wtf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:44 schreef imported_sphinx het volgende:
RIP aan Paris' nabestaanden.
waarom? het is en blijft een van de beste muizen die er is. ook voor gamen. diverse knoppen aanwezig die je elk een taak kunt geven. hij is misschien in het begin een beetje zwaar, maar daar wen je zo aan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:45 schreef glasbak het volgende:
Succes met je RSI!
ik zeur niet over de muis, maar over de slijtage.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:48 schreef hejho het volgende:
niet zeuren dan
ja, de sticker op de achterkant laat los.quote:
die van mij was na 2 dagen al weg.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:16 schreef SolidasRock het volgende:
Wel eens van een muismatje gehoord? Mijn MX1000 logo ziet er nog piekfijn uit na een half jaar
geen idee eigenlijk. hij heeft een stroef en een glad oppervlak.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:18 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb zelf een muismat van hard plastic en superglad, lijkt me veel beter dan ze een muismat van stof. Van welk materiaal is de muismat van Razer gemaakt? (de bovenste laagje uiteraard...)
van mij mag je hoor.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:19 schreef glasbak het volgende:
Ik heb een toetsenbord waar na 3 dagen intensief gebruik de eerste slijtage al zichtbaar was..
Een andere gebruik ik al 8 jaar, maar daar staan alle lettertjes nog netjes op de knopjes
Mag ik nu ook een KLB topique openen?
Er zit al een slotje op mijn eigen KLB dus ik geef je weinig kansquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:19 schreef glasbak het volgende:
Ik heb een toetsenbord waar na 3 dagen intensief gebruik de eerste slijtage al zichtbaar was..
Een andere gebruik ik al 8 jaar, maar daar staan alle lettertjes nog netjes op de knopjes
Mag ik nu ook een KLB topique openen?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:21 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er zit al een slotje op mijn eigen KLB dus ik geef je weinig kansMijn Paris Hilton krijgt verschijnselen van slijtage
Je zegt het al, stroef. Geen wonder dat de onderste sticker loslaat...quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:19 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. hij heeft een stroef en een glad oppervlak.
tis deze:
[afbeelding]
nee, op de onderkant verdwijt de verf gewoon. je ziet wiite puntjes verschijnen. op de achterkant van de muis zit een grijs vlakje waarop mxlaser staat. daar laat de beschermingslaag van los.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Je zegt het al, stroef. Geen wonder dat de onderste sticker lostlaat...
En dit allemaal in 1 jaar? WAT DOE JE IN GODSNAAM MET JE MUIS? HET IS PARIS HILTON HAAR POESJE NIET MAFKETEL!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:23 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
nee, op de onderkant verdwijt de verf gewoon. je ziet wiite puntjes verschijnen. op de achterkant van de muis zit een grijs vlakje waarop mxlaser staat. daar laat de beschermingslaag van los.![]()
en op de bovenkant is het logo er ook al af.![]()
mja, ik behandel hem wel al was het het poesje van paris.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En dit allemaal in 1 jaar? WAT DOE JE IN GODSNAAM MET JE MUIS? HET IS PARIS HILTON HAAR POESJE NIET MAFKETEL!!![]()
Ik ken jou? Jij was die lul die biermans en dizer wel ff proffesioneel zou begeleiden? En zie waar Biermans is gebleven nu? Tis maar goed dat je mod-af bent...quote:
ja, ik snap het ook allemaal niet meer, ben er een beetje uit nu....quote:
biermans dacht een kuil te graven voor een ander en viel er zelf in. dat heeft niets met adelante te maken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken jou? Jij was die lul die biermans en dizer wel ff proffesioneel zou begeleiden? En zie waar Biermans is gebleven nu? Tis maar goed dat je mod-af bent...![]()
Dat was bij mij na een aantal weken ook al inderdaad. Dat hele dunne metalen plaatje bedoel je. die staat ook een beetje onder spanning.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, de sticker op de achterkant laat los.![]()
en de onderkant krijt witte plekken van het schuiven.
paris is tha bomb.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja, ik snap het ook allemaal niet meer, ben er een beetje uit nu....
paris hilton
nee nee nee nee neequote:Op zaterdag 16 september 2006 13:26 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ken jou? Jij was die lul die biermans en dizer wel ff proffesioneel zou begeleiden? En zie waar Biermans is gebleven nu? Tis maar goed dat je mod-af bent...![]()
ja, er is echt geen reet meer aan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
nee nee nee nee nee
biermans heeft mij afgezet als v&a koning en dizer heeft ervolgens en biermans en shaolinweggejaagd en nu is het subforum nog maar een aftreksel van wat het ooit was
![]()
![]()
![]()
nee niet verplciht denk ik, maar mijn bureau kreeg wel slijtageplekken. dus toen heb ik er maar 1 gekocht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:34 schreef AlohaXa het volgende:
Is een muismat gebruiken echt zo verplicht, want ik heb ook die muis, maar doe dat nooit
Tis een muis, gast. Met poezen en muizen samen krijg je ongetwijfeld heibel, dat verklaart dan ook die slijtage.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:25 schreef S1nn3rz het volgende:
mja, ik behandel hem wel al was het het poesje van paris.![]()
right. ik weet het verschil dus echt wel tussen viezigheid en verf die door slijtage is verdwenen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:56 schreef Lunar het volgende:
Dat witte spul komt van de viezigheid op je bureau. Kan je er zo vanaf halen met je nagel hoor...
Doe ik ook wel eens, loop toch stukke beter
prutser...
voor 5 euro zou ik ook geen verwachtingen hebben inderdaad. maar als je besluit een muis te kopen in een duurder segment mag je ook verwachten dat de kwaliteit hoger ligt.quote:Op zondag 17 september 2006 03:14 schreef Sjibble het volgende:
je druk maken om een logoEn om slijtage.
Koop dan een gewone muis. Ik zelf heb een kutding van 5 euro can A4Tech.
Dat ding heb ik zovaal mishandeld, in CS 1.6 erop lopen rammen op aggressie kwijt te raken, lag vaak open, en doet et nog steeds zonder wat slijtage. alleen is de logo weg wat me niks kan rotten.
PauperParis lover
2 weken?quote:Op zondag 17 september 2006 19:57 schreef RiDo78 het volgende:
Het logo van de MX-1000 laat inderdaad erg snel los. Ik heb het opgelost met een drupje secondelijm. Zit nu nog als een huis.
Ik gebruik geen muismat (witte tafel) en hij zit er nog steeds prima uit, ookal heb ik een van de eerste goede modellen. De eerste serie liet de cursor nog weleens schrikken, dus die had ik na een week omgeruild voor een muis uit de tweede serie... die doet het nu nog. De batterij-capaciteit loopt nu terug, maar wat wil je met een li-ion. Hij doet het nog een dag of 4 hoor, daar niet van. Maar in het begin kon ik er 2 weken mee halen.
Mijn volgende muis wordt weer een logitech. Heerlijke muisjes!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |