met een hele dikke deegrollerquote:
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
met een hele dikke deegroller
Maar ze is stappen nu dus ik heb vrij spel en roep om de 5 minuten keihard door het huis : VANAF VANDAAG BEN IK HIER DE BAAS!
Totdat ze vannacht ergens terug komt
die liggen op hun nest, zoals het hoort!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
![]()
En je kinderen dansen op je buik!![]()
hahahahquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
met een hele dikke deegroller
Maar ze is stappen nu dus ik heb vrij spel en roep om de 5 minuten keihard door het huis : VANAF VANDAAG BEN IK HIER DE BAAS!
Totdat ze vannacht ergens terug komt
Maar je bent toch de BAAS?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
die liggen op hun nest, zoals het hoort!![]()
de pest is, me vrouw stappen, ik alleen thuis dus niet drinken![]()
jawel, maar er zou maar wat gebeuren met de kids ofzo ...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Maar je bent toch de BAAS?
Bocaj weet niets van verantwoordelijkheid enzo...
en ja hoor, dan is ze er inene wel!quote:
zo werkt dat toch nie bommie, let opquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ja hoor, dan is ze er inene wel!![]()
waarop ?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:48 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
zo werkt dat toch nie bommie, let op
he schoonheid, leuk dat je weer ff langs komt, we misten je al, blijf ook ff hangen als je tijd heb tenminstequote:
Hoi Buuf, gezellig!quote:
weinig buurvrouw, dr zit nog niet genoeg alcohol inquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
valt er nog wat te beroddelen vanaaf?![]()
alleen stream 3 blijft fantastischquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Het aantal uren dat hier de streams daadwerkelijk aan staan daalt hard per dag. Nog een week en ze komen helemaal niet meer aan.
ik heb echt alle bb highlights gezien van alle jaren, maar dit is toch echt zaaddodend aan het worden, betwijfel of ik dies treams er idd nog lang op heb staanquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Het aantal uren dat hier de streams daadwerkelijk aan staan daalt hard per dag. Nog een week en ze komen helemaal niet meer aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |