Ik ben heel flexibel en een kutnewbie.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:50 schreef NoSigar het volgende:
Ik bedoel Neleos, die 't een beetje fout spelde, maar alla.
Noem je mij nou een aap?quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:50 schreef NoSigar het volgende:
Ik bedoel Neleos, die 't een beetje fout spelde, maar alla.
In het verlengde van jouw vraag: hier werd in '42 de Endlösung geplanned.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:53 schreef Snarf het volgende:
Nooit van gehoord.
oh oke, zo zo, nou nou, gelukkig dan maar he.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:54 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Erm, ik bedoelde het anders als het overkwam.
Dan moet dat Himmler geweest zijn.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:55 schreef NoSigar het volgende:
[..]
In het verlengde van jouw vraag: hier werd in '42 de Endlösung geplanned.
Ach, zolang het weer meezit mogen we echt niet klagen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
oh oke, zo zo, nou nou, gelukkig dan maar he.
Nee, die was niet aanwezig, maar het was zijn naaste medewerker. In de oorlog vermoord door het verzet in Tjecho-Slowakije.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:56 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dan moet dat Himmler geweest zijn.
Gelukkig niet neequote:Op zaterdag 16 september 2006 01:57 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Ach, zolang het weer meezit mogen we echt niet klagen.
Oh, ik dacht hij de Endlosung per se wou doordrukken. Eichmann was er wel bij, maar die was vast geen voorzitter...quote:
Helaas, die naam weet ik zo niet.quote:Op zaterdag 16 september 2006 01:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Nee, die was niet aanwezig, maar het was zijn naaste medewerker. In de oorlog vermoord door het verzet in Tjecho-Slowakije.
Oh, ja dat klopt, hij was er wel bij.quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:00 schreef Neleos het volgende:
[..]
Oh, ik dacht hij de Endlosung per se wou doordrukken. Eichmann was er wel bij, maar die was vast geen voorzitter...
Misschien bewuster, en oprechter trouwquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:06 schreef Snarf het volgende:
* Snarf zet in: "Als de dag van toen, houd ik van jou"
Laten we het maar weer over leuke dingen hebbenquote:Op zaterdag 16 september 2006 02:08 schreef NoSigar het volgende:
Dit is een slechte grap in het licht van de ernst van de situatie
Reinhard Heydrich
Feldhofer +1
Het WTC is een complex; je bedoelt waarschijnlijk de Twin Towers?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:13 schreef Feldhofer het volgende:
Muziek, muziek, ik zou er bijna iets over vragen maar ik weet iets beters,
Wie was de architect van het helaas vernietigde WTC?
Bedoelt hij denk ik ja. Weet je het?quote:Op zaterdag 16 september 2006 02:15 schreef Snarf het volgende:
[..]
Het WTC is een complex; je bedoelt waarschijnlijk de Twin Towers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |