Scherpe reactie van onze relturk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:00 schreef Devrim_ het volgende:
En jij vroeg nog ff snel of hij een Turk is?
euhm tja dus je doet zittend werk in een supermarkt? Dus dan ben je cassiere. OK verklaard een hoopquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:55 schreef Wessiej het volgende:
Ik zat gister te werken (in een supermarkt ja) en rechts van mij zie ik een turk die de weg een beetje kwijt is, hij loopt naar de hoek toe en ik kijk daarna nog eens goed, zit die gewoon midden in de winkel te pissen!
Dus iemand anders loopt er al naar toe en begint een beetje te schelden, maar hij gaat iig weg, maar die gast houdt hem nog in de gaten want toen begon die ook nog allemaal bier te jatten!
Toen is die wel gepakt maar ze laten hem ook zoweer gaan na het inleveren van de bier, laat hem eerst zijn eigen ranzige pis opruimen, anders moeten wij dat weer doen
Nee maar dat zag je er duidelijk vanaf.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:00 schreef Devrim_ het volgende:
En jij vroeg nog ff snel of hij een Turk is?
Nee, ik ben geen cassiere, ben geen meisjequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef piertje2 het volgende:
[..]
euhm tja dus je doet zittend werk in een supermarkt? Dus dan ben je cassiere. OK verklaard een hoop![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Scherpe reactie van onze relturk.
Vertelquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee maar dat zag je er duidelijk vanaf.
Vakkenvuller dus. Nu begrijp ik het niveau van dit topic iets beter.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen cassiere, ben geen meisje.
Ook nietquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:04 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vakkenvuller dus. Nu begrijp ik het niveau van dit topic iets beter.![]()
Ik bash geen turken, alleen pissende turken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:04 schreef joachim87 het volgende:
Waarom werd mijn bashtopic over negers wel dichtgegooid en een turk bash topic niet?
'Heb ik geen respect voor, vind het sukkels'quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef Nosh het volgende:
Hij bakende gewoon zijn territorium af. Niks mis mee. Daar moet je respect voor hebben.
Hans Teeuwenquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:05 schreef JohanTop het volgende:
[..]
'Heb ik geen respect voor, vind het sukkels'
bron?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Turken hebben vaak een plat achterhoofd.![]()
De markt in de Bos en lommer. kijk en vergelijk.quote:
Bos en Lommer...*doe de stofzuiger*quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:15 schreef cheqy het volgende:
[..]
De markt in de Bos en lommer. kijk en vergelijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |