Dat ben ik nu ook van plan. Alleen me parents zeiken nu dat ik dat niet kan maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:39 schreef vosss het volgende:
Als ik iets afsporeek en iemand komt een uur en een kwartier telaat aan zonder van te voren te bellen om te melden dat ze wat later zijn, dan staat ie voor een gesloten deur en ben ik zelf allang wat anders gaan doen
ooooh het zijn Surinamers, zeg dat danquote:Op zaterdag 16 september 2006 14:08 schreef El_Rolando het volgende:
Misschien is laatkomen wel een deel van hun cultuur.
Laatkomen is stom en associaal, mensen als jouw zouden eigenlijk niet eens voor iets uitgenodigd moeten worden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:10 schreef Agorias het volgende:
Laatkomen is tof... als je op tijd bent hoor je er niet bij.
Ik hoor het liever iemand anders zeggen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
ooooh het zijn Surinamers, zeg dat dan
Dat kan tegenwoordig allemaal met een smartphone !quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:53 schreef Pelgrim het volgende:
Je kunt niet achter je pc zitten, maar wel fokken
Heb je er gisteren eentje gestolen?quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig allemaal met een smartphone !
Liever ergens een kwartier te vroeg dan 5 minuten te laat (tenminste, als het essentieel is dat je op tijd komt)quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:59 schreef Dickbride het volgende:
Mense die te laat komen opdagen voor afspraken zijn ZOOOO irritant
Voor een paar mensen hier boven die te lui zijn om het topic te lezen...quote:Op zaterdag 16 september 2006 14:37 schreef Camplo het volgende:
Ze zijn er
Richt een fonds voor mij op...
Red Camplo de middag + vroege avond door
GODVERDOMME KUTSAAIHEID
Grrrrquote:Op zaterdag 16 september 2006 22:26 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Het was niet helemaal saai..
Ze konden wel moppen vertellen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |