abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41856573
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:27 schreef robertocarlos het volgende:

[..]

is het niet meer de media, dan 'de' moslims?
ja en ook de media van de moslims.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_41856588
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:25 schreef splendor het volgende:

[..]

als ik een lezing hou over dat de joden al eeuwenlang worden onderdrukt overal, en ik haal een citaat van hitler aan over dat het de schuld van de joden zelf is bijvoorbeeld, dat wil dan toch niet metteen zeggen dat ik het daar mee eens ben? maarja een paar hersenloze mensen die zich moslim durven te noemen gaan metteen met 'de zwaarden zwaaien', precies hetgene waar het juist over ging.
en hier ga je dus de fout in. het zijn niet zomaar een stel zogenaamde moslims, het zijn de meest invloedrijke religieuze figuren, diegenen die zo'n beetje controle hebben over massahysterie of vreedzaam onderhandelen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_41856692
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:27 schreef verbal het volgende:

[..]

hoe zie jij het eigenlijk, weet je dat zelf wel? aan de ene kant noem je het topic 'paus zorgt voor opschudding' als in: verantwoording paus, maar vervolgens gaat je op alleen maar over dat moslims niet moeten zaniken.

v.
hoe zie ik het zelf ? in grote lijnen ? religieuze mensen sporen niet, zo zie ik het.

dit topic was ten eerste informatief, en ten tweede wilde ik de reactie op dit nieuwe onrecht" checken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:37:42 #44
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_41856701
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja en ook de media van de moslims.
dat zeg ik dus al, gek dat je dat niet al zo interpreteert

het is wel zo dat zoiets eerder door de westerse, christelijke pers wordt opgepilkt en dat het daarna overslaat op media uit andere landen
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:44:37 #45
3542 Gia
User under construction
pi_41856805
wie was die mongool gisteren op tv die zei dat de paus weinig afwist van de islam en vervolgens zelf beweerde dat de paus de geestelijk leider van alle christenen is. wie is er nu de onwetende.
vervolgens wordt er een niet-katholieke kerk aangevallen.

hoe imbeciel kan men zijn.
pi_41856813
één zinnetje van de paus en weer een paar dagen protesten. daarna is het weer even stil en kunnen we wachten op het volgende incident.

en protesten tegen de gevestige orde in de verschillende islamitische landen zie je niet

ach, als die arme mensen zich op deze manier nog enigszins kunnen beklagen over iets dan moet dat maar. je moet ergens tegen aan kunnen schoppen natuurlijk om je ongenoegen te tonen. een soort live klb en fb.
pi_41856843
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:44 schreef gia het volgende:
wie is er nu de onwetende.
ze zijn allemaal net zo onwetend. allemaal net zo hypocriet.
quote:
vervolgens wordt er een niet-katholieke kerk aangevallen.
mja, ach...weet jij het verschil tussen de verschillende islamitische stromingen ?
quote:
hoe imbeciel kan men zijn.
net zo imbeciel als al die andere keren. of als de ieren met hun oranjemarsen
  zaterdag 16 september 2006 @ 10:49:53 #48
3542 Gia
User under construction
pi_41856888
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:46 schreef het_fokschaap het volgende:

mja, ach...weet jij het verschil tussen de verschillende islamitische stromingen ?
nee, maar ik ga dan ook op tv iemand anders niet beschuldigen van onwetendheid. die mafkees wel.
pi_41856911
new york times: woorden paus tragisch en gevaarlijk

de amerikaanse krant the new york times veroordeelt de uitspraken van paus benedictus xvi als 'tragisch en gevaarlijk'. in een commentaar schreef de krant zaterdag dat de paus oprecht en overtuigend zijn excuses moet aanbieden, 'waarmee hij laat zien dat woorden ook kunnen genezen'.

de schrijver van het commentaar wees erop dat de wereld altijd zorgvuldig luistert naar de woorden van een paus. ''en het is tragisch en gevaarlijk als zo iemand opzettelijk of door onbedachtzaamheid pijn veroorzaakt.''

het is, aldus de krant, niet de eerste keer dat de paus tweedracht zaait tussen christenen en moslims. ''in 2004, toen hij nog de toptheoloog van het vaticaan was, sprak hij zich uit tegen toetreding van turkije tot de europese unie omdat turkije als moslimland steeds tegenover europa zou staan.''
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_41856917
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:49 schreef gia het volgende:

[..]

nee, maar ik ga dan ook op tv iemand anders niet beschuldigen van onwetendheid. die mafkees wel.
nee, jij beschuldigt iemand op fok van imbeciliteit
pi_41856922
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:51 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

nee, jij beschuldigt iemand op fok van imbeciliteit
toch nog een medium dus
pi_41856923
quote:
op zaterdag 16 september 2006 09:44 schreef hathor het volgende:
het mooie is dat ie helemaal niemand beledigd heeft, hij heeft alleen een quote aangehaald. hoe lang zijn die tenen van die klanten in hemelsnaam ?
hij zegt onzin die niet waar is
pi_41856927
pi_41856929
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:51 schreef meki het volgende:
new york times: woorden paus tragisch en gevaarlijk

de schrijver van het commentaar wees erop dat de wereld altijd zorgvuldig luistert naar de woorden van een paus.
pi_41856938
het is, aldus de krant, niet de eerste keer dat de paus tweedracht zaait tussen christenen en moslims. ,,in 2004, toen hij nog de toptheoloog van het vaticaan was, sprak hij zich uit tegen toetreding van turkije tot de europese unie omdat turkije als moslimland steeds tegenover europa zou staan.''
pi_41856956
tja, een paar dagen geleden was er nog een baardman in nederland die zei dat de islam het enige geloof is wat geweldloosheid predikt.

prima, dat ze geweldloosheid willen aanprijzen...maar dat ze de enige zijn
pi_41856976
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:52 schreef meki het volgende:
het is, aldus de krant, niet de eerste keer dat de paus tweedracht zaait tussen christenen en moslims. ,,in 2004, toen hij nog de toptheoloog van het vaticaan was, sprak hij zich uit tegen toetreding van turkije tot de europese unie omdat turkije als moslimland steeds tegenover europa zou staan.''
gelukkig hebben we scheiding van kerk en staat
pi_41856981
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:52 schreef zoalshetis het volgende:
paus beledigt moslims

aanradertje!
quote:
this is a film about radical islamic terror
kerk vergelijken met extremistische groeperingen is krom.
pi_41856987
salih kapususz, vice-voorzitter van premier tayyip erdogans ak-partij, zei: ‘de paus heeft een duistere mentaliteit die afkomstig is uit de donkere middeleeuwen. hij is een zielig type, dat niet heeft geprofiteerd van de hervormingsgeest in de christelijke wereld. het lijkt op een poging de mentaliteit van de kruistochten te laten herleven.’
pi_41856997
quote:
op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef triggershot het volgende:

[..]

[..]

kerk vergelijken met extremistische groeperingen is krom.
ik vond het wel een veelzeggende film eigenlijk. prima om deze discussie mee te larderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')