Dat is geweldig nieuws!quote:Op zaterdag 16 september 2006 03:30 schreef wyccie het volgende:
MaJo! Fijn dat je vader weer wakker is
Nee, vul een bekend japans drankje in op de puntjes, maar inplaats van de e een iquote:Op zaterdag 16 september 2006 10:18 schreef NoSigar het volgende:
Yamamoto?
LeisureSuitLarry +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:25 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
Yamasaki
Ja, ik las toevallig gisteren een topic erover hier op Fok!.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:08 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geen idee heb het ff opgezocht
wat een onzin![]()
![]()
wat mensen wel niet verzinnen als ze zicht vervelen
Das waar, en het lijkt erop dat The Beatles de kans hebben gegrepen om die geruchten nog eens flink te voeden.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:14 schreef Etcetera het volgende:
weet je wat het is met dat soort dingen? als je maar wilt kun je óveral íets achter zoeken én vinden
Etcetera +1quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:24 schreef Etcetera het volgende:
ik meen Herman Finkers?
quote:
Het Meisje van de Slijterij, een van zijn eerste shows.quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]welke show was dat eigenlijk
dat weet ik niet meer
ik ga op jacht naar een vraag
ah okquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:33 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Het Meisje van de Slijterij, een van zijn eerste shows.
Waarom ga ik er standaard altijd vanuit dat andere Fok!kers allemaal mannen zijn?quote:Op zaterdag 16 september 2006 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ah okgeloof niet dat m'n vriend die al heeft
ik raak er aan gewendquote:Op zaterdag 16 september 2006 11:36 schreef LeisureSuitLarry het volgende:
[..]
Waarom ga ik er standaard altijd vanuit dat andere Fok!kers allemaal mannen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |