en nu nog zijn excuses. overigens, zeggen moslims niet dat jezus een profeet was? geloof niet dat christenen die belediging leuk vinden.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef meki het volgende:
salih kapususz, vice-voorzitter van premier tayyip erdogans ak-partij, zei: ‘de paus heeft een duistere mentaliteit die afkomstig is uit de donkere middeleeuwen. hij is een zielig type, dat niet heeft geprofiteerd van de hervormingsgeest in de christelijke wereld. het lijkt op een poging de mentaliteit van de kruistochten te laten herleven.’
ik ben het nog aan het bekijken, dus kan er nog geen mening over vormen, maar vindt jij het niet krom?quote:op zaterdag 16 september 2006 10:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik vond het wel een veelzeggende film eigenlijk. prima om deze discussie mee te larderen.
paus is de leider van christendom en hij hoort dat soort dingen niet te zeggenquote:op zaterdag 16 september 2006 10:55 schreef hathor het volgende:
maar wat is nou verdomme die pijn waar iedereen het over heeft ? de beste man heeft een quote aangehaald die door iemand in de 14e eeuw is uitgesproken. waarom moet voor zoiets triviaals nou weer de pleuris uitbreken ?
nou ja zeg... wat een vergelijking.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:56 schreef triggershot het volgende:
[..]
ik ben het nog aan het bekijken, dus kan er nog geen mening over vormen, maar vindt jij het niet krom?
wat mij betreft is het moeder theressa vergelijken met hitler.
hehequote:op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef meki het volgende:
salih kapususz, vice-voorzitter van premier tayyip erdogans ak-partij, zei: ‘de paus heeft een duistere mentaliteit die afkomstig is uit de donkere middeleeuwen. hij is een zielig type, dat niet heeft geprofiteerd van de hervormingsgeest in de christelijke wereld. het lijkt op een poging de mentaliteit van de kruistochten te laten herleven.’
precies, ik vind de kerk met vele activiteiten nog wel wat goeds doen, maar over radicaal terreur heb ik geen goed woord.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nou ja zeg... wat een vergelijking.
ik vind dit een belediging van alle christenen...oh nee, van tenminste de katholieken...oh nee, van tenminste de katholieken die de paus serieus nemenquote:op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef meki het volgende:
gematigde moslims zou het niet boeien als "de kalief van keulen" of "bin laden" een belediging zou ondergaan.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik vind dit een belediging van alle christenen...oh nee, van tenminste de katholieken...oh nee, van tenminste de katholieken die de paus serieus nemen
de kalief van keulen is gelul, en bin laden is taboe, maar hoe zit het met mohammed ?quote:op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef triggershot het volgende:
[..]
gematigde moslims zou het niet boeien als "de kalief van keulen" of "bin laden" een belediging zou ondergaan.
gelukkigquote:op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef triggershot het volgende:
[..]
gematigde moslims zou het niet boeien als "de kalief van keulen" of "bin laden" een belediging zou ondergaan.
maar het is toch zo dat het zien van jezus als profeet een gigantische belediging is aan het adres van christenen?quote:op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef triggershot het volgende:
[..]
hoe zit het met jezus?quote:op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef hathor het volgende:
[..]
de kalief van keulen is gelul, en bin laden is taboe, maar hoe zit het met mohammed ?
waarom ? dat geloven christenen gewoon niet. ze hebben slechts medelijden met hen die dat wel gelovenquote:op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar het is toch zo dat het zien van jezus als profeet een gigantische belediging is aan het adres van christenen?
daar gaat die film toch over? daar gaan die rellen in palestina en de opzweping van haat van vele hoogheden uit de moslimswereld toch ook over. op dit moment!quote:op zaterdag 16 september 2006 10:58 schreef triggershot het volgende:
[..]
precies, ik vind de kerk met vele activiteiten nog wel wat goeds doen, maar over radicaal terreur heb ik geen goed woord.
drogredenering. het gaat om een voor een bepaald geloof belangrijk figuur.quote:op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maar het is toch zo dat het zien van jezus als profeet een gigantische belediging is aan het adres van christenen?
ben je in een discussie met mij, prima, maar hou het beschaafd, zeg je het in mijn gezicht om me te provoceren, zou het je kunnen lukken. maar als ik niets met gesprek te maken heb, doe wat je wilt, allah regelt wel wat zaakjes met jouquote:op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef hathor het volgende:
[..]
de kalief van keulen is gelul, en bin laden is taboe, maar hoe zit het met mohammed ?
daar mag jij wat mij betreft over zeggen wat je wil, vraag me later nog maar eens of het me wel boeit.quote:
jezus heeft ook in de bijbel profetische taken vervultquote:op zaterdag 16 september 2006 11:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze steken in ieder geval geen moskeeën in de fik of demonstreren met de meest walgelijke teksten van haat in arabië.quote:op zaterdag 16 september 2006 11:03 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom ? dat geloven christenen gewoon niet. ze hebben slechts medelijden met hen die dat wel geloven
een domme onzekere christen heeft er mogelijk wat last van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |