Dan Quayle was vice-president onder Bush I, en werd legendarisch om zijn domme acties. Zo corrigeerde hij een jochie van een jaar of acht omdat hij potato had geschreven, moest potatoe zijn volgens Dan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:38 schreef wyccie het volgende:
Ow...dan begrijp ik het niet, waarschijnlijk omdat ik niet weet wie Dan Quayle is.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef wyccie het volgende:
Heitinga?
Dat is weer eens wat anders dan tenenkaas.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:41 schreef Berkery het volgende:
Dan Quayle was vice-president onder Bush I, en werd legendarisch om zijn domme acties. Zo corrigeerde hij een jochie van een jaar of acht omdat hij potato had geschreven, moest potatoe zijn volgens Dan.
Ik vind 'm wel leuk eigenlijkquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:42 schreef doeka het volgende:
Niet te geloven he? Geen smaak, die homo's
![]()
wyccie +1
quote:Speeltechniek bij strijkinstrumenten waarbij de snaren niet gestreken worden met de boog maar getokkeld worden met de vinger.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:01 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Pirates of the carribean van DJ Tiesto?
Was iets van queen iig, ben de songtitel ff kwijtquote:Op zaterdag 16 september 2006 23:08 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Van welk nummer gebruikte Vanilla Ice een sample toen hij zijn grootste hit maakte?
Berkery +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 23:11 schreef Berkery het volgende:
Under pressure, queen met David Bowie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |