Heb ik iets gemist? Was ik hier eigenlijk welquote:Op zondag 17 september 2006 02:07 schreef broer het volgende:
Die hostility-vlaag van afgelopen nacht was wel koel, moet ik zeggen.
Ja, dat was je. Was je weer dronken?quote:Op zondag 17 september 2006 02:10 schreef Wickedangel het volgende:
Heb ik iets gemist? Was ik hier eigenlijk wel![]()
Ik wel vannachtquote:Op zondag 17 september 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat was je. Was je weer dronken?
Bankenquote:Op zondag 17 september 2006 02:10 schreef ElizabethR het volgende:
Op deze manier ben ik 2 weken bezig voor alles is overgeboekt!
Blegh!!
IERSE banken!! Ik geloof niet dat er in NL een limiet aanzit hoeveel je in een keer over kunt makenquote:
Daar heb ík geen last meer van gelukkigquote:KPN en TPG![]()
Talpa![]()
Waarom?quote:KPN gaat Tiscali overnemen. Ik zit bij Tiscali. Nooit problemen. Maar dat gaat nu dus he-le-maal fout lopen.
quote:Op zondag 17 september 2006 02:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, dat was je. Was je weer dronken?
Ik geloof ikquote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie deed er nou vijandig vannacht dan![]()
Ik heb geen idee?quote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Zullen we een paar mooie topics voor je zoeken?quote:Op zondag 17 september 2006 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geloof ik
En dat gaat vannacht wéér gebeuren!!
Ben echt zooooooo over de rooie
Kalmeer! Adem in, adem uit. Je bent hier bij vriendjesquote:Op zondag 17 september 2006 02:18 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik geloof ik
En dat gaat vannacht wéér gebeuren!!
Ben echt zooooooo over de rooie
Lamon en ER deden wat minder lief tegen elkaar.quote:Op zondag 17 september 2006 02:16 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, erg leuk!! Fotootje zien van het feestvarkentje??quote:
Dramakoningquote:Op zondag 17 september 2006 02:20 schreef broer het volgende:
[..]
Lamon en ER deden wat minder lief tegen elkaar.
Ik mag dat soort incidentjes graag een beetje uitvergroten. Om de sfeer te verhogen, zeg maar.
quote:Op zondag 17 september 2006 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kalmeer! Adem in, adem uit. Je bent hier bij vriendjes
Gewoon terugverhuizen, ER. Bevalt mij ook uitstekend.quote:Op zondag 17 september 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Jij bent lief!
Maar ik ben al wel gekalmeerd hoor, het is nou eenmaal zo. Stomme Ieren!
Die banken daar willen ook wat verdienen aan zo'n nieuwkomer.quote:Op zondag 17 september 2006 02:22 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Jij bent lief!
Maar ik ben al wel gekalmeerd hoor, het is nou eenmaal zo. Stomme Ieren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |