Dit mondt uit in een enorme orgie, met een vingerende Janine op de bank.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:15 schreef flugeltje het volgende:
Steeds meer sexgesprekken, ze krijgen echt wel heel erg veel zin nu hoor
quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:13 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Milica: "Ik vind (teel)ballen zo raar".
Wat is dat nou weer van opmerking. Zo'n lelletje in de flamoes is niet raar?
En dan roept ze der bij Dank je Big Brutherrrrquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit mondt uit in een enorme orgie, met een vingerende Janine op de bank.
Ze lezen mee!!!! Ze organiseren een orgie.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dit mondt uit in een enorme orgie, met een vingerende Janine op de bank.
ikke....quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ja hoor de aap is uit de mouw, Sjaan heb zichzelf bevredigd vannacht, vraag is wie de volgende is
![]()
e10 staat natuurlijk vooraan, als expert op dat gebied![]()
Ja hij begon er van te stot-tot-terenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
Ja hoor de aap is uit de mouw, Sjaan heb zichzelf bevredigd vannacht, vraag is wie de volgende is
![]()
alle mannelijke kappers op tv hebben zo'n warboel op hun hoofdquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:23 schreef puntoortje het volgende:
rik is toch kapper?....nou dan mag hij er wel wat aan geen doen...zelfs mijn haar zit beter
O wat is ze een enge mask, en nog geil ook.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:26 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Sjaan is The Mask.
En jullie hebben dat gemist?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:22 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
![]()
M.a.w. vrouwen zijn geen mensen? Zei Rik dat?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:
Vrouwen laten toch geen scheten? Toch? TOCH?!
ik roep al dagen dat dat stuk pvc drin zou gaan, maar ik dank onze heer voor het feit dat dat verder niet op me netvlies gestaan heeftquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
En jullie hebben dat gemist?
Shame on you[afbeelding]
En driemaal raden wie weer het hoogste woord hebbenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:32 schreef Verida het volgende:
en het volgende onderwerp is zo verrassend, scheten.
Wie lacht om een scheet, is dommer dan die weetquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:32 schreef Verida het volgende:
en het volgende onderwerp is zo verrassend, scheten.
Nee ik!quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:32 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
[..]
M.a.w. vrouwen zijn geen mensen? Zei Rik dat?
Die geluiden alleen zouden al genoeg zijn voor een trauma voor de rest van je levenquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:33 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
ik roep al dagen dat dat stuk pvc drin zou gaan, maar ik dank onze heer voor het feit dat dat verder niet op me netvlies gestaan heeft![]()
trek eens aan me vinger?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee ik!
* druipt gedesillusioneerd af.
zussies gok ik?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
En driemaal raden wie weer het hoogste woord hebbenDie 2 zijn echt anaal gefixeerd
![]()
Ik haat nog steeds niemand. Dan moet ik me echt voor iemand interesseren.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef Kinga het volgende:
Ik haat Marlies.
nou, weet je,quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
Wat is er aan de hand met Hilde? Ze staat al zo lang stil op de stream.
Ze staat stijf van de alcohol?quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
Verklaar je nader. Ze trekt een slipper aan......???quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:39 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, weet je,volgens sommigen trekt zij een slipper aan........
Hilde's lichaam is eindelijk in staking gegaan. Vooral haar spieren zijn boos en rest is solidair, die zijn het gezeik ook meer dan zatquote:Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef ruby het volgende:
Aangezien ik net aan kom waaien, weet ik dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:42 schreef Verida het volgende:
is al tig keer verteld, trekt een slipper aan en schopt het kleed recht en begint dan weer helemaal opnieuw
Ik haat er wel meer daar.quote:Op vrijdag 15 september 2006 22:38 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik haat nog steeds niemand. Dan moet ik me echt voor iemand interesseren.![]()
Zo, met deze tong kan Janine ver komen in de pottenscene.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |