jorinde is een tof wijfquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Agorias het volgende:
Nee trut! Pimp' my ride is niet een variant van De Grote Beurt![]()
De Grote Beurt is een verneukte mislukte kutvariant van Pimp' my ride!
![]()
![]()
Oh en je bent lelijk mager!![]()
en, ja er zit een knopje op mijn tv, maar ik zapte toevallig langs!![]()
mwahquote:
Je weet wat je te doen staat he!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:44 schreef jors het volgende:
woont/woonde bij mij om de hoek
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond haar wel gunnen.... maar ik zou mijn 21cm nooit in haar stoppen
beugel heeft ze wel nodig of een kaakoperatiequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:50 schreef muhammad_ali het volgende:
i'd fuck her (heeft ze nogsteeds een beugel?)
En dit is ook niet de info waar ik op zitten te wachtenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ja dat was echt de info waar ik op zat te wachten
ik zou der doen, hoe dan ook
tis een toffe meid
en aardig ook
Ja, en zij heeft dus wel gevoel voor humor, en jij niet...quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:40 schreef Agorias het volgende:
Nee trut! Pimp' my ride is niet een variant van De Grote Beurt![]()
De Grote Beurt is een verneukte mislukte kutvariant van Pimp' my ride!
Eng gevoel voor humor danquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ja, en zij heeft dus wel gevoel voor humor, en jij niet...
Als ze lekker was en tieten zou hebben zou het misschien humor zijn. nu niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:55 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ja, en zij heeft dus wel gevoel voor humor, en jij niet...
aah okquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:51 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dit is ook niet de info waar ik op zitten te wachten
Toffe meid of niet.... als ik dr hoor praten heb ik al zoiets van.... zappppp
Vett chill
Waarom zou ik? Ik geef geen mening over haar persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah ok
je mening baseren over een persoon die je kent van een progamma
ooit eens met haar in het echt gesproken>?
Graag! Mail het me ff!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik als operator/helpdesk heb haar nummer. Iemand heben?
Nee dank je.... straks gaat ze nog opnemen met: Wauw chill dat je belt, heb je ook een vette ride?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:59 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik als operator/helpdesk heb haar nummer. Iemand heben?
ik ga niet lezenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Ik geef geen mening over haar persoonlijkheid.
Als je nou eens ging lezen!
Ik zeg NB: Het zal best een toffe meid zijn.![]()
Duidelijk.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga niet lezen
geen zin an
en teveel six packs voor op![]()
jonge das street talk mengquote:
neequote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef Agorias het volgende:
Wat rijd ze zelf eigeniljk? Een verlaagde daewoo met luchthappers?
golf 1 met verlaagde velgenquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:02 schreef Agorias het volgende:
Wat rijd ze zelf eigeniljk? Een verlaagde daewoo met luchthappers?
Oh, verlaagde velgen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
golf 1 met verlaagde velgen
uhmquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jong vuilak waarom heb je SOL gepwnd:?
verlaagde velgen???quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:08 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
golf 1 met verlaagde velgen
das de nieuwe sjitquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
verlaagde velgen???
Wauw noviteit..... pics![]()
quote:
oeh jungo jij weet welquote:
kerel, dat is een (pleonamse.contanminatie of whatever)quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:14 schreef Agorias het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die close up foto's van je hoofd? je lijkt net een nadenkende dartert!
En dit is van belang voor dit topic want?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:14 schreef Agorias het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk die close up foto's van je hoofd? je lijkt net een nadenkende dartert!
ik weet 100% zeker dat ze eerder jouw een grote beurt geeftquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:24 schreef robert-dirksen het volgende:
Ze moeten haar eens een grote beurt geven!
ja, maar dan moet je met je eige doekoe dokke doen.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Idd :/ zo gaar he gek.
We hebben je deze Kenwood boxen gegeven die je ook bij Halfords kan halen
Ja, maar die 2-tone kleuren heb je om de negatieve positieve lijnen van de auto op te heffen...quote:Op zaterdag 16 september 2006 00:33 schreef SuperRogier het volgende:
En daar komt dan een roze 2-tone ©®©© corsa binnenrijden, met cruise control![]()
homooooowquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond haar wel gunnen.... maar ik zou mijn 21cm nooit in haar stoppen
Ze is pot.quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet 100% zeker dat ze eerder jouw een grote beurt geeft
men o men
die is me hendig geil hee
Hoezo ken jij de halfords? Jij winkelt toch bij: Lidl, wibra, zeeman, action. etc?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
Idd :/ zo gaar he gek.
We hebben je deze Kenwood boxen gegeven die je ook bij Halfords kan halen
Ik denk ook niet echt dat je haar met je lievelingswortel blij maakt Rekkiequote:Op vrijdag 15 september 2006 22:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |