abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 september 2006 @ 18:21:43 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41957558
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 18:18 schreef SunChaser het volgende:
De Roy van Zuidewijn komt niet.
Jammer.
We zullen het vanavond dus moeten doen met

Thomas Rosenboom, schrijver en "verzamelaar van rare woorden" (over zichzelf).
Wouke van Scherrenburg, voormalig politiek verslaggeefster. Over Prinsjesdag.
André Rouvoet, lijsttrekker van de ChristenUnie.
Manja Otten, voormalig model. Over de ban op magere modellen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Redactie Frontpage dinsdag 19 september 2006 @ 18:30:40 #52
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_41957850
Ik ga maar eens een film kijken deze keer.
pi_41968119
Hij is dus 'ziek': "Edwin de Roy van Zuydewijn zou vanavond aan tafel zitten bij Jeroen Pauw en Paul Witteman. De bijna ex van prinses Margarita zou zijn theorie verdedigen dat De Hofstadgroep niet bestaat en de aanslagen op de Twin Towers door Bush zelf geregisseerd zouden zijn. Maar helaas: De Roy van Zuydewijn heeft zich op het laatste moment, vanmiddag, ziek afgemeld....bron Bang voor de scherpe tongen van Paul en Pauw?
pi_41968320
André is te laat
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:08:06 #55
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41968502
wat is dat NOVA ineens achterhaald zeg...
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:28:34 #56
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41969283
Heldere kijk op de zaken, die Rouvoet!
And so I throw the windows wide /
And call to you across the sky
Lissabon!
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:29:58 #57
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41969328
Mooie vrouw overigens, die Manja Otten.

.
Lissabon!
  FOK!fotograaf dinsdag 19 september 2006 @ 23:30:39 #58
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_41969354
hm.. is er even bij ingeschoten deze avond... Ik wacht even de reacties af of het de moeite is om terug te kijken. Anders morgen weer een dag
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:32:31 #59
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41969429
Ik kijk nu ook niet Misschien morgen via internet de uitzending van nu dan
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:33:33 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41969454
Rouvoet is een prima prater en kan helder zijn zaken naar voren brengen.
Jammer alleen van dat altijd maar aanwezige Christelijke sausje dat overal overheen ligt bij hem.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:34:38 #61
35245 bolivian
Gun-toting hip gangster
pi_41969486
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:29 schreef bolivian het volgende:
Mooie vrouw overigens, die Manja Otten.

.
Een partij afserveren omdat de bijbel een rol speelt is overigens wel een beetje kortzichtig, Manja, .
Lissabon!
pi_41969633
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:33 schreef golfer het volgende:
Rouvoet is een prima prater en kan helder zijn zaken naar voren brengen.
Jammer alleen van dat altijd maar aanwezige Christelijke sausje dat overal overheen ligt bij hem.
Precies, dat laatste houdt mij ook tegen, geloof heeft nooit iets goeds voortgebracht, maar het is een duidelijk en ook sympathiek politicus.
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:45:27 #63
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_41969841
Thomas Rosenboom is wel vrolijk gestoord, geloof ik.
Hij neemt volgens mij de hele boel in de maling.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41969878
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:39 schreef Suko het volgende:
geloof heeft nooit iets goeds voortgebracht
Ziekenhuizen, stichtingen, goede doelen, zendelingenwerk, ontwikkelingswerk, asielzoekersopvang, diaconie....

Hmm, nee je hebt gelijk. Geloof brengt niets goeds voor inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:47:56 #65
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41969915
Right, alsof Donner er over peinst om af te treden... om dan weer als integere nummer 5 op de cda-lijst te schijnheilen
pi_41969916
Thomas Rosenboom, nerdig tiep, beetje uhm tja, nee heb niks met 'm, behalve met z'n konijn. Heeft het over de ogen van een koe, wat denkt zo'n beest. Staat er zelfs bij stil. Pauw vindt het boek in Libelle-stijl geschreven... En zo suddert het wel verder. Rondvraag, bijna afgelopen, bedtijd. Dag Rouvoet, kusje.
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:46 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ziekenhuizen, stichtingen, goede doelen, zendelingenwerk, ontwikkelingswerk, asielzoekersopvang, diaconie....

Hmm, nee je hebt gelijk. Geloof brengt niets goeds voor inderdaad.
En oorlog, altijd oorlog...
  dinsdag 19 september 2006 @ 23:48:16 #67
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41969925
het is een libelle-figuur
pi_41970115
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:47 schreef Suko het volgende:
En oorlog, altijd oorlog...
Dus jij vind dat geloof niks goeds voortgebracht heeft, maar wel oorlog?

Dan weet ik genoeg, niet serieus te nemen jij.
pi_41970240
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dus jij vind dat geloof niks goeds voortgebracht heeft, maar wel oorlog?

Dan weet ik genoeg, niet serieus te nemen jij.
Pardon? Ik geef alleen mijn mening waarom ik niet op Rouvoet zou stemmen hoor. Niet zo hoog van de toren blazen. Ieder z'n mening, ieder z'n geloof cq géén geloof. Over specifieke geloofskwesties zijn zat topics te vinden, maar daar ga ik (gelukkig) niet over, welterusten.
pi_41970364
quote:
Op dinsdag 19 september 2006 23:58 schreef Suko het volgende:

[..]

Pardon? Ik geef alleen mijn mening waarom ik niet op Rouvoet zou stemmen hoor. Niet zo hoog van de toren blazen. Ieder z'n mening, ieder z'n geloof cq géén geloof. Over specifieke geloofskwesties zijn zat topics te vinden, maar daar ga ik (gelukkig) niet over, welterusten.
Dat je je mening geeft: prima, dat je niet geloof: prima, dat je niet op Rouvoet stemt: prima.
Maar dat je zegt dat geloof nooit iets goeds heeft voorgebracht vind ik een erg domme uitspraak. Daar wilde ik gewoon even op ingaan. Jouw opmerking daarna bevestigt alleen maar dat je niet weet waar je over praat.
Maar goed, welterusten hoor
pi_41970844
Omdat het hier niet echt past zal ik niet al te veel over die geloofskwestie ingaan, maar natuurlijk is er historisch aantoonbaar veel meer kwaad dan goeds aangericht uit name van een geloof.
Los van die paar goede doelen die oprecht gelovigen misschien wel nastreven.
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 20 september 2006 @ 02:29:34 #72
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_41972928
wieee ik was bij de opnames was gaaf! Witteman is maar een klein ventje eigenlijk, en die Manja Otten is wel erg dun hoor verder vond ik idd dat Rouvoet wel weer goed punten naar voren bracht, maar ja dat vind ik van hem wel vaker ik vind overigens helemaal niet dat het Rouvoet ontbreekt aan passie, maar dat kan aan mij liggen. Wat mij betreft is hij een van de betere politici, in ieder geval de duidelijkste.

Heb nog een handtekening van Rosenboom in mn Denkend Aan Holland boekje
pi_41972955
quote:
Op woensdag 20 september 2006 02:29 schreef Joesse het volgende:
wieee ik was bij de opnames was gaaf! Witteman is maar een klein ventje eigenlijk, en die Manja Otten is wel erg dun hoor verder vond ik idd dat Rouvoet wel weer goed punten naar voren bracht, maar ja dat vind ik van hem wel vaker ik vind overigens helemaal niet dat het Rouvoet ontbreekt aan passie, maar dat kan aan mij liggen. Wat mij betreft is hij een van de betere politici, in ieder geval de duidelijkste.

Heb nog een handtekening van Rosenboom in mn Denkend Aan Holland boekje
Koop een taart en ga het vieren.
Poef.....gone! ©golfer
pi_41975620
quote:
Op woensdag 20 september 2006 00:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dat je je mening geeft: prima, dat je niet geloof: prima, dat je niet op Rouvoet stemt: prima.
Maar dat je zegt dat geloof nooit iets goeds heeft voorgebracht vind ik een erg domme uitspraak. Daar wilde ik gewoon even op ingaan. Jouw opmerking daarna bevestigt alleen maar dat je niet weet waar je over praat.
Maar goed, welterusten hoor
Ik schreef overigens én oorlog, altijd oorlog, ik sluit dus niet uit wat jij schreef, beter lezen voortaan ipv mij te betichten van domme uitspraken.

@ Joesse, heb Witteman ook wel eens gezien en toen viel het mij ook al op wat voor klein mannetje hij is, daarentegen is Pauw weer enorm lang, een 'lekker stel.'

Vanavond:
* Minister van Verkeer en Waterstaat, Karla Peis.
* De jonge succesvolle Turkse Aysel Caliskan aan de hand van haar eerste boek 'De nootjes van het huwelijk' over haar jeugd en huwelijk.
* Bert Keizer, verpleeghuisarts en columnist, die een opera heeft geschreven over Alzheimer.
  woensdag 20 september 2006 @ 10:07:46 #75
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_41975732
quote:
Vanavond:
* Minister van Verkeer en Waterstaat, Karla Peis.
* De jonge succesvolle Turkse Aysel Çaliºkan aan de hand van haar eerste boek 'De nootjes van het huwelijk' over haar jeugd en huwelijk.
* Bert Keizer, verpleeghuisarts en columnist, die een opera heeft geschreven over Alzheimer
Dat wilde ik vragen wie vanavond bij P&W komt, Thanx Suko !
IK ga dadelijk de aflevering van gisteren kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')