Tjeezz, terug naar school, schooier!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef Baan1980 het volgende:
Soms denk, wat is de wereld toch vreet!!
Wat kan je en wat zoek je?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:54 schreef Burner2000 het volgende:
Ik ben al een jaar + 1 maand bezig om een baan in de ICT te krijgen. Dan is 3 maanden nog niks vergeleken.
Ik zoek nog iemand die mijn afwas kan doen, en m'n kamer schoon kan maken. interesse?quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:54 schreef Burner2000 het volgende:
Ik ben al een jaar + 1 maand bezig om een baan in de ICT te krijgen. Dan is 3 maanden nog niks vergeleken.
Ik had hem al genomineerd.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Dat "vreet" is toch opzet, nietwaar?
it builds character, man.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:56 schreef Baan1980 het volgende:
Het is de frustratie.
Als je steeds afgewezen wordt ga je toch aan jezelf twijfelen. Ik heb liefer een job dan dat ik keer op keer wordt afgewezen!!!!
Ik zoek een functie als systeembeheerder of een andere baan in de ICT. (Computerwinkel etc.)quote:
Dan blijf ik liever magazijnwerk doen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:58 schreef kollie het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die mijn afwas kan doen, en m'n kamer schoon kan maken. interesse?
Het is maar net wie er langs komt om de problemen te fixen. De baas moet gewoon harder aan de bel trekken. Geen genoegen hier mee nemen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:15 schreef framboos het volgende:
Getronics![]()
Mijn baas is zo dom geweest al het ICT-gebeuren aan Getronics uit te besteden en onze eigen helpdesk op te heffen. En dat raad ik niemand aan! Als er bij ons een printer stuk is of de mailserver plat ligt duurt het ongeveer twee weken voor er iemand komt en dan nog doet ie het niet!![]()
Dus of het zo leuk is om er te werken...
okay, wat jij wilquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:12 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Dan blijf ik liever magazijnwerk doen.![]()
ik moest vooral om "aan de bel drukken" even lachen .... stiekem ....quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Het is maar net wie er langs komt om de problemen te fixen. De baas moet gewoon harder aan de bel drukken. Geen genoegen hier mee nemen.
Getronicsquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef Baan1980 het volgende:
Soms denk, wat is de wereld toch vreet!!
Ik ben in juni afgestudeerd als ICT?e en ben sinds dien opzoek naar een baan (jaja, baan1980 is op zoek naar een Baan). Bij elke sollicitatie was er wel iets. Of ik voldeed niet aan het profiel, of ik kwam niet door 1 of andere persoonlijkheidstest, of de desbetreffende vestiging zat in verweggistan, of het was iets heel anders dan wat ik eigelijk voor solliciteerde, ga maar door, ga maar door, er was altijd iets. Ga ik gister naar Getronics. Denk 'dat wordt een pittig gesprek daarro......' nemen ze me GVD aan de eikels !!!!!!
Meld ik me bij de receptie met "Ik kom voor die en die", krijg ik als eerst te horen: 'Ohw, euh.... die is ziek.......' AAAAARGGGHH. Maar gelukkig was er een vervanger. Komt die man hij me ophalen en gaan vervolgens in één of ander design hok zitten. koffie erbij. alles goed.
Gaat hij eerst 25 minuten over de organisatie en de opleiding lullen (een Young professional traject). Ik vertel vervolgens in 10 minuutjes waar ik vandaan kom, wat voor opleiding ik heb gehad en waarom ik dat gedaan heb. Zegt die dat die mij wel geschikt lijk en dat die me een voorstel zal gaan doen!!! Nix gelul over goede- en slechte eigenschappen, over interesses, over dat ik al 3 maanden bezig ben met solliciteren, over stages en men afstudeerstage, waarom ik geschikt zou zijn voor de vacature..... helemaal niets!!!
Loop ik helemaal Masterlijk blij terug naar het station.... Atos Origin aan de lijn. Dat ze me een voorstel willen gaan doenWaarom heb ik zo iets nooit het bij een eerste poging
Daarom hebben ze je er ook uit gewiptquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:34 schreef 19patje72 het volgende:
atos is ook niet alles hoor, heb er ook vijf jaar gewerkt (=niks zitten doen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |