Dat dus.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef DaMart het volgende:
Ok, ik beken.
Als ik naar een ander kanaal zap, dan komt het nog wel eens voor dat ik per ongeluk 2 seconden langs Talpa kom.![]()
Het is niet uit principe, het is omdat ze een goedkope kutprogrammering hebben. Met slechte series zoals Gooise vrouwen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:52 schreef ivetje het volgende:
Tuurlijk kijk ik Talpa, Gooische vrouwen is echt super
En af en toe komen er goede films op. Waarom zou ik het niet kijken, daar heb je toch alleen jezelf mee als je een hele zender uit principe niet kijkt ofzo
Ok, in jou geval dus niet uit principe maar hoor hier vaak genoeg mensen voorbij komen die dat dus wel doenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:53 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is niet uit principe, het is omdat ze een goedkope kutprogrammering hebben. Met slechte series zoals Gooise vrouwen.![]()
Het is echt slecht.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:57 schreef ivetje het volgende:
[..]
Ok, in jou geval dus niet uit principe maar hoor hier vaak genoeg mensen voorbij komen die dat dus wel doenEn tja, jij vind die programmering misschien kut...ik dus niet
gmta enzoquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:29 schreef pc-fr34k het volgende:
Er komt genoeg op wat de moeite waard is, alle zenders hebben kutprogramma's en geode programma's. Maar om in de sfeer te blijven: Talpa..
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:37 schreef Viking84 het volgende:
Talpa.
Lotte.
Over de Vloer.
Gooische Vrouwen.
De Slimste.
Ik kijk vaker naar Talpa dan naar een andere tv zender.
Dat is zo een beetje alles wat Talpa uitzendtquote:Op zaterdag 16 september 2006 13:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik alleen naar ''De Slimste'' en '' Hoe word ik een Gooische Vrouw'' Geer en Goor dat zijn herhalingen![]()
Verders kijk ik geen TALPA![]()
quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 15:29 schreef Zygje het volgende:
Bekijk het maar
hoe weet je dat als je het niet hebt? praat niet zo met de massa mee, johquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:40 schreef ikJur het volgende:
wij hebben geen talpa op de sattelliet, nou ik mis niks hoor.
Precies! Pauperkanaal.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef DaMart het volgende:
Ok, ik beken.
Als ik naar een ander kanaal zap, dan komt het nog wel eens voor dat ik per ongeluk 2 seconden langs Talpa kom.![]()
Dus toch!quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:51 schreef DaMart het volgende:
Ok, ik beken.
Bij mij staat Talpa op nr 51..quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:02 schreef framboos het volgende:
Ik weet niet eens op welk nummer ik Talpa op m'n tv heb geinstalleerd...
Hahaha!! Wat een humor zeg.quote:Op dinsdag 19 september 2006 10:56 schreef covie het volgende:
[..]
Bij mij staat Talpa op nr 51..
Helaas heb ik maar 50 zenders om mijn tv
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |