hij voegt net zoveel toe als jij met dit soort domme opmerkingenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:30 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ok ik zal het nuanceren, ik hoop dat ie iig snel vertrokken is uit dat huis, die gozer voegt gewoon niks toe behalve dan dat ie af en toe een kam door iemand anders zn haar haalt. Over die aids opmerking, dr is toch niemand die hem dwingt om daarnaartoe te gaan
dan moet ie die bullshit maar niet gaan zitten vertellen daar, ik wist niet eens dat dat soort feesten bestonden, maar ik had het eigenlijk ook niet willen weten ook, voor mij verder einde discussie eigenlijkquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:31 schreef natronic het volgende:
[..]
hij voegt net zoveel toe als jij met dit soort domme opmerkingen
....goed idee.......quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
dan moet ie die bullshit maar niet gaan zitten vertellen daar, ik wist niet eens dat dat soort feesten bestonden, maar ik had het eigenlijk ook niet willen weten ook, voor mij verder einde discussie eigenlijk
quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:34 schreef Inca het volgende:
Waarom zijn der nu 2 Hildes in het huis?
Ik dacht ook al dat ze zichzelf gekloond had voor gezelschapquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:34 schreef Inca het volgende:
sociale kontrole??quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:35 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Waarom vertellen ze elkaar altijd dat ze naar de plee moeten? Je gaat uiteraard niet even de stad in of zo.
auw m'n buik!quote:Op vrijdag 15 september 2006 21:34 schreef Inca het volgende:
Hier niet andersquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:37 schreef Verida het volgende:
Ik heb nog steeds die paar seconden bewegende Hilde op stream 3, ze start haar wandelingetje met een slof en stopt op twee sloffen.
neen, ze begint op 2 en gaat door op 2, ze veegt het tapijt ff recht onder de bankquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:37 schreef Verida het volgende:
Ik heb nog steeds die paar seconden bewegende Hilde op stream 3, ze start haar wandelingetje met een slof en stopt op twee sloffen.
Schorpioen en Steenbok passen heel goed bij elkaar...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |