Ze heeft al 6 jaar een vriend, is vrij saai en niet echt iemand die uit haar dak gaat.quote:
iemands zijn onderbroekquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:12 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
mij viel meer op wat ie op zn harses had, wtf was dat![]()
Mwah, donkere wateren..............quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Marcia is zo'n hoopje apathie
normaal is dat voor een puber al te flauwquote:
en een beetje smerig ookquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
normaal is dat voor een puber al te flauw![]()
heb ik nou net de "30 seconds of Semih" gemist?quote:
Jij was toch blondquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:16 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mwah, donkere wateren..............![]()
Idd de sukkeltjes...truste.quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:26 schreef toxikon het volgende:
ik ga naar bed, weer geen orgie in bb![]()
kweenie, wat is die jeroen allemaal aan het uitspoken, en semih is ook nog in de runningquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:26 schreef toxikon het volgende:
ik ga naar bed, weer geen orgie in bb![]()
goed idee, bij die semih duurt het toch maar een halve minuut, en die milica laat zich echt niet in de woonkamer wortelenquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:27 schreef henk.jansen het volgende:
Dat deze de hele dag al draait is toch een vorm van Hilde promotie![]()
![]()
[afbeelding]
sorry henk, maar het was dezequote:Op zaterdag 16 september 2006 04:27 schreef henk.jansen het volgende:
Dat deze de hele dag al draait is toch een vorm van Hilde promotie![]()
![]()
[afbeelding]
Jeroenquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:29 schreef henk.jansen het volgende:
Wie ligt er nu naast hem ?
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |