Darwin award!!111!!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee dat is het um juist veel mensen vergissen zich daarin.
want als je per ongeluk zelfmoord pleegt blijft het zelfmoord maar aangezien je het niet wilde is het gewoon een domme actie
En idd, je hebt dan ook zelfmoord gepleegd dus ben je ook nog eens gothquote:Op zaterdag 16 september 2006 15:25 schreef welkominspace het volgende:
[..]
nee dat is het um juist veel mensen vergissen zich daarin.
want als je per ongeluk zelfmoord pleegt blijft het zelfmoord maar aangezien je het niet wilde is het gewoon een domme actie per ongeluk
neequote:Op zaterdag 16 september 2006 15:27 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En idd, je hebt dan ook zelfmoord gepleegd dus ben je ook nog eens goth
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:30 schreef WanEnOonlie het volgende:
Ik vind surveillance fiets ook stom!! Wie surveilleert nou op een fiets. Klaplopert!!!einszwei!!111
quote:
Yvonne aanspreken met uquote:Op zondag 17 september 2006 11:14 schreef Ordinair het volgende:Yvonne ik heb medelijden met u.. Denk ik.
Klassiekers ondertussenquote:Op zondag 17 september 2006 12:52 schreef moemoe.nl het volgende:
post ijsmeis.rar ijvonne.zip , sararaats.rar ect ect dan heb je een rel
of je verzuipt katjes en noemt nikky een slechte moeder , das ook heb begin van een goede rel
ze werken wel voor een relquote:Op zondag 17 september 2006 12:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klassiekers ondertussen![]()
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |