Nee. Het ligt aan de autoweg vanuit Frankrijk recht naar het zuiden naar Barcelona.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:21 schreef Neleos het volgende:
Bilbao?
Hmm, dan weet ik het even niet zo snel...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:22 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Nee. Het ligt aan de autoweg vanuit Frankrijk recht naar het zuiden naar Barcelona.
dndiek+1quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:04 schreef dndiek het volgende:
wielrennen Juliano Lampre
vipergts +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:42 schreef vipergts het volgende:
vaalserberg vaals
Erm ik weet niet of ik nu moet lachen of niet?quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:13 schreef Freeling het volgende:
godfather is een trilogie..geen sequel dus
Zo werkt dat..Godfather 2 is deel van een trilogie. Een sequel is een opvolger van een film, is niet hetzelfde. Net zoals dat LOTR two towers niet de sequel van LOTR fellowship is. Het is gewoon 1 film die in drie stukken gehakt is.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:14 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Erm ik weet niet of ik nu moet lachen of niet?
Ik zeg niet dat ik terminator 2 beter vind dan The godfather, integendeel, ik vond terminator 2 niet eens zo'n goeie film en godfather is natuurlijk een meesterwerk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 17:18 schreef vipergts het volgende:
Ik vind het om te huilen als iemand een andere film boven the gothfather I en II plaatst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |