enquote:RIP aan de nabestaanden!!!![]()
![]()
blijkt het allemaal toch niet te werken op de frontpage. mensen gaan maar door, en er wordt schijnbaar geen flikker aan gedaan.quote:Darwin award!
eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Nieuws met reacties eronder is sowieso het slechtste idee sinds de uitvinding van het internet.
je ziet het anders steeds vaker.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Nieuws met reacties eronder is sowieso het slechtste idee sinds de uitvinding van het internet.
De reacties niet lezen werkt voor mij prima!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:47 schreef broer het volgende:
Dat is juist het leuke van Fok!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De reacties niet lezen werkt voor mij prima!![]()
Dat vind ik dus geen oplossing. Betere moderatie wel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De reacties niet lezen werkt voor mij prima!![]()
hoewel de moderatie op het forum wel erg selectief is, is men heb ik het idee veel vaker aanwezig. er is altijd nog wel even een mod online die de boel wat in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 16 september 2006 08:15 schreef Lod het volgende:
En jij denkt werkelijk dat het hier op het forum beter is?
ik kan je alvast even zeggen dat de eerstvolgende die zich negatief uitlaat over paris hilton het nog erg moeilijk zal gaan krijgen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:52 schreef Snakey het volgende:
[..]
Paris zou uitgeroepen moeten worden tot lelijkste vrouw ooit.![]()
daar heeft het niets mee te maken. ik heb dat gedoe eerder aangegeven en men wil er zeker niets mee doen. ik hoop dat er meer users een schijthekel aan hebben en die hele frontpage links laten liggen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:14 schreef Damzkieee het volgende:
Ah shit, nu gaat de frontpage kapot, nu jij niet meer leest
Paris Hiltonquote:Op zaterdag 16 september 2006 12:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik kan je alvast even zeggen dat de eerstvolgende die zich negatief uitlaat over paris hilton het nog erg moeilijk zal gaan krijgen.
laat dat voor jou ook een waarschuwing zijn snakieboi.![]()
ik heb net je fotoboek bekeken, maar ik zal je leven niet nog erger maken hoor poepbroek.quote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ik heb net je fotoboek bekeken, maar ik zal je leven niet nog erger maken hoor poepbroek.![]()
het is je voor deze keer vergeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |