Ben jij op een pad van zelfverbetering ofzo?quote:Op maandag 25 september 2006 03:19 schreef broer het volgende:
Het was alleen maar wat ik dácht. Ik ben niet zo ijdel dat dat dan ook meteen de onomstotelijke waarheid is.
Jeumig, saggerijn!!quote:
En ik maakte alleen maar een grapje.quote:(Het was alleen maar wat ik dácht. Ik ben niet zo ijdel dat dat dan ook meteen de onomstotelijke waarheid is. Daarom vroeg ik het juist.)
quote:Op maandag 25 september 2006 03:21 schreef Lamon het volgende:
Ben jij op een pad van zelfverbetering ofzo?
Je bent zo inschikkelijk de laatste weken.
Feck off!!quote:Op maandag 25 september 2006 03:23 schreef son het volgende:
[..]
cripes no!
om nog maar even zo'n kreet te noemen
Was 't een Bikkel? Zo ben ik ook ooit hier terechtgekomen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wat leuk. Xenia weer eens hier. En Webber ken ik ook nog natuurlijk, al betwijfel ik of ie ooit in S-B gepost heeft. Volgens mij was ie nog van de nachtelijke slowchats daarvoor.
Er kan maar zo een vraag over Drs. P langskomen, IR!quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat wil ik nog bereiken in m'n leven.
Ja, maar niet alleen maar...quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Er kan maar zo een vraag over Drs. P langskomen, IR!
Drs P. is helemaal tof.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:25 schreef Jane het volgende:
[..]
Er kan maar zo een vraag over Drs. P langskomen, IR!
Een abbrassieve spin.quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
Ik ben dus helemaal niet bang van spinnen, he..
Vind het nijvere beestjes verder. Ik laat ze meestal gewoon lopen of hangen, of ik zet ze op mijn hand en leg ze op het balkon.
Maar de spin die heel snel over mijn vloer rende vanavond, was iets van 15 centimeter breed, met zo'n groot onderlichaam. En als ie stilstond ging hij heel dreigend met zijn poten achteruit staan, alsof ie wilde aanvallen ofzo.
Ik heb em onder een halve keukenrol begraven en ben er daarna heel hard op gaan stampen. Ik voel me best wel een mietje nu.
Maar die spin had een serieus probleem, qua sociaal voorkomen.
quote:Op dinsdag 26 september 2006 01:42 schreef Lamon het volgende:
Maar die spin had een serieus probleem, qua sociaal voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |