is Lucille een manquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:39 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Eigenlijk heel raar. Maar alleen bij echt vrouwelijke nicknames en avatars ga ik ervan uit dat het vrouwen zijn. Zoals bijvoorbeeld bij Lucille, die dan weer man blijkt te zijn. Vooroordelen werken niet altijd goed.
De plaaggeestquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]welke show was dat eigenlijk
dat weet ik niet meer
ik ga op jacht naar een vraag
Hoe heette de eerste Bassie & Adriaan serie?
quote:
Truequote:Op zaterdag 16 september 2006 11:52 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
De zon?
Oei, erg close. Wissel eens een paar klinkers om...quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:15 schreef Etcetera het volgende:
er gaat een vaag belletje rinkelen
nobakov oid?
Etcetera +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:17 schreef Etcetera het volgende:
nabokov? want nobokav klinkt zo beroerd
Tsjechie bestaat nog geen 20 jaar, dus dat zou niet zo voor de hand liggen.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:23 schreef dartfanaat het volgende:
Tsjechie?
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:24 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Tsjechie bestaat nog geen 20 jaar, dus dat zou niet zo voor de hand liggen.
Ik bedenk me nu trouwens dat het zelfde voor duitsland geldt![]()
quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:28 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Belgie?
Bands zijn goed... Rowwen Heze komt uit een erg buitenlandse plaats, maar dat is helaas niet de naam van de gemeente.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:36 schreef Etcetera het volgende:
Rowwen Heze en de Heideroosjes, maar welke gemeente ze komen.... geen flauw idee. weet niet eens of het dezelfde gemeente is, maar dat zijn limburgse bands
Iets Westelijker, de naam van de gemeente eindigt op ... aan de Maas.quote:Op zaterdag 16 september 2006 12:39 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Venlo?
Neleos +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:09 schreef Neleos het volgende:
Die Paul McCartney man heet volgens mij trouwens William Campbell, by the way
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |