abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41856999
maar wat is nou verdomme die pijn waar iedereen het over heeft ? de beste man heeft een quote aangehaald die door iemand in de 14e eeuw is uitgesproken. waarom moet voor zoiets triviaals nou weer de pleuris uitbreken ?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_41857001
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef meki het volgende:
salih kapususz, vice-voorzitter van premier tayyip erdogans ak-partij, zei: ‘de paus heeft een duistere mentaliteit die afkomstig is uit de donkere middeleeuwen. hij is een zielig type, dat niet heeft geprofiteerd van de hervormingsgeest in de christelijke wereld. het lijkt op een poging de mentaliteit van de kruistochten te laten herleven.’
en nu nog zijn excuses. overigens, zeggen moslims niet dat jezus een profeet was? geloof niet dat christenen die belediging leuk vinden.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41857020
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik vond het wel een veelzeggende film eigenlijk. prima om deze discussie mee te larderen.
ik ben het nog aan het bekijken, dus kan er nog geen mening over vormen, maar vindt jij het niet krom?
wat mij betreft is het moeder theressa vergelijken met hitler.
pi_41857025
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:55 schreef hathor het volgende:
maar wat is nou verdomme die pijn waar iedereen het over heeft ? de beste man heeft een quote aangehaald die door iemand in de 14e eeuw is uitgesproken. waarom moet voor zoiets triviaals nou weer de pleuris uitbreken ?
paus is de leider van christendom en hij hoort dat soort dingen niet te zeggen
de andere paus deed dat niet deze domme paus wel
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41857038
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:56 schreef triggershot het volgende:

[..]

ik ben het nog aan het bekijken, dus kan er nog geen mening over vormen, maar vindt jij het niet krom?
wat mij betreft is het moeder theressa vergelijken met hitler.
nou ja zeg... wat een vergelijking.
pi_41857040
quote:
salih kapususz, vice-voorzitter van premier tayyip erdogans ak-partij, zei: ‘de paus heeft een duistere mentaliteit die afkomstig is uit de donkere middeleeuwen. hij is een zielig type, dat niet heeft geprofiteerd van de hervormingsgeest in de christelijke wereld. het lijkt op een poging de mentaliteit van de kruistochten te laten herleven.’
hehe
pi_41857050
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nou ja zeg... wat een vergelijking.
precies, ik vind de kerk met vele activiteiten nog wel wat goeds doen, maar over radicaal terreur heb ik geen goed woord.
pi_41857060
quote:
ik vind dit een belediging van alle christenen...oh nee, van tenminste de katholieken...oh nee, van tenminste de katholieken die de paus serieus nemen
pi_41857095
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:58 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

ik vind dit een belediging van alle christenen...oh nee, van tenminste de katholieken...oh nee, van tenminste de katholieken die de paus serieus nemen
gematigde moslims zou het niet boeien als "de kalief van keulen" of "bin laden" een belediging zou ondergaan.
pi_41857124
quote:
op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef triggershot het volgende:

[..]

gematigde moslims zou het niet boeien als "de kalief van keulen" of "bin laden" een belediging zou ondergaan.
de kalief van keulen is gelul, en bin laden is taboe, maar hoe zit het met mohammed ?
pi_41857130
quote:

[..]

gelukkig
pi_41857131
quote:

[..]

maar het is toch zo dat het zien van jezus als profeet een gigantische belediging is aan het adres van christenen?
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:03:00 #73
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_41857141
quote:
op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef hathor het volgende:

[..]

de kalief van keulen is gelul, en bin laden is taboe, maar hoe zit het met mohammed ?
hoe zit het met jezus?

v.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_41857155
quote:
op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar het is toch zo dat het zien van jezus als profeet een gigantische belediging is aan het adres van christenen?
waarom ? dat geloven christenen gewoon niet. ze hebben slechts medelijden met hen die dat wel geloven

een domme onzekere christen heeft er mogelijk wat last van.
pi_41857156
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:58 schreef triggershot het volgende:

[..]

precies, ik vind de kerk met vele activiteiten nog wel wat goeds doen, maar over radicaal terreur heb ik geen goed woord.
daar gaat die film toch over? daar gaan die rellen in palestina en de opzweping van haat van vele hoogheden uit de moslimswereld toch ook over. op dit moment!
  zaterdag 16 september 2006 @ 11:04:04 #76
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_41857161
quote:

[..]

drogredenering. het gaat om een voor een bepaald geloof belangrijk figuur.

v.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_41857164
quote:
op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef hathor het volgende:

[..]

ben je in een discussie met mij, prima, maar hou het beschaafd, zeg je het in mijn gezicht om me te provoceren, zou het je kunnen lukken. maar als ik niets met gesprek te maken heb, doe wat je wilt, allah regelt wel wat zaakjes met jou
pi_41857176
quote:
op zaterdag 16 september 2006 11:03 schreef verbal het volgende:

[..]

hoe zit het met jezus?

v.
daar mag jij wat mij betreft over zeggen wat je wil, vraag me later nog maar eens of het me wel boeit.

en ja, ik ben katholiek
pi_41857177
quote:

[..]

jezus heeft ook in de bijbel profetische taken vervult
pi_41857182
quote:
op zaterdag 16 september 2006 11:03 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

waarom ? dat geloven christenen gewoon niet. ze hebben slechts medelijden met hen die dat wel geloven

een domme onzekere christen heeft er mogelijk wat last van.
ze steken in ieder geval geen moskeeën in de fik of demonstreren met de meest walgelijke teksten van haat in arabië.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')