ja serieus, volgens mij is het dr niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:01 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht te zien dat ze op alle 3 aan het filmen waren![]()
Nouja toch blijf ik erbij dat Martine wel weer opduikt.
LOL daar gaat het om toch niet om joh, Ludo heeft het meest bereikt van iedereen (wel 3 keer vanaf 0 euro) en zelfs hij zei uquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:10 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja dag Nick heeft meer berijkt in zijn leven dan Harmsen.
En over die borsten alleen Isabella heeft best grote toch?
Hij is met Dian gevlucht voor Ludo.quote:Op zaterdag 16 september 2006 18:09 schreef bloodymary het volgende:
Hoe is Huib dan ook weer de serie uitgegaan? Ik dacht dat hij toen dood was toen hij zijn eigen graf moest graven, maar dat was dus niet? Het is ook al weer zolang geleden!
ach ja dat kan ook nog... ach we zien het vanzelf wel tochquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:27 schreef Sander170 het volgende:
De ontvoerder is denk ik toch echt een man !
Jammer dat ik het niet met 100 % kan zeggen !
Zeker wetenquote:Op zaterdag 16 september 2006 19:03 schreef fresta het volgende:
[..]
ach ja dat kan ook nog... ach we zien het vanzelf wel toch![]()
was Sjors op dat moment niet ergens anders?quote:Op zondag 17 september 2006 13:05 schreef Dana85 het volgende:
Misschien is het Sjors wel die Nick nog steeds straft voor de verkrachting.
Ze klonk best geloofwaardig toen ze van Charlie hoorde dat Nick weg was.quote:Op zondag 17 september 2006 14:36 schreef fresta het volgende:
[..]
was Sjors op dat moment niet ergens anders?![]()
quote:Op zondag 17 september 2006 17:35 schreef Frey het volgende:
Dat levert vast veel vrolijke gezichten op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |