Nee. We zullen zien.quote:
Nee. We zullen zien.quote:
Ik wacht nog steeds tot de centres hem op voorraad hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 07:36 schreef De_Hertog het volgende:
Mijn WMM werkt nu helemaal prima. Ik moest de drivers installeren. Ben ik niet gewend
Heei, waar is mijn upgeladen screenshotje gebleven? Nu doet-ie het wel weer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 07:20 schreef Xilantof het volgende:
skiczukie, is je iSight probleem al opgelost?
Anders gok ik dat ie is gehacked ofzo
En dan moet je ff Photo boot ofzo aanklikken en dan kan je weer terugbooten en dan zou het weer moeten werkenquote:Be sure the computer is shut down.
Press the power button.
Immediately after you hear the startup tone, press and hold the Shift key.
Tip: The Shift key should be held as soon as possible after the startup tone but not before.
Release the Shift key when you see the gray Apple and progress indicator (looks like a spinning gear).
Graag!quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:15 schreef tonks het volgende:
Skiczukie! ik had precies hetzelfde ik ga ff zoeken hoe ik het had opgelost
Okee, klinkt maar als een maffe oplossing.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:18 schreef tonks het volgende:
Je moet even in Safe Mode booten
[..]
En dan moet je ff Photo boot ofzo aanklikken en dan kan je weer terugbooten en dan zou het weer moeten werken
Kloptquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee, klinkt maar als een maffe oplossing.
- Yep.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:34 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb dus wat stuff besteld en ik denk dat ik het nu dus in het nederlands geleverd krijg..
a) Op een mac, kan je daar gewoon de taal kiezen welke je wil gebruiken? heb dat namenlijk nog nooit hoeven doen dus weet het niet.
b) Mij lijkt het in het engels dus fijner en mooier, wat vinden jullie?
Dus het is niet zo als op een windows dat als je windows xp in het nederlands hebt dat je die dan niet in het engels kan gebruiken?quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:36 schreef skiczukie het volgende:
[..]
- Yep.
- Ik heb hem in het Nederlands, boeiend.
De eerste keer dat je hem aandoet krijg je die keuze.quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dus het is niet zo als op een windows dat als je windows xp in het nederlands hebt dat je die dan niet in het engels kan gebruiken?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 09:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
De eerste keer dat je hem aandoet krijg je die keuze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |