NFWC gaat altijd via friendcodesquote:Op donderdag 28 september 2006 18:00 schreef Maraca het volgende:
Maar gaat dat dan via friendcodes of?
Ik denk dat met zijn alle in de rij staan daar iets sociaals is ofzo, kunnen ze lekker lullen over hun volgende aankoop ofzoietsquote:Op donderdag 28 september 2006 20:14 schreef Maraca het volgende:
Maar wat ik me dan afvraag.. waarom bestellen die mensen dat spul niet via internet? Kunnen ze lekker thuisblijven en valt het spel op de mat..![]()
Of kennen ze dat systeem in Japan niet?![]()
quote:OK, I just tried out the GTS (Global Trade System), and it's about the coolest thing EVER. It is basically an anonymous eBay where Pokemon are the currency.
Basically, you can post Pokemon for trade on the Internet with your desired Pokemon, gender and level range and search for others.
So, for example, I wanted a Hikozaru. I picked it from a list, said I didn't care about the gender or the level. It searched for a second, and three candidates popped up - one wanted a Naetoru of any gender and level, another wanted a Pochama of any gender and level, and the last one wanted a Pochama of any gender of at least level 10.
Just for shits and giggles, I thought I'd post a totally unreasonable request of my own. I put a Geodude up, and said I wanted a Hikozaru. It uploaded my Geodude to their server, and it will wait there until someone accepts or I take it down. If someone accepts, the next time I go to the GTS it'll download to my cart.
While limited now, another cool feature is that you can set your location. Currently the crosshairs are limited to Japan, but I would imagine as the game is released in other territories those constraints would be lifted. So you see a picture of the globe, and you move a little dot around. When you place the dot, it brings up a list of cities and towns near that dot so you can select your location. Really cool shit.
Not wanting to give up either of my starters I passed, but...wow. Pretty much the only reason to have multiple carts now is to get all the legendaries. I am totally fine with not being able to restart my game to get them all now.
Online trading kan wel eens heel cool wordenquote:Op vrijdag 29 september 2006 09:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Pokemon online trading system:
[..]
Het wordt voor mij ook de eerste Pokemon die ik speel sinds blauwquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:08 schreef BMH het volgende:
[..]
Online trading kan wel eens heel cool worden
mmhh. Eerste Pokémon game sinds Blue waar ik hyped voor raakt
Ik heb Blauw ook op de PC gespeeld, amateur vertaalde ROM. Ik had toentertijd nooit verwacht dat de games ook in Nederland zouden uitkomenquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:35 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ga deze ook halenWord m'n eerste echte pokémon game! (Die andere versies speelde ik in mijn pokémontijd op de PC
)
Die van mij sinds Yellow en Rubyquote:Op vrijdag 29 september 2006 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het wordt voor mij ook de eerste Pokemon die ik speel sinds blauw
Ik ookquote:Op vrijdag 29 september 2006 11:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb Blauw ook op de PC gespeeld, amateur vertaalde ROM. Ik had toentertijd nooit verwacht dat de games ook in Nederland zouden uitkomen
iddquote:Op vrijdag 29 september 2006 12:30 schreef Platina het volgende:
Ik heb blauw altijd gespeeld, en dan altijd ruilen met de buurjongen die rood had.
En wie kent niet de Candy exploit waarbij je op dat eiland moest gaan surfen ofzo en het item dat op de 7de plek in je bag zat ofzo vermenigvuldigd werd.
Goold old times
Pokémon staat geplant voor Q1/'07quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:39 schreef Maraca het volgende:
Ik vraag me af wat sneller gaat.. Japans leren of wachten tot pokémon in Europa uitkomt![]()
Dat zegt dan wat over jou hequote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:55 schreef Lexie het volgende:
Alhoewel Pokemon me best leuk lijkt zou ik me toch een beetje bescheten voelen om hem te kopen.
Oeh Phoenix Wright II!!!quote:
vet... waar heb je die DS Stand vandaan?quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
DS Stand besteld
[afbeelding]
Tevens de FFIII soundtrack (CD + DVD):
[afbeelding]
Dan bestel je hem toch via internet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 11:55 schreef Lexie het volgende:
Alhoewel Pokemon me best leuk lijkt zou ik me toch een beetje bescheten voelen om hem te kopen.
*check*quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Contact komt ook deze maand uit. Nog meer mensen die uitkijken naar deze game?
[afbeelding]
Daardoor ben ik dus mijn DS Lite al bijna 4 weken kwijt...quote:Op vrijdag 29 september 2006 15:01 schreef ruudjuh31 het volgende:
ik heb net ontdekt dat mijn DS gebarsten is op t scharnierach ja ik heb garantie. maar ben je er zuinig op gaat ie alsnog stuk
![]()
Bij mij duurde het ook een maand voordat ik een nieuwe DS Lite kreeg, Mijn Wifi was overleden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:04 schreef baniekje het volgende:
[..]
Daardoor ben ik dus mijn DS Lite al bijna 4 weken kwijt...
En IK WIL HEM NU TERUG!
Ik wil zo graag mijn onkruid wieden in Animal Crossing, Dr. kawashima begroeten(hij zal me vast en zeker missen)
en Metroids spelen.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kinderziekte kan ik een kapotte Wifi niet echt noemen en ach ik heb toch 2 jaar garantie op mijn DS Lite voor dit soort dingen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:49 schreef baniekje het volgende:
Zonde eigenlijk he, die kinderziektes in nieuwe apparaten.
Betaal je veel geld en het is nog niet ok.
Tis wat je ding is he? ik houd dan weer totaal niet van de AW serie terwijl ik FE fantastisch vindquote:Op zondag 17 september 2006 09:58 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar het belangrijkste verschil:Fire Emblem
suckt en
Advance Wars
ownt.
Ik vind het vervelende aan Advance Wars dat je je eigenlijk geen fout kunt permitteren. Het lijkt erop dat een level maar op een manier te halen is. Bij Fire Emblem kun je helemaal je eigen tactiek bepalen. Zet je een keer een karakter wat minder handig neer dan is er altijd nog de kans dat hij het overleeftquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Tis wat je ding is he? ik houd dan weer totaal niet van de AW serie terwijl ik FE fantastisch vind, vind de setting van AW niet tof.
Ik ben bezig met FE9 en heb nog maar een stuk of 6 personages in levenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik vind het vervelende aan Advance Wars dat je je eigenlijk geen fout kunt permitteren. Het lijkt erop dat een level maar op een manier te halen is. Bij Fire Emblem kun je helemaal je eigen tactiek bepalen. Zet je een keer een karakter wat minder handig neer dan is er altijd nog de kans dat hij het overleeft. Ik ben nu bezig met Fire Emblem: The Sacred Stones, wat is het toch een topserie
.
Het is gewoon een schande dat nintendo bij de eerste 6 delen nooit heeft overwogen ze naar europa te brengen!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:34 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben bezig met FE9 en heb nog maar een stuk of 6 personages in leven.. Dat betekend dat er al 10-15 party leden gedood zijn en nooit zullen terug keren in het spel
Het is echt fantastisch hoe het spel veranderd als je partyleden overlijden of als je ze helemaal niet ontmoet. Replay value x 10
Ah kijk, dan heb ik een vraag voor jouquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik vind het vervelende aan Advance Wars dat je je eigenlijk geen fout kunt permitteren. Het lijkt erop dat een level maar op een manier te halen is. Bij Fire Emblem kun je helemaal je eigen tactiek bepalen. Zet je een keer een karakter wat minder handig neer dan is er altijd nog de kans dat hij het overleeft. Ik ben nu bezig met Fire Emblem: The Sacred Stones, wat is het toch een topserie
.
Seth, is dat die Paladin die je in het begin meekrijgt? In iedere Fire Emblem begin je met twee karakters: je hoofdkarakter en volgens mij iedere keer een Paladin. Alhoewel die Paladin in het begin een bad ass mofo is en je er alle vijanden makkelijk mee verslaat zit er ook een nadeel aan. Als je Paladin een vijand verslaat krijgt hij daar ongeveer een vijfde de xp van die een ander karakter ervoor zou krijgen. Als Seth een vijand verslaat krijgt hij daar bijvoorbeeld 5 xp voor terwijl een ander karakter daar 25 voor zou krijgen. Hierdoor functioneert het sterke beginkarakter als een xp-zwart gat. Je kunt beter andere karakters vijanden laten verslaan, zodat zij veel meer xp krijgen. In het begin is dait misschien wat moeilijker, maar verderop heb je er veel profijt van, omdat je dan meerdere krachtige karakters hebt in plaats van eentje (Seth). Later in de game krijg je daar last van als alleen Seth erg ontwikkeld is.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 10:55 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
Ah kijk, dan heb ik een vraag voor jou![]()
Blijft Seth zo broken? Ik zit nu in chapter 8 en Seth kan in principe bijna alleen de missies voltooien. Zodra ik mijn andere characters namelijk dichtbij de vijand breng om ze wat op te levellen gaat iedereen daar op af en zijn ze dood (en dan bedoel ik de wat minder vanzelfsprekende members).Of ben ik er nu gewoon heel erg slecht in?
*Start een new game op*quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:27 schreef Lexie het volgende:
[...]
Ja, dan denkt iedereen dat ie een vibrator krijgt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 16:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan bestel je hem toch via internet?Krijg je hem in een hele neutrale doos
![]()
Nog een tip: die promotiedingetjes die je kunt gebruiken voor karakters boven de lvl 10: niet (meteen) gebruiken. Je karakter evolueert dan naar een nieuwe klasse waar hij een stuk sterker van wordt. Het nadeel hiervan is dat het levellen dan ook weer een stuk langzamer gaat omdat hij minder xp verdient (Seth is bijvoorbeeld een gevevolueerde cavalarie-eenheid. Je kunt dus beter je karakter lekker doorontwikkelen naar level 21, gaat een stuk sneller en volgens mij wisselen ze dan automatisch van klasse. En dan heb je echte vechters, bijna onverslaanbaarquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:30 schreef BlackSheep het volgende:
[..]
*Start een new game op*
Ik heb em aan het begin duidelijk te veel gebruikt dan. Kzal eens kijken hoe ik et nu ga aanpakken. En inderdaad, beats tanks anyday.![]()
Deed ik ook altijd, lekker hoog door lvlen tot 18/20.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:28 schreef Lexie het volgende:
[..]
Nog een tip: die promotiedingetjes die je kunt gebruiken voor karakters boven de lvl 10: niet (meteen) gebruiken. Je karakter evolueert dan naar een nieuwe klasse waar hij een stuk sterker van wordt. Het nadeel hiervan is dat het levellen dan ook weer een stuk langzamer gaat omdat hij minder xp verdient (Seth is bijvoorbeeld een gevevolueerde cavalarie-eenheid. Je kunt dus beter je karakter lekker doorontwikkelen naar level 21, gaat een stuk sneller en volgens mij wisselen ze dan automatisch van klasse. En dan heb je echte vechters, bijna onverslaanbaar. Promotiedingetjes zou ik pas aan het einde van de game gebruiken als er geen zicht op is dat het karakter ooit de level 21 gaat halen.
Had er nog niet eerder over gehoord, maar het verhaal op IGN klinkt erg tof. Moet ik maar eens in de gaten houden.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
Contact komt ook deze maand uit. Nog meer mensen die uitkijken naar deze game?
[afbeelding]
Danku, ga ik zeker doen danquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:28 schreef Lexie het volgende:
[...]
Blijkbaar nog niet uitquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:47 schreef ikookhier het volgende:
Is de Rumblepack voor de DSlite al beschikbaar ? zo ja waar te krijgen ?
Missie 8, is dat trouwens op die boot? Die is ook wel extreem kut. Ik heb eerder twee Fire Emblems gespeeld, maar dit is toch wel een van de moeilijkste missies die ik gedaan heb. Komt misschien ook door mijn tic dat ik per se geen dode karakters wilquote:
ehm, ik bedoel niet de touchscreen functie zelf, maar het scherm zelf, 2/3 is onbruikbaar, 1 grote waas.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:39 schreef BMH het volgende:
Probeer hem ook eens opnieuw te calibreren.
Ow.. Das niet goed.quote:Op maandag 9 oktober 2006 11:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ehm, ik bedoel niet de touchscreen functie zelf, maar het scherm zelf, 2/3 is onbruikbaar, 1 grote waas.
Heb je SSID broadcast uit staan waarschijnlijk. Voer deze handmatig in in je DS (SSID staat in je router) of zet de broadcast weer aan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:11 schreef Schlumberger het volgende:
Ik heb vandaag de browser voor de DS Lite gekocht.
Maar ja, just my luck... toen ik mijn W-Lan probeerde te vinden werkte het natuurlijk niet. Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Zucht, het was ook te mooi om waar te zijn
Nope, het SSID wordt gewoon uitgezonden. Met mijn laptop heb ik namelijk geen enkel probleem. Bovendien, als ik het SSID handmatig invul, werkt het nog steeds niet. Via Nintendowifi.com kom ik ook niet veel verder.quote:Op maandag 9 oktober 2006 14:15 schreef gamecube_master het volgende:
[..]
Heb je SSID broadcast uit staan waarschijnlijk. Voer deze handmatig in in je DS (SSID staat in je router) of zet de broadcast weer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |