de sport gaat echt niet kapot integendeel de belangstelling heb ik de afgelopen jaren alleen maar zien toenemen. Doping verbroederd blijkbaarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:19 schreef Wackyduck het volgende:
Dan wordt straks weer de mooiste bergetappe geschrapt, omdat de renners 3 uur 's-nachts overvallen zijn door dopingpolizei.![]()
Ik hoop op een schandaalloze Giro, maar ik vrees toch voor dopingrazzia's.
McEwenquote:"It's a terrible course. It's the most dangerous thing they could do. Maybe there are two kilometers that are flat - the rest is just up and down," said Discovery Channel's George Hincapie.
"With nine guys, it will be hard to keep it together. It's crazy. We rode it three times. It's super windy. It's really scary. I don't get scared much on the bike, but riding around yesterday on the course, it was really scary."
Reigning world time trial champion Fabian Cancellara was also unhappy with the challenging parcours.
"We were hoping to win the stage and I could take the jersey, but we're not going to risk a crash. It's very dangerous for a team-time-trial course," Cancellara said. "It's not a team-time-trial course, but it's part of the game. We do what we can, but it's not a nice course at all."
Not everyone was disturbed by the day's proceedings. Australian pocket rocket Robbie McEwen shrugged off suggestions that the TTT course was unduly difficult, but of course, he won't see the route until he rides it for the first time in the race.
"It depends on how you race it," McEwen said. "It's like anything - you have to stay upright on the bike."
hij heeft wel gelijk is een kwestie van recht blijven en kunnen sturenquote:
Ja maart kijk bijvoorbeeld die laatste kilometer. 95 meter dalen in 1200 meter afstand met al die bochten en een complete ploeg inclusief mannen die al op hun laatste adem zitten en het zwart voor de ogen hebbenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk is een kwestie van recht blijven en kunnen sturen, maar goed met 9 man en bloc rijden aan gem 50 per uur dan ben je toch genaaid als iemand voor je de fout ingaat ja
ja okeej maar als je het grondig verkend hebt moet het minder problemen geven. Alleen die ploegen die het niet goed verkennen zijn de pisang dan. En tsja als het toch fout gaat mijn voorgevoel zegt iets met Zabriskiequote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ja maart kijk bijvoorbeeld die laatste kilometer. 95 meter dalen in 1200 meter afstand met al die bochten en een complete ploeg inclusief mannen die al op hun laatste adem zitten en het zwart voor de ogen hebben![]()
Die heeft geen bochten nodigom te vallenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:25 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja okeej maar als je het grondig verkend hebt moet het minder problemen geven. Alleen die ploegen die het niet goed verkennen zijn de pisang dan. En tsja als het toch fout gaat mijn voorgevoel zegt iets met Zabriskie![]()
dat is natuurlijk ook weer waarquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die heeft geen bochten nodigom te vallen
Ik denk dat losse topics wat overdreven is voor de Giro, toch een stuk minder volgers dan de Tour. Bovendien is het geen vakantie en daardoor overdag een stuk minder kijkers/postersquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:31 schreef -skippybal- het volgende:
Gaan we trouwens losse toppics doen voor de etappes en dan nieuws, klassementen en randzaakjes in het centrale topic of gewoon alles hierin?
ja en sporza ookquote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:39 schreef Boeskos het volgende:
Ik vind het wel wat hebben als afwisseling, zo'n ploegentijdrit als aftrap.
Wordt gewoon op eurosport uitgezonden toch?
Prachtige omgevingenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:09 schreef Bartoli het volgende:
http://www.pezcyclingnews.com/?pg=fullstory&id=4913&status=True
fotos van het TTT parcours, als dat die brug is waar ze overheen moeten (dat houtengeval) dan houdt je maar vast![]()
Ik bedoelde eigenlijk meer dat de helicam zo laag bij die brug ging vliegen met zicht op het eilandquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:20 schreef Bartoli het volgende:
ze starten nog steeds van dat vliegdekschip ja, lijkt me wel leuk zoals jij eerder vandaag zei met die straaljagers of van die gevechtsheli's die laag vliegend naar de koers komen kijken
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:22 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat de helicam zo laag bij die brug ging vliegen met zicht op het eiland
Maar ik had dan ook een normale brug verwacht en niet dit Afrika model
Heeft die kutredactie me nou zitten voorliegenquote:LIVE verslag van de eerste rit van de Giro. Commentaar: Michel Wuyts en Hans De Clercq
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |