Je zou me is moeten zien als ajax vanavond toch nog zich niet weet te kwalificeren. Dan lees je de volgende dag op Fok iets over een massamoord in mn dorp hierquote:
Dus?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die overtreding vroeg in de wedstrijd was gewoon een gele kaart, ongeacht of AZ voor, achter of gelijk staat.
hij heeft wel gelijk, scheids fluit wel beetje partijdig in voordeel van kayserispor. zo'n zware overtreden op schaars niet fluiten, tsss.quote:
Als Ajax GVD weer zo kut gaat spelen als tegen FC Kopenhagen gaat er een massamoord plaatsvinden in de ArenAquote:Op donderdag 28 september 2006 19:50 schreef s0k het volgende:
[..]
Je zou me is moeten zien als ajax vanavond toch nog zich niet weet te kwalificeren. Dan lees je de volgende dag op Fok iets over een massamoord in mn dorp hier
Omdat de scheids 1 overtreding niet heeft gezien is het een partijdige/kut etc. scheids?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:51 schreef JoleX het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, scheids fluit wel beetje partijdig in voordeel van kayserispor. zo'n zware overtreden op schaars niet fluiten, tsss.
RTL7quote:Op donderdag 28 september 2006 19:53 schreef Sensation89 het volgende:
Waar is deze wedstrijd te zien? Ik dacht dat ie niet live te zien was?
RTL 7quote:Op donderdag 28 september 2006 19:53 schreef Sensation89 het volgende:
quote:Op donderdag 28 september 2006 19:53 schreef leroytje het volgende:
Nee maar voetbal verbroederd de samenleving... Men ASS! Ik vind et super om te kijke, maar al die stomme strontmongolen die zo gaan reageren mogen van mij oprotten van deze aardkloot!
Leroy
Laat dit soort dingen dan ook gewoon achterwege.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:39 schreef leroytje het volgende:
YEAAAAAAAAAAAH 1-1!!! YES YES!
Dat had ik dus ookquote:Op donderdag 28 september 2006 19:53 schreef Sensation89 het volgende:
Ik kan m'n start post niet meer wijzigenquote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
RTL 7
Topicstarter, wil je dit in de topicstart vermelden pls?
leg mij ff uit wat et probleem is? Scheld ik iemand verrot? Discrimineer ik iemand? zeg ik dat ik iemand ga vermoorden? NEE geen probleem dus ik snap je punt nietquote:Op donderdag 28 september 2006 19:54 schreef xFriendx het volgende:
Laat dit soort dingen dan ook gewoon achterwege.
xFriendx heeft gelijk. Laat pls achterwege.quote:Op donderdag 28 september 2006 19:57 schreef leroytje het volgende:
[..]
leg mij ff uit wat et probleem is? Scheld ik iemand verrot? Discrimineer ik iemand? zeg ik dat ik iemand ga vermoorden? NEE geen probleem dus ik snap je punt niet
Snap ik, maar zo duidelijk was het geintje niet, en er volgen ook mensen die geen TV of Radio hebben....quote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef leroytje het volgende:
Ik snap je wel, maar dat was een geintje, en ook een duidelijk geintje, maar et ging mij om et agressieve gedrag dat bij sommige uit et voetballen voortvloeit
Ja erg agressief zijn we hier he...we hebben onze messen al bij de hand!!quote:Op donderdag 28 september 2006 19:59 schreef leroytje het volgende:
Ik snap je wel, maar dat was een geintje, en ook een duidelijk geintje, maar et ging mij om et agressieve gedrag dat bij sommige uit et voetballen voortvloeit
Gast zoek een leven of zo, nu een Nederlandse ploeg ineens tegen een turkse ploeg moet mogen we onze tegenstander niet uitschelden terwijl zequote:Op donderdag 28 september 2006 19:30 schreef AminBen het volgende:
[..]
leuk voor je
En ik ben overigens geen Turk en ook geen Marokkaan(mijn ouders wel) eigenlijk, want daar heb ik te veel met Nederland voor. Hoe mensen hier op basis van deze wedstrijd worden afgemaakt als 'kankerturekn'gaan mij te makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |