Een gokje he...quote:Op vrijdag 22 september 2006 11:03 schreef Kill_em_all het volgende:
lol waarom verkoop je hem?
Gebruik m te weinig.. gekocht in een opwelling enz enzquote:Op vrijdag 22 september 2006 11:03 schreef Kill_em_all het volgende:
lol waarom verkoop je hem?
Beide, echt topspellenquote:Op vrijdag 22 september 2006 15:39 schreef Platina het volgende:
Hmm koentje ik heb bod geplaatst op je mariokart.
Welk spel kunnen jullie meer aanbevelen mensen: Phoenix Wright of Trauma Center?
en waar kan ik ze goedkoop halen
Bij cd-wow.nl zijn ze meestal nog goedkoper (en geen verzendkosten). Ben ook wel benieuwd naar die price compare.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Beide, echt topspellen![]()
Beste plaats om te kopen...zuiderpark computers en games is meestal goedkoop, maar als het goed is heeft Mezzin een mooie price compare waar je zo kunt zien waar ze het goedkoopst zijn.
Jammer, dan maar wachten op Zeldaquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:51 schreef BMH het volgende:
Final Fantasy III krijgt een 6.5
Eindelijk een reviewer die ziet dat die JRPG's een battlesysteem hebben dat echt niet meer leuk is.
Er was er één die in schokken voort bewoog. Ik denk niet dat dat lag was.. Maar die verdween vlak voor je ogen, en kwam wat later gewoon voor je gezicht terug, of op totaal andere plaatsen waar die niet hoort te zijn. En het was niet dmv een ghost te gebruiken.quote:Op vrijdag 22 september 2006 22:20 schreef Platina het volgende:
Hoe bedoel je ASSpirine?
Ik ben nog steeds dol op het turn based systeem.quote:Op vrijdag 22 september 2006 18:51 schreef BMH het volgende:
Eindelijk een reviewer die ziet dat die JRPG's een battlesysteem hebben dat echt niet meer leuk is.
EN als je dat nou wel gewoon leuk vind? Ik ga een FPS ook niet een 4 geven omdat ik FPS niet leuk vindtquote:Op vrijdag 22 september 2006 18:51 schreef BMH het volgende:
16 jaar oud battlesysteem waarbij je constant enkel op de A drukt. Als je dat leuk vind ok.. Maar tis echt niets voor mij. Hoe goed de graphics ook zijn.quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
EN als je dat nou wel gewoon leuk vind? Ik ga een FPS ook niet een 4 geven omdat ik FPS niet leuk vindt
Als het niets voor jou is prima, maar ik zweer erbijquote:Op zaterdag 23 september 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
[..]
16 jaar oud battlesysteem waarbij je constant enkel op de A drukt. Als je dat leuk vind ok.. Maar tis echt niets voor mij. Hoe goed de graphics ook zijn.
Ik wou dat ik ook stalen zenuwen had.quote:Op zaterdag 23 september 2006 10:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als het niets voor jou is prima, maar ik zweer erbij
Druk op "R", --> Historyquote:Op zondag 24 september 2006 15:10 schreef Platina het volgende:
Advance Wars eindelijk uitgespeeld. Kan het spelletje zeker aanraden! Iemand idee hoe ik mijn played time er kan checken of kan dat niet? Ik vind het namelijk wel leuk om bij te houden hoe lang ik een spel gespeeld heb
Ik zit al op zo'n 70 uur played, maar heb het na mijn laatste 2 aankopen niet meer zoveel gespeeld ivm tijdgebrek!quote:Op zondag 24 september 2006 19:03 schreef Platina het volgende:
thanks. toch zn 10 uurtjes totaal voor campaign, nu de hard maar eens uitspelen want ik wil waar voor me geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |