Ja en dan heb nooit meer een belmiep aan de phone, dirkie hiero wil dolgraag bellen met de miepjes!quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Altijd zeggen dat je in de bijstand zit en 4 kinderen hebt (en alleenstaand met schulden). Dan kappen ZIJ het gesprek wel af , hahaha
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:03 schreef nightfall het volgende:
gewoon beginnen met: "hey!,. weet waar ik me'n hand nu heb?,.. ga door,... mmmmmmm... JAAAAAAAAAAAAAA"
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:03 schreef nightfall het volgende:
gewoon beginnen met: "hey!,. weet waar ik me'n hand nu heb?,.. ga door,... mmmmmmm... JAAAAAAAAAAAAAA"
Tenzij je dan ineens extreem flikkerig gaat doen, ben je vaak zo van vervelende mannen af... (deed ik altijd als een vriendin van me lastig gevallen werd door een creepquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]en dan komt de manager aan de lijn en gaat mee doen en belt je vervolgens 2 maal daags.
over het algemeen zijn ze wel mooi hoor..quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:43 schreef Damzkieee het volgende:
Misschien is ze wel fokking lelijk
Ok dat werkt dus? GEK word ik van die lui! Ik ben nu zover dat ik niet opneem als er gebeld wordt met 'nummer onbekend'.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:34 schreef triesje_v_ het volgende:
heb ook infofilter gedaan ben mooi van het gezeik af
soms was het 5 x in de week raak
en dan reageren ze nog beledigd ook als je zegt dat je geen tijd en interesse hebt
deed ik ook maar was een beetje lastig als je halve familie nummer onbekend heeftquote:Ik ben nu zover dat ik niet opneem als er gebeld wordt met 'nummer onbekend'.
ik heb alleen last met een vriendin die onbekend beltquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:54 schreef triesje_v_ het volgende:
[..]
deed ik ook maar was een beetje lastig als je halve familie nummer onbekend heeft
het duurt wel ongeveer een week of 6 voor het werkt
Na voldoende bijdragen worden de gegevens geheel overeenkomstig de EGBG onderzoeksgedragsregels uitgewerkt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 22:12 schreef Djep het volgende:
Ik kende het tegenscript nog niet. En als ik al die info heb verzameld stuur ik het op naar tegenscript. Wat doen zij er mee?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:52 schreef MaGNeT het volgende:
Je vraagt gewoon "hey, ken je die van die Belgische ambulance?" en dan hang je op.
gewoon de horen er op gooienquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:15 schreef Dirktator het volgende:
000000000 staat er op de nummermelder van de telefoon. Het is weer zover, het wekelijkse gesprekje met Fleur van de Tele2. Je moet toch wat om je cursus kunstgeschiedenis aan de Universiteit van Leiden te kunnen financieren? En ja, die Gooise Rrrrr komt wel van pas om mensen SIM-cards aan te smeren.
4 weken geleden kreeg ik haar aan de telefoon. Met haar maagdelijk mooie stem probeerde ze mij een abonnement aan te smeren. Nee, daar had ik niks aan want ik studeer immers in het buitenland. Maar misschien mijn ouders wel, maar die zijn op vakantie naar Barbados. Een week later nog steeds, en een week later weer (want ze hadden de zogenaamde vlucht gemist en toch maar besloten op even Belize aan te doen).
Nu kon ik er gewoon niet meer omheen. Afkappen die handel. Niks, geen suf abonnementje, domme doos!
Belmiepen![]()
Belmiepen terwijl ze eigenlijk supergeil zijn, maar je ze niet kan zien![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |