abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41859385
Soms denk, wat is de wereld toch vreet!!

Ik ben in juni afgestudeerd als ICT’e en ben sinds dien opzoek naar een baan (jaja, baan1980 is op zoek naar een Baan). Bij elke sollicitatie was er wel iets. Of ik voldeed niet aan het profiel, of ik kwam niet door 1 of andere persoonlijkheidstest, of de desbetreffende vestiging zat in verweggistan, of het was iets heel anders dan wat ik eigelijk voor solliciteerde, ga maar door, ga maar door, er was altijd iets. Ga ik gister naar Getronics. Denk 'dat wordt een pittig gesprek daarro......' nemen ze me GVD aan de eikels !!!!!!

Meld ik me bij de receptie met "Ik kom voor die en die", krijg ik als eerst te horen: 'Ohw, euh.... die is ziek.......' AAAAARGGGHH. Maar gelukkig was er een vervanger. Komt die man hij me ophalen en gaan vervolgens in één of ander design hok zitten. koffie erbij. alles goed.
Gaat hij eerst 25 minuten over de organisatie en de opleiding lullen (een Young professional traject). Ik vertel vervolgens in 10 minuutjes waar ik vandaan kom, wat voor opleiding ik heb gehad en waarom ik dat gedaan heb. Zegt die dat die mij wel geschikt lijk en dat die me een voorstel zal gaan doen!!! Nix gelul over goede- en slechte eigenschappen, over interesses, over dat ik al 3 maanden bezig ben met solliciteren, over stages en men afstudeerstage, waarom ik geschikt zou zijn voor de vacature..... helemaal niets!!!

Loop ik helemaal Masterlijk blij terug naar het station.... Atos Origin aan de lijn. Dat ze me een voorstel willen gaan doen Waarom heb ik zo iets nooit het bij een eerste poging
pi_41859424
Ik vond dat ene stuk wel cool toen je koffie kreeg
pi_41859430
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef Baan1980 het volgende:
Tjeezz, terug naar school, schooier!
Moet je, kut?
Adriana (L)
pi_41859449
Nou, erg hoor, je hebt wel bijna drie maandjes moeten solliciteren en daarna zomaar zonder problemen een goede baan gekregen.
Wat een drama.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:49:53 #5
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_41859470
Je hebt nu toch een baan? Wees blij!

Maar nee, meneer begint te zeuren dat de anderen hem niet aangenomen hebben! Arrogant mannetje!

Je hebt wel 3 hele lange maanden moeten solliciteren!!
pi_41859517
Ik snap je klacht niet echt. Je hebt een baan en je krijgt nog eens een voorstel van een andere werkgever. Oftewel, je hebt twee opties..

Wat een jankerd.
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:52:07 #7
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_41859520
3 maanden lang?
dat gaat nog wat worden met je.
From feudal serf to spender.
pi_41859549
Ik zie de klacht ook niet.
pi_41859585
Ik ben al een jaar + 1 maand bezig om een baan in de ICT te krijgen. Dan is 3 maanden nog niks vergeleken.
History can't change the past, the future can.
pi_41859619
Het is de frustratie.
Als je steeds afgewezen wordt ga je toch aan jezelf twijfelen. Ik heb liefer een job dan dat ik keer op keer wordt afgewezen!!!!
pi_41859634
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:54 schreef Burner2000 het volgende:
Ik ben al een jaar + 1 maand bezig om een baan in de ICT te krijgen. Dan is 3 maanden nog niks vergeleken.
Wat kan je en wat zoek je?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_41859681
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:54 schreef Burner2000 het volgende:
Ik zoek nog iemand die mijn afwas kan doen, en m'n kamer schoon kan maken. interesse?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zaterdag 16 september 2006 @ 12:58:51 #13
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_41859686
Dat "vreet" is toch opzet, nietwaar?
Vampire Romance O+
pi_41859782
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:58 schreef MouseOver het volgende:
Dat "vreet" is toch opzet, nietwaar?
Ik had hem al genomineerd.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:06:29 #15
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_41859886
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:56 schreef Baan1980 het volgende:
Het is de frustratie.
Als je steeds afgewezen wordt ga je toch aan jezelf twijfelen. Ik heb liefer een job dan dat ik keer op keer wordt afgewezen!!!!
it builds character, man.
maar gefeliciteerd met je baan!!!

en nu Atos en Getronics tegen elkaar uitspelen voor een majestueus salaris natuurlijk he!!

(en je hebt dit niet van mij, maar ik heb al heel wat oud-Getronics medewerkers gesproken die niet erg hoog over dat bedrijf opgaven...
kun je ook meenemen in je beslissing nu je de banen voor het oprapen hebt).
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_41860035
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:56 schreef Joene het volgende:

[..]

Wat kan je en wat zoek je?
Ik zoek een functie als systeembeheerder of een andere baan in de ICT. (Computerwinkel etc.)
pi_41860055
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:58 schreef kollie het volgende:

[..]

Ik zoek nog iemand die mijn afwas kan doen, en m'n kamer schoon kan maken. interesse?
Dan blijf ik liever magazijnwerk doen.
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:15:32 #18
157178 framboos
fris en fruitig
pi_41860131
Getronics
Mijn baas is zo dom geweest al het ICT-gebeuren aan Getronics uit te besteden en onze eigen helpdesk op te heffen. En dat raad ik niemand aan! Als er bij ons een printer stuk is of de mailserver plat ligt duurt het ongeveer twee weken voor er iemand komt en dan nog doet ie het niet!
Dus of het zo leuk is om er te werken...
pi_41860205
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:15 schreef framboos het volgende:
Getronics
Mijn baas is zo dom geweest al het ICT-gebeuren aan Getronics uit te besteden en onze eigen helpdesk op te heffen. En dat raad ik niemand aan! Als er bij ons een printer stuk is of de mailserver plat ligt duurt het ongeveer twee weken voor er iemand komt en dan nog doet ie het niet!
Dus of het zo leuk is om er te werken...
Het is maar net wie er langs komt om de problemen te fixen. De baas moet gewoon harder aan de bel trekken. Geen genoegen hier mee nemen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Burner2000 op 16-09-2006 13:27:33 ]
  zaterdag 16 september 2006 @ 13:18:37 #20
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_41860220
Niet janken
When all else fails, you always have delusion.
pi_41860262
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:12 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Dan blijf ik liever magazijnwerk doen.
okay, wat jij wil
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_41860365
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef Burner2000 het volgende:

[..]

Het is maar net wie er langs komt om de problemen te fixen. De baas moet gewoon harder aan de bel drukken. Geen genoegen hier mee nemen.
ik moest vooral om "aan de bel drukken" even lachen .... stiekem ....
pi_41860665
atos is ook niet alles hoor, heb er ook vijf jaar gewerkt (=niks zitten doen)
pi_41860953
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef Baan1980 het volgende:

Ik ben in juni afgestudeerd als ICT?e en ben sinds dien opzoek naar een baan (jaja, baan1980 is op zoek naar een Baan). Bij elke sollicitatie was er wel iets. Of ik voldeed niet aan het profiel, of ik kwam niet door 1 of andere persoonlijkheidstest, of de desbetreffende vestiging zat in verweggistan, of het was iets heel anders dan wat ik eigelijk voor solliciteerde, ga maar door, ga maar door, er was altijd iets. Ga ik gister naar Getronics. Denk 'dat wordt een pittig gesprek daarro......' nemen ze me GVD aan de eikels !!!!!!

Meld ik me bij de receptie met "Ik kom voor die en die", krijg ik als eerst te horen: 'Ohw, euh.... die is ziek.......' AAAAARGGGHH. Maar gelukkig was er een vervanger. Komt die man hij me ophalen en gaan vervolgens in één of ander design hok zitten. koffie erbij. alles goed.
Gaat hij eerst 25 minuten over de organisatie en de opleiding lullen (een Young professional traject). Ik vertel vervolgens in 10 minuutjes waar ik vandaan kom, wat voor opleiding ik heb gehad en waarom ik dat gedaan heb. Zegt die dat die mij wel geschikt lijk en dat die me een voorstel zal gaan doen!!! Nix gelul over goede- en slechte eigenschappen, over interesses, over dat ik al 3 maanden bezig ben met solliciteren, over stages en men afstudeerstage, waarom ik geschikt zou zijn voor de vacature..... helemaal niets!!!

Loop ik helemaal Masterlijk blij terug naar het station.... Atos Origin aan de lijn. Dat ze me een voorstel willen gaan doen Waarom heb ik zo iets nooit het bij een eerste poging
Getronics

Atos Origin
pi_41861170
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 13:34 schreef 19patje72 het volgende:
atos is ook niet alles hoor, heb er ook vijf jaar gewerkt (=niks zitten doen)
Daarom hebben ze je er ook uit gewipt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')