Ja dat begrijp ik, maar behalve dat ik die eigenschap klote vind, vind ik ook dat het de rol op zicht zo erg verpest dat die rol voor mij sowieso al niet meer leuk kan worden.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik bedoel ook niet zozeer dat ik haar grappig vind, of sympathiek of wat ook, maar de rol op zich...
zoals het tof vinden van een badguy, terwijl een badguy natuurlijk alles behalve tof is. als je begrijpt wat ik bedoel
Ja, en ik moest kotsen. Netals dat ene keer dat Ludo moest janken. Dat gaat gewoon nietquote:
Als Ludo huilde dan vond ik dat nooit afbreuk doen aan zijn personage eigenlijk (behalve die laatste keer toen hij in een gesprek om Nina met dat gedoe over Morris huilde), meestal was er ook wel echt iets aan de hand namelijk.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:03 schreef Dizer het volgende:
Ja, en ik moest kotsen. Netals dat ene keer dat Ludo moest janken. Dat gaat gewoon niet
Dat denk je maarquote:Op dinsdag 19 september 2006 19:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ben nog maar net begonnen.......
tja ik kom er toch altijd op uit wat we laatst ook zeiden: de rol is al verziekt bij de re-cast...quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ja dat begrijp ik, maar behalve dat ik die eigenschap klote vind, vind ik ook dat het de rol op zicht zo erg verpest dat die rol voor mij sowieso al niet meer leuk kan worden.![]()
Ja ik bedoel ook die ene keer.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als Ludo huilde dan vond ik dat nooit afbreuk doen aan zijn personage eigenlijk (behalve die laatste keer toen hij in een gesprek om Nina met dat gedoe over Morris huilde), meestal was er ook wel echt iets aan de hand namelijk.
Of toen hij tegen Nina sprak op dat ziekenhuis bed toen ze net terug was na die ontvoering.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook die ene keer.
Dat andere met Stefano was![]()
Geef mij maar Aukje van Ginnekenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja ik kom er toch altijd op uit wat we laatst ook zeiden: de rol is al verziekt bij de re-cast...
ik krijg nu een beetje bij Charlie wat ik bij Tracy ook had: ze is zo over de top dat het me zou moeten storen, maar somehow zit ik wat af te grinneken hier...
Dit heb ik gevonden uit het roddel-blad ( Weekend ) van hun site af !quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
heeft Aukje eigenlijk al een kind?
Ben jij toevallig die Sanderquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dit heb ik gevonden uit het roddel-blad ( Weekend ) van hun site af !
Sander kennen elkaar al jaren en hebben sinds een jaar een relatie.
Onlangs hebben de twee een huis gekocht in Breda.
De 24-jarige Aukje wilde altijd al jong moeder worden en haar 31-jarige vriend had ook een kinderwens.
Haar zus, Marieke, is ook zwanger.
Zij is over twee maanden uitgerekend. ( Is ondertussen al bevallen op haar eigen verjaardag )![]()
Als alles goed gaat komt de baby van Aukje en Sander rond de kerst van 2006.
( De baby is nog op komst )![]()
Ssst stil je verraad me !quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ben jij toevallig die Sander![]()
Doe ik ook altijdquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
Wat een systeem van Robert, alles vanuit de boodschappentas op de tafel zetten, dan ben je twee keer aan het opruimen!
Macht der gewoontequote:Op dinsdag 19 september 2006 22:01 schreef Svensational het volgende:
Wat een systeem van Robert, alles vanuit de boodschappentas op de tafel zetten, dan ben je twee keer aan het opruimen!
oke dank voor het speurenquote:Op dinsdag 19 september 2006 21:46 schreef Sander170 het volgende:
Dit heb ik gevonden uit het roddel-blad ( Weekend ) van hun site af !
Nee, dat was maar tijdelijk !quote:Op dinsdag 19 september 2006 22:05 schreef babette21 het volgende:
[..]
oke dank voor het speuren
ik liep wel achter, ik dacht dat Aukje (nog) wat met Jaime had![]()
doe nou niet zo sneu johquote:Op dinsdag 19 september 2006 22:47 schreef Sander170 het volgende:
Nee, dat was maar tijdelijk !
Net als Mariska Hulscher![]()
''hoer''![]()
En Albert is ''stoer''![]()
met dat voorstukje wel, maar tijdens die aflevering had ik wel meteen door hoe het zatquote:Op woensdag 20 september 2006 11:07 schreef Frey het volgende:
We waren er trouwens wel lekker ingetrapt, met A&A&A![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |