ja komt helemaal goed joh....quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zal vanavond laat is kijken (moet ik eerst talpa opzoeken)
Maar er is toch nog 40 minuten te gaan(of spelen ze tegenwoordig ook 45 minuten?
)
al was het doel leeg....quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja komt helemaal goed joh....
nu een vrije trap vlak voor het doel![]()
kappe anders ga ik nog ff vertellen op wat voor gruwelijke wijze utrecht de beker wegkaapte in de kuip tegen feyenooit..!quote:Op zaterdag 16 september 2006 20:51 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
al was het doel leeg....
joh, mn collegea zijn ook allemaal utreg supporter, maar ze zijn allemaal zo makkelijk op de kast te krijgen wanneer het over utrecht gaat, ik hou eigenlijk van mooi voetbal ongeacht wie er speelt, als het ajax maar niet isquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
kappe anders ga ik nog ff vertellen op wat voor gruwelijke wijze utrecht de beker wegkaapte in de kuip tegen feyenooit..!![]()
Volgens teletext ging hij er niet inquote:Op zaterdag 16 september 2006 20:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja komt helemaal goed joh....
nu een vrije trap vlak voor het doel![]()
Stond er toen iemand ook een klein beetje buitenspel als in de finale tegen Ajaxquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
kappe anders ga ik nog ff vertellen op wat voor gruwelijke wijze utrecht de beker wegkaapte in de kuip tegen feyenooit..!![]()
Bij mij is het nog erger, ik werk met een team van 6. 5 zijn hagenezen, en 1 is ikke.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:02 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
joh, mn collegea zijn ook allemaal utreg supporter, maar ze zijn allemaal zo makkelijk op de kast te krijgen wanneer het over utrecht gaat, ik hou eigenlijk van mooi voetbal ongeacht wie er speelt, als het ajax maar niet is
wamberto....quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stond er toen iemand ook een klein beetje buitenspel als in de finale tegen Ajax(was maar 2 meter ofzo
)
leuk he die, die nieuwe snuffiesquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bij mij is het nog erger, ik werk met een team van 6. 5 zijn hagenezen, en 1 is ikke.
Ergste is, ik heb pas die exchange server sp2 geimplementeerd en direct push mail aangezet en iedereen qteks 9100 besteld :
[afbeelding]
Handig heur, mail en agenda en contacten altijd uptodate, alleen op deze tijden zou ik hem zo de kliko ingooien. Heb bij elk doelpunt mail gekregen en zit nu op een score van 35 mailtjes waarin ze me afzeiken![]()
Ik heb dus net gevraagd op welke positie ze (ado den haag) op de ranglijst staan en ik moet zeggen dat het de afgelopen 10 minuten rustig is
![]()
mwah wel een hoop geld aan verdient, zijn echt veel bedrijven die het willen hebben, scheelt zo minimaal 4000 euro instapkosten t.o.v. blackberry en de mogelijkheden zijn vele malen groter!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:16 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
leuk he die, die nieuwe snuffies![]()
werk je als eigen baas ofzo?quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah wel een hoop geld aan verdient, zijn echt veel bedrijven die het willen hebben, scheelt zo minimaal 4000 euro instapkosten t.o.v. blackberry en de mogelijkheden zijn vele malen groter!
nee op dit moment manager. We hebben ons bedrijf net onder het moederbedrijf vandaan en als het meezit kopen we de zooi op al binnen nu en een half jaar ...in dat geval welquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:20 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
werk je als eigen baas ofzo?
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee op dit moment manager. We hebben ons bedrijf net onder het moederbedrijf vandaan en als het meezit kopen we de zooi op al binnen nu en een half jaar ...in dat geval wel![]()
Tis nu een kwestie van zo weinig mogelijk winst maken hahahah
(vandaar die gevulde opel, en vaak nieuwe laptops )
t zijn zogenaamd slechte tijden zeg maar tot die toko van jou is voor een zacht prijssiequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee op dit moment manager. We hebben ons bedrijf net onder het moederbedrijf vandaan en als het meezit kopen we de zooi op al binnen nu en een half jaar ...in dat geval wel![]()
Drukke baan...quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...scheelt wel, we halen veel geld en goodwill binnen en op dit moment is het sky is the limit voor tools en auto'squote:Op zaterdag 16 september 2006 21:24 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
t zijn zogenaamd slechte tijden zeg maar tot die toko van jou is voor een zacht prijssie
druk wel, stress af en toe maar er wor goed op me geletquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Drukke baan...
Veel stress...
Bommie hartaanval over 5 jaar...![]()
geduld is een schone zaak dusquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps...scheelt wel, we halen veel geld en goodwill binnen en op dit moment is het sky is the limit voor tools en auto's![]()
dit jaar hebben we ook opvallend veel bedrijfsuitjes gedaan hehehe
Mooiste is dat het moederbedrijf in de sjit zit en we hopen dat de holding snel meekeldert![]()
Je vrouwtje hè!quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
druk wel, stress af en toe maar er wor goed op me gelet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |