Feldhofer +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:54 schreef Feldhofer het volgende:
Sonny Barger
Ik ben dan ook erg luiquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
vind het wel meevallen, ben er nooit meer dan 3 of 4 minuten aan kwijt
CTRL + F doet het werk voor me, dan alleen nog bijhouden wie hoeveel punten heeft gepakt en optellen maarquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:06 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg lui
Yeah!quote:
Big blue iddquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:17 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
IBM?
Joepiedepoepiequote:Op zaterdag 16 september 2006 18:23 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Big blue idd
LeisureSuitLarry +1
Supersheep +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:29 schreef Supersheep het volgende:
Uit de Leisure Suit Larry spellen. Waarin de hoofdpersoon Larry Laffer heet. Larry is klein
zoiets?
vervolgvraagje dan maarquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:30 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Supersheep +1
Ik vroeg nog naar wat kenmerken om het wilde gokken een beetje uit te sluiten.
Dan geef ik je toch het puntje aangezien je het dus wist voordat ik de vraag had gesteld neem ik aan?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:37 schreef Feldhofer het volgende:
Al Lowe, hoewel ik moet bekennen dat ik dit weet omdat ikj de vorige vraag heb gegoogled.
Wist het al voordat je jouw vraag stelde, ik google bijna elke vraag hier die ik niet weetquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:44 schref Supersheep het volgende:
[..]
Dan geef ik je toch het puntje aangezien je het dus wist voordat ik de vraag had gesteld neem ik aan?
Feldhofer +1
mocht je het toch pas hebben gelezen nadat de vraag was gesteld laat het dan even weten zodat ik een andere vraag kan stellen
idd, ook uitgeput?quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:45 schreef geenaam het volgende:
GoeienavondNet terug van voetbal. Wat een hitte..
![]()
zal t wel zijn jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef NoSigar het volgende:
roquefort?
Helemaal, en ik ben slechts keeper..quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:50 schreef Supersheep het volgende:
idd, ook uitgeput?
Was een vraag voor schaapje johquote:Op zaterdag 16 september 2006 18:48 schreef NoSigar het volgende:
roquefort?
No Sigar is een nummer va Millencolin, ook gebruikt in de Tony Hawk spelletjesquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:00 schreef NoSigar het volgende:
(sorry voor dat schaap, trouwens)
Moi? Geen van beiden, weet niet eens wat het tweede is ? Moet nu eten, excuus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |