Verklaar je nader. Omdat ik toevallig een shirtje aanheb dat over mijn schouders valt? Zoiets draag ik alleen als ik een dagje thuis zit niks te doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:54 schreef cyberstalker het volgende:
Als ik naar die foto kijk snap ik wel waarom je een breezahslet wordt genoemd.
quote:Woonplaats: Veendam
Verkapt *ik ben nog maagd en wil wel naaien*-post.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:03 schreef PsychoDominator het volgende:
Je ziet er leuk uit TS96, en al die losers die over je zeiken zijn gewoon frusti maagden die de hele dag achter hun PCtje op FOK! zitten.
Ok, even een punt hier. Tupac is goed, en Tupac is voor whigga's en nigga's. Niet voor breezersletjes. Breezersletjes luisteren naar 50 cent, Rihanna en Nelly Furtado.quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef brood_korst het volgende:
Jij ben best wel een sletje
Jij ziet er best wel uit als een breezerd ananas
Beltegoed nodig ?
zeggen alle mokkels met een webcamquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Omdat ik toevallig een shirtje aanheb dat over mijn schouders valt? Zoiets draag ik alleen als ik een dagje thuis zit niks te doen.
Ik ben geen 'mokkel'.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zeggen alle mokkels met een webcam![]()
Oke Whiigaaaa, nog ergerquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:11 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Ok, even een punt hier. Tupac is goed, en Tupac is voor whigga's en nigga's. Niet voor breezersletjes. Breezersletjes luisteren naar 50 cent, Rihanna en Nelly Furtado.
kudt sorry ik zeg het verkeerdquote:
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
kudt sorry ik zeg het verkeerd
EwA BrEeZaHhH
WiL JiJ wAt SpAnG BeLdOeKoE`s vErDiEnAaAhH
Wat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:17 schreef brood_korst het volgende:
[..]
kudt sorry ik zeg het verkeerd
EwA BrEeZaHhH
WiL JiJ wAt SpAnG BeLdOeKoE`s vErDiEnAaAhH
Netjes meneer zeggen tegen de meneer wie jouw beltegoed verzorgt ja !quote:
Wtf is dat op zijn rechter been / pyama broek ?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:37 schreef most_wanted het volgende:
Die TS van dat topic.
[afbeelding]
Hij zou zo op SuperDudes kunnen staan.
Ik heb een neuspiercing.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:41 schreef Niek. het volgende:
Je bent 15, zit vol met piercings, hebt een tattoo, als je dan geen br33zAh slet ben dan ben je wel eerste klas kamper![]()
k mooi, neuken?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:48 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Ik heb een neuspiercing.
Ik haat kampers.
zo praat je niet tegen me zusjequote:
En volgens mij ben jij gewoon fokkin lelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:50 schreef RainofDeath het volgende:
Yup, zekers te weten een BrEeZaH
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:51 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij gewoon fokkin lelijk.
Oorbellen tel ik niet mee als piercings.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:52 schreef Niek. het volgende:
Piercing Neus, tragus, cartilage & 6 oorbellen (van je sugahoes site)
oftewel, eentje in je neus, en je oor is een grote lelijke blingende en etterende wond![]()
Ach dan houden we het toch gewoon op pauper, is net wat algemener dan kamper![]()
Ah, je denkt me te kennen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:51 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
En volgens mij ben jij gewoon fokkin lelijk.
Oorbellen zijn ook gewoon piercings hoor.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:54 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Oorbellen tel ik niet mee als piercings.
Tragus zit ook bij je oor, net als cartilage.
Volgens mij ben jij gewoon te laf om er een foto van jezelf op te zetten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:56 schreef RainofDeath het volgende:
[..]
Ah, je denkt me te kennen?!!!!! Ik sta niet voor compleet nederland ( naja, voor fok! voor schut met zulke lelijke foto's.
Sorry hoor , maar alleen bekenden van me hebben foto's van mij, Waarom zou iemand die ik niet ken en/of nooit zie een foto van mij willen hebben? Daar heb je toch nauwelijks wat aan? Jij doet dat, en kijk? Op Fok! wordt je een BrEeZaH genoemt. Gefeliciteerd! je hebt je levensdoel bereikt!quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:58 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon te laf om er een foto van jezelf op te zetten.
Ik heb geen tieten. Das nou jammer.quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:02 schreef Sala-adin het volgende:
Heey kanke tering hoer ik vraag het niet nog eens geef me je fucking msn jij vuile stoepsletje ik wil je dikke ketsers zien via de cam![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:52 schreef SuperRogier het volgende:
[afbeelding]
Dus het gaat dus in principe om deze foto?
Petje scheef, beetje bitchy kijken en voila, je bent omgedoopt tot breezer
edit:
* Heeft sugababes profiel gechecked..
Laatmaar
Wat heb je dan uiers?quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:03 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
[..]
Ik heb geen tieten. Das nou jammer.
Pas op !!!quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:02 schreef Sala-adin het volgende:
Heey kanke tering hoer ik vraag het niet nog eens geef me je fucking msn jij vuile stoepsletje ik wil je dikke ketsers zien via de cam![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |