ja en ook de media van de moslims.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:27 schreef robertocarlos het volgende:
[..]
is het niet meer de media, dan 'de' moslims?
en hier ga je dus de fout in. het zijn niet zomaar een stel zogenaamde moslims, het zijn de meest invloedrijke religieuze figuren, diegenen die zo'n beetje controle hebben over massahysterie of vreedzaam onderhandelen.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:25 schreef splendor het volgende:
[..]
als ik een lezing hou over dat de joden al eeuwenlang worden onderdrukt overal, en ik haal een citaat van hitler aan over dat het de schuld van de joden zelf is bijvoorbeeld, dat wil dan toch niet metteen zeggen dat ik het daar mee eens ben? maarja een paar hersenloze mensen die zich moslim durven te noemen gaan metteen met 'de zwaarden zwaaien', precies hetgene waar het juist over ging.
hoe zie ik het zelf ? in grote lijnen ? religieuze mensen sporen niet, zo zie ik het.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:27 schreef verbal het volgende:
[..]
hoe zie jij het eigenlijk, weet je dat zelf wel? aan de ene kant noem je het topic 'paus zorgt voor opschudding' als in: verantwoording paus, maar vervolgens gaat je op alleen maar over dat moslims niet moeten zaniken.
v.
dat zeg ik dus al, gek dat je dat niet al zo interpreteertquote:op zaterdag 16 september 2006 10:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja en ook de media van de moslims.
ze zijn allemaal net zo onwetend. allemaal net zo hypocriet.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:44 schreef gia het volgende:
wie is er nu de onwetende.
mja, ach...weet jij het verschil tussen de verschillende islamitische stromingen ?quote:vervolgens wordt er een niet-katholieke kerk aangevallen.
net zo imbeciel als al die andere keren. of als de ieren met hun oranjemarsenquote:hoe imbeciel kan men zijn.
nee, maar ik ga dan ook op tv iemand anders niet beschuldigen van onwetendheid. die mafkees wel.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:46 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, ach...weet jij het verschil tussen de verschillende islamitische stromingen ?
nee, jij beschuldigt iemand op fok van imbeciliteitquote:op zaterdag 16 september 2006 10:49 schreef gia het volgende:
[..]
nee, maar ik ga dan ook op tv iemand anders niet beschuldigen van onwetendheid. die mafkees wel.
toch nog een medium dusquote:op zaterdag 16 september 2006 10:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
nee, jij beschuldigt iemand op fok van imbeciliteit
hij zegt onzin die niet waar isquote:op zaterdag 16 september 2006 09:44 schreef hathor het volgende:
het mooie is dat ie helemaal niemand beledigd heeft, hij heeft alleen een quote aangehaald. hoe lang zijn die tenen van die klanten in hemelsnaam ?
quote:op zaterdag 16 september 2006 10:51 schreef meki het volgende:
new york times: woorden paus tragisch en gevaarlijk
de schrijver van het commentaar wees erop dat de wereld altijd zorgvuldig luistert naar de woorden van een paus.
gelukkig hebben we scheiding van kerk en staatquote:op zaterdag 16 september 2006 10:52 schreef meki het volgende:
het is, aldus de krant, niet de eerste keer dat de paus tweedracht zaait tussen christenen en moslims. ,,in 2004, toen hij nog de toptheoloog van het vaticaan was, sprak hij zich uit tegen toetreding van turkije tot de europese unie omdat turkije als moslimland steeds tegenover europa zou staan.''
quote:op zaterdag 16 september 2006 10:52 schreef zoalshetis het volgende:
paus beledigt moslims
aanradertje!
kerk vergelijken met extremistische groeperingen is krom.quote:this is a film about radical islamic terror
ik vond het wel een veelzeggende film eigenlijk. prima om deze discussie mee te larderen.quote:op zaterdag 16 september 2006 10:54 schreef triggershot het volgende:
[..]
[..]
kerk vergelijken met extremistische groeperingen is krom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |