel is erg cool!
quote:Game Boy Advance 177,145
GameCube 42,286
Nintendo DS 403,435
PlayStation 2 306,517
PlayStation Portable 153,353
Xbox 6,495
Xbox 360 259,458
dit levert een google op:quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is dan geen DS-spel, maar ik vraag het toch maar hier. Weet iemand of Rhythm Tengoku (vd makers van WarioWare) ook naar Europa komt?
26 oktober voor 150 euro (bartsmit.nl)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
Komt de roze DS Lite nog steeds eind deze maand uit?
Erg jammer inderdaad, ik had graag harttransplantaties gedaan en hersenoperties, was veel leuker geweest dan rare beestje fryen met een laserquote:Op donderdag 12 oktober 2006 14:25 schreef Schlumberger het volgende:
Trauma Center is echt een leuk spel, zeker de eerste levels. Daarna wordt het gaandeweg steeds onrealistischer, waardoor je meer het idee hebt een soort behendigheids-minigame speelt, in plaats van een chirurgie-sim.
Startpagina kun je niet veranderen zover ik weet. Verder kun je veel (kleine) site's vinden op dssites.com, das wel handig.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:37 schreef edejong het volgende:
ik heb een paar vraagjes over de browser (twee dagen geleden gekocht)welke online versie van MSN werkt goed met de browser? om de searchmachine te veranderen heb je zo'n speciaal adres nodig van google.. welk adres? kan je de startpagina ook veranderen?
Juist een heerlijk spelquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:00 schreef mini-lellan het volgende:
Wat is Metroid Prime: Hunters toch een kut spel, je hebt maar 4 locaties.![]()
Vier locaties? Je bedoelt dat er maar vier levels zijn? Of ...?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:00 schreef mini-lellan het volgende:
Wat is Metroid Prime: Hunters toch een kut spel, je hebt maar 4 locaties.![]()
Ik hou normaal gesproken helemaal niet van FPS maar dit speeld toch wel heel erg lekkerquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:12 schreef Schlumberger het volgende:
[..]
Vier locaties? Je bedoelt dat er maar vier levels zijn? Of ...?
Ik heb trouwens wél goede dingen gehoord over dat spel; het schijnt echt tof te zijn. Ik wilde het maandag zelfs gaan kopen
Geen spierpijn gekregen van de aparte manier waarop je de DS schijnt vast te moeten houden?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 21:15 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik hou normaal gesproken helemaal niet van FPS maar dit speeld toch wel heel erg lekker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |