Duh!quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:15 schreef Snarf het volgende:
[..]
Het WTC is een complex; je bedoelt waarschijnlijk de Twin Towers?
Absofuckinglutely niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:16 schreef Neleos het volgende:
[..]
Bedoelt hij denk ik ja. Weet je het?
Komop Snarf, een Japans-Amerikaan, doe een gooiquote:
Nerdquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:20 schreef Snarf het volgende:
Ik ga Windows Vista RC1 nog even installeren. Ciao en succes baby's.
Nee, maar die Feldhofer heeft een Uzumaki_Naruto avatar. Dat is een anime seriequote:Op zaterdag 16 september 2006 02:38 schreef wyccie het volgende:
KLOON?!?!
Bedankt! Ben er ook erg blij meequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:30 schreef wyccie het volgende:
MaJo! Fijn dat je vader weer wakker is
Op dit moment omdat ik niet kan slapen. De laatste weken omdat ik zo laat mogelijk ging slapen zodat ik zo min mogelijk na hoefde te denken. En de weken ervoor omdat ik vakantie hadquote:Op zaterdag 16 september 2006 03:37 schreef wyccie het volgende:
Waarom ben jij eigenlijk vaak 's nachts hier?
en dat word je even later ineens zo ontzettend vaag wakker met een boek bovenop jequote:Op zaterdag 16 september 2006 03:45 schreef wyccie het volgende:
Oh, ik zou juist eerder naar bed gaan om niet na te hoeven denken (proberen vermoeiend te lezen (op je rug met boek boven je).
dat kan ik echt niet op m'n buik slapen, krijg echt last van m'n nek als ik dat doe (adem kunnen halen is toch ook wel fijn)quote:Op zaterdag 16 september 2006 04:06 schreef wyccie het volgende:
Ik ben dan altijd nog nét wakker genoeg om het boek opzij te leggen en het licht uit te doen. Overigens slaap ik zelf nooit zo. Op mijn buik val ik ook in slaap.
Dat is wel zo logisch jaquote:Op zaterdag 16 september 2006 04:14 schreef wyccie het volgende:
Op je buik slapen doe je met je hoofd een kwartslag gedraaid natuurlijk.
Ik ga ook slapen. Werd tijd.
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |