ja, started is net iets minder ja.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
ja maar dan slaat het niet meer op hun naam !
die theorie van devv (toch?) klopte in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:58 schreef piertje2 het volgende:
[..]
hahaha dat was mooi jaboze kerel achter het luikje
Ja, hij dacht dat ie een ervaren luikjestrekker wasquote:Op zondag 17 september 2006 00:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die theorie van devv (toch?) klopte in ieder geval niet..
ja het woord voor de vrouwen van plezier !!quote:Op zondag 17 september 2006 00:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
je bedoelt Kurva (Tsjechisch/ Slowaaks/ Servo-Kroatisch) of Kurwa (Pools)?
Is toch iets van hoer...quote:Op zondag 17 september 2006 00:03 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
je bedoelt Kurva (Tsjechisch/ Slowaaks/ Servo-Kroatisch) of Kurwa (Pools)?
wat Piertje zegt. In het Bulgaars gebruiken ze dat woord niet. Kan het wel ff navragen voor de zekerheid.quote:Op zondag 17 september 2006 00:05 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Is toch iets van hoer...
In het bulgaars volgens mij wel![]()
Je was nutteloos geweest in de CLquote:Op zondag 17 september 2006 00:01 schreef -Wolf- het volgende:
Mochten we trouwens in de volgende ronde tegen een Tsjechische, Poolse, Bulgaarse of Russische ploeg komen te spelen, dan weet ik nog wel wat leuke teksten aan te halen om de tegenstander te narren.
Kurwasynquote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wat Piertje zegt. In het Bulgaars gebruiken ze dat woord niet. Kan het wel ff navragen voor de zekerheid..
Wat een relschoppers zijn jullie toch ook hequote:Op zaterdag 16 september 2006 23:56 schreef -Wolf- het volgende:
wel fijn dat ik via Fok! een paar echte AJAX-fans heb leren kennen, want uit mijn omgeving moet ik het niet hebben qua enthousiasme. Alleen een oud-collega is fanatiek. Die kwam ik dus ook nog tegen de vorige keer @ Rembrandtplein nadat we bij de FEBO zaten te kutten met die luikjes..
Die febo bij Zuid, vorige keer pakte zo'n gap door 1 zo'n luikje 2 krokettenquote:
Stond er zo'n wijf achter:quote:Op zondag 17 september 2006 00:52 schreef piertje2 het volgende:
Wat we allemaal nie doen om een euro te besparen
Hehe schooier.quote:Op zondag 17 september 2006 00:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die febo bij Zuid, vorige keer pakte zo'n gap door 1 zo'n luikje 2 kroketten![]()
Ze hadden het niet goed afgesloten dus kon hij erachterlangs met zijn hand
![]()
![]()
ja sorry, zelfde tijdstip gepost.quote:Op zondag 17 september 2006 00:09 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wat Piertje zegt. In het Bulgaars gebruiken ze dat woord niet. Kan het wel ff navragen voor de zekerheid..
Was van die maat van me, maar werkte voor geen meter natuurlijkquote:Op zondag 17 september 2006 00:00 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
die theorie van devv (toch?) klopte in ieder geval niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |