Op een aantal maanden verschil, zit ik in hetzelfde schuitje.quote:Op maandag 25 september 2006 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En nu houd ik het er al bijna 5,5 jaar mee vol.
Ja, bij mij ook.quote:Op maandag 25 september 2006 01:35 schreef R.I.Baboon het volgende:
En bij de meeste is het heel duidelijk dat ik het ben.
Ooooooooh Lisdoonvarna, Lisdoon, Lisdoon, Lisdoon, Lisdoonvarnaaaaaaaaquote:
Ik ben ook geen kenner hoor!! Ik heb maar een stuk of 5 CD'squote:Maar ik ben niet echt een kenner of zo. Ik ken maar een paar nummers.
Hallo Janequote:Hallo Semi-bikkelaars, btw!
Ja, ik heb een keer (ik schat inmiddels al ruim 10 jaar geleden) een docu gezien over dat matchmaking festival. Toen, in die docu, leek het nog niet zo toeristisch, maar ik had van een Ierse kennis al begrepen dat het inmiddels een attractie is geworden. Hij komt zelf uit Ennis, wat er geloof ik ook niet zo ver vandaan is (ook co. Clare iig).quote:Op maandag 25 september 2006 01:44 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ooooooooh Lisdoonvarna, Lisdoon, Lisdoon, Lisdoon, Lisdoonvarnaaaaaaaa
En dan moet je weten dat Lisdoonvarna een onooglijk klein kutdorpje is waar niets te beleven valt, alleen maar in september. Dan puilt het uit van de 'vrijgezellen' die gaan 'matchmaken'.
Merendeels Amerikanen die daar op af komen, en dat is dan weer zoooooooo jammer!!
Op een goeie tien minuten rijden van Lisdoonvarna ligt Doolin. Veel leuker daar, veel mooier ook, en veel meer muziek!!
Ik bedoel maar.quote:Op maandag 25 september 2006 01:43 schreef R.I.Baboon het volgende:
Ik gebruik deze nick al bijna 1/4 van m'n leven.
Maar de statistieken veranderen per dag. Volgend jaar op deze datum is het ineens dik 1/9de geworden, en het jaar daarna zelfs bijna 1/7de.quote:
Over een maand of 2 viert Jane al haar 7e verjaardag.quote:Op maandag 25 september 2006 01:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
En nu houd ik het er al bijna 5,5 jaar mee vol.
Green and Gray is ook zo'n leuk nummer, En Stupid questions is ook geweldig.quote:Op maandag 25 september 2006 02:10 schreef broer het volgende:
Geen nieuwe muziektip, maar een oud bandje dat ik per ongeluk weer tegenkwam. Fijne, onvervalste maatschappijkritische jaren-tachtig-brit-rock: New Model Army - 51st State.
Ik ken ze eigenlijk nauwelijks. Jaren en jaren geleden kocht ik eens een LP van hen omdat ik de hoes zo stoer vond. De muziek bleek bij thuiskomst toch iets anders dan ik had gedacht. Maar ik heb wel altijd een zwak voor die plaat gehad.quote:Op maandag 25 september 2006 02:16 schreef Lamon het volgende:
Green and Gray is ook zo'n leuk nummer, En Stupid questions is ook geweldig.
En het is een geweldige live-band. Ik ga vaak naar ze toe als tussendoortje, maar eigenlijk is het altijd gewoon verdraaide goed.
Yes!! Alweer een 'slachtoffer' dat ik mag gaan rondleiden in Clare als ze bij mij komt logeren!!!!quote:
Absoluut. Vooral Stupid Questions.quote:Op maandag 25 september 2006 02:20 schreef broer het volgende:
Ik heb dit weekend een verzamelaar gedownload (nog niet geluisterd), maar daar staan Green and Gray en Stupid Questions niet op. Moet ik daar alsnog naar op zoek, dus.
*proest.quote:Op maandag 25 september 2006 02:35 schreef broer het volgende:
Zodra ze in Doornroosje komen, ga ik kijken, Lamon.
Als ik de muziek onverhoopt toch niet leuk vind, kan ik altijd nog naar de idioten in de zaal kijken.
Waar is de grap dan?quote:Op maandag 25 september 2006 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
*proest.! klote, nu kan ik mijn beeldscherm weer schoonmaken.
![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Aangezien jij Youp van 't Hek leuk vindt, ben ik blij dat je mijn grap niet leuk vindt.
Aha. Maar het is echt geen overdrijving wat ie zegt, het zijn echt aparte lui, en het is echt leuk om te kijken naar wat ze doen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:44 schreef sig000 het volgende:
Die stond eigenlijk al in jouw post.De "idioten in de zaal" deden de rest.
![]()
Maar nog niet half zo leuk als 'shyte'.quote:Op maandag 25 september 2006 02:51 schreef Xenia het volgende:
Blimey is toch wel een van de leukste Engelse woorden
Niet leuk maar mooi, en niet vindt maar vond.quote:Op maandag 25 september 2006 02:45 schreef broer het volgende:
Aangezien jij Youp van 't Hek leuk vindt
Eigenlijk meldde ik juist dat ik niet kan slapenquote:Op maandag 25 september 2006 02:55 schreef Lamon het volgende:
En Xenia, dat willekeurige binnenvallen is op zich heel leuk, maar niet als je alleen maar gaat melden dat je gaat slapen.
Ik zag 't ineens voor me.quote:Op maandag 25 september 2006 02:52 schreef Lamon het volgende:
[..]
Aha. Maar het is echt geen overdrijving wat ie zegt, het zijn echt aparte lui, en het is echt leuk om te kijken naar wat ze doen.
Ik hou niet van huisdieren, als ze van mij zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 02:57 schreef Xenia het volgende:
Lamon, wil jij misschien een kat?
Onbekend maakt onbemind. Ik weet zeker dat je een goede kattenpappa zou zijn.quote:Op maandag 25 september 2006 03:00 schreef Lamon het volgende:
Ik hou niet van huisdieren, als ze van mij zijn.
Ik gun ieder dier alle geluk in de wereld, zolang het maar niet bij mij in de buurt is.
Daar zitten sowieso wel een aantal idioten. Ze zullen niet eens opvallen.quote:Op maandag 25 september 2006 02:57 schreef sig000 het volgende:
Ken Doorneroosje ook vrij goed, dat scheelt ook natuurlijk.![]()
bij mij wat minderquote:
Je kunt een kattenverzuiptopic openen in F&F om ze kwijt te raken.quote:Op maandag 25 september 2006 03:02 schreef Xenia het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind. Ik weet zeker dat je een goede kattenpappa zou zijn.![]()
Xenia!!!quote:Op maandag 25 september 2006 02:51 schreef Xenia het volgende:
Blimey is toch wel een van de leukste Engelse woorden
Ik moet ook gaan slapen. En ik lag al in bed. Maar het lukte niet.![]()
En ik weet zeker van niet. En ik heb tussen al mijn vertwijfelingen op ieder gebied mogelijk in, nog steeds de zekerheid, dat ik mezelf op dit gebied zelf het beste ken.quote:Op maandag 25 september 2006 03:02 schreef Xenia het volgende:
Onbekend maakt onbemind. Ik weet zeker dat je een goede kattenpappa zou zijn.![]()
Ik zal het alle Ieren die het gebruiken even vragenquote:Op maandag 25 september 2006 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat dat Schots was, ER.
Jij was al jaren duidelijk, hoor.quote:Op maandag 25 september 2006 03:09 schreef son het volgende:
bij mij wat minder
Webjequote:Op maandag 25 september 2006 03:09 schreef son het volgende:
[..]
bij mij wat minder
dat kan dus alleen maar meer worden![]()
o en als onvervalste oude muziektip
nah, doe maar incubus - make yourself
wel een coole nu
O, tot volgend jaar, dan maar.quote:Op maandag 25 september 2006 03:16 schreef ElizabethR het volgende:
Ik zal het alle Ieren die het gebruiken even vragen
Ben jij op een pad van zelfverbetering ofzo?quote:Op maandag 25 september 2006 03:19 schreef broer het volgende:
Het was alleen maar wat ik dácht. Ik ben niet zo ijdel dat dat dan ook meteen de onomstotelijke waarheid is.
Jeumig, saggerijn!!quote:
En ik maakte alleen maar een grapje.quote:(Het was alleen maar wat ik dácht. Ik ben niet zo ijdel dat dat dan ook meteen de onomstotelijke waarheid is. Daarom vroeg ik het juist.)
quote:Op maandag 25 september 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Ben jij op een pad van zelfverbetering ofzo?
Je bent zo inschikkelijk de laatste weken.
Feck off!!quote:Op maandag 25 september 2006 03:23 schreef son het volgende:
[..]
cripes no!
om nog maar even zo'n kreet te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |