Achter zijn rug kan je best wel gemeen zijnquote:
Ik ga bijna denken dat je een aardige knul bentquote:
tis een hele gemene milf!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Achter zijn rug kan je best wel gemeen zijn![]()
![]()
![]()
![]()
Dat moet een vuile starfucker zijn die mee wil liften op mijn succes.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:35 schreef KRIBBET het volgende:
Ik heb het over een Theo (die een maagoperatie heeft ondergaan) hij zag je site en vertelde me dat je een neef was![]()
Ik ben ook een hele sympathieke jongeman die bijvoorbeeld voor de grap je rolator in de sloot zou gooienquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ga bijna denken dat je een aardige knul bent![]()
thakes one to knwo one, ajacied!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet een vuile starfucker zijn die mee wil liften op mijn succes.
Eerst effe die nieuwe FIAT in mekaar beuken.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:41 schreef versabommie het volgende:
Ik ben ook een hele sympathieke jongeman die bijvoorbeeld voor de grap je rolator in de sloot zou gooien![]()
Fuck op zeg, ik ben een UEFA-cup mannetje.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:42 schreef versabommie het volgende:
thakes one to knwo one, ajacied!![]()
![]()
gewoon op zijn kop rollen, dat gaat kribbet zeker een maand kosten voor die die pausmobiel weer op lucht heeftquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst effe die nieuwe FIAT in mekaar beuken.![]()
nou, vinnet wel irritant dat sneijder rendement begint te leveren....quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck op zeg, ik ben een UEFA-cup mannetje.
Als je daar op mee wilt liften?
Volgende week hebben we een BBQ bij hem thuisquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet een vuile starfucker zijn die mee wil liften op mijn succes.
Ik heb geen neef die Theo heet.![]()
Ben je er zo 1quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben ook een hele sympathieke jongeman die bijvoorbeeld voor de grap je rolator in de sloot zou gooien![]()
die sloot raakt toch wel een keer verzadigd?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben je er zo 1Het is mijn 8ste rolator al en ze kunnen niet zwemmen
![]()
Ik weet het niet hoor maar een opel is toch vele malen ergerquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:42 schreef APK het volgende:
[..]
Eerst effe die nieuwe FIAT in mekaar beuken.![]()
Maar wel 5-2 en dat onthouden we over een aantal maanden als de UEFA cup in de ArenA staatquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:44 schreef APK het volgende:
[..]
Fuck op zeg, ik ben een UEFA-cup mannetje.
Als je daar op mee wilt liften?
Mijn vrouw draait hem zo terug hoorquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon op zijn kop rollen, dat gaat kribbet zeker een maand kosten voor die die pausmobiel weer op lucht heeft![]()
De Leidsevaart loopt van Haarlem tot aan.......quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
die sloot raakt toch wel een keer verzadigd?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:51 schreef KRIBBET het volgende:
PS, heb je die Alaves van Heerenveen nog gezien??
te makkelijk, ik laat deze ff liggen!quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw draait hem zo terug hoor![]()
geen flauw idee watterstaat !quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:52 schreef APK het volgende:
Hé Bommie en Kribbet, ik ben nog even aan het werk op dit duivelse uur.
Wat denken jullie van deze?
[afbeelding]
Dat is erg lulligquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Alleen was hij effe afwezig vorige week tegen Excelsior.
Heeft me 70¤ extra winst gekost.
ha, onze kopteff en dickoh gezien tegen rkc ? zullen wel weer voor een habbekrats naar dat kutfeyenoord gaanquote:Op zaterdag 16 september 2006 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat is erg lulligMaar Riemer heeft het wel weer goed gezien (of Annie)
Volgend jaar staan ze in de rij voor deze speler![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |