Ik las al in de trailer van vandaag dat veel mensen waren weglopen tijdens Scoop. Maar ik mag de films van Woody Allen wel, dus ik heb er al kaartjes voor. Ik kijk wel...quote:Op zaterdag 16 september 2006 16:14 schreef nieky het volgende:
Toad, ik zou als ik jou was niet naar Scoop gaan. Heb em gister gezien tijdens het openingsgala van film by the sea en ik ben halverwege weggelopen.
Jawel, daar heb ik ook al kaartjes voor.quote:Gaan we niet meer naar Cashback, toad?
Zijn ze vorig jaar idd. mee gestopt. Waarom weet ik eigenlijk niet...quote:Als ze net als voorgaande jaargangen nou ook in Scheveningen wat draaiden, zou ik daar wel heengaan.
Als je al kaartjes hebt moet je zeker gaan.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:26 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik las al in de trailer van vandaag dat veel mensen waren weglopen tijdens Scoop. Maar ik mag de films van Woody Allen wel, dus ik heb er al kaartjes voor. Ik kijk wel...
Kun je wat meer vertellen over The Illusionist? Daar ben ik namelijk best benieuwd naar.quote:Op zondag 24 september 2006 11:47 schreef Toad het volgende:
Ik ben wel sinterklaas dit festival. Ik ben aan het strooien met de vijf sterren beoordelingen.
Het is geen meesterwerk hoor. Het is wel een leuke film waarbij ik alle aspecten (denk aan acteerwerk etc.) oke vond. Ik heb gehoord van iemand dat hij de film voorspelbaar vind, maar dat is zo makkelijk om achteraf te zeggen. Het is een tikkeltje romantisch verhaal over een 'illusionist' (Edward Norton) die weer verliefd wordt op zijn oude jeugdvriendin. Echter... die jeugdvriendin is nu met de kroonprins van Oostenrijk. Ik ga niet verklappen hoe het verder gaat. In ieder geval veel scenes in het theater waar de illusionist optreed.quote:Op zondag 24 september 2006 12:27 schreef Mike het volgende:
[..]
Kun je wat meer vertellen over The Illusionist? Daar ben ik namelijk best benieuwd naar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |