je weet toch hoe de franse wetgeving in elkaar steekt tegenwoordig en het beleid van de ASO isquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:50 schreef JelleS het volgende:
Belachelijk natuurlijk, en had vooral Ten Dam graag zien starten. Schande!
"We have the concern of supporting French cycling," said Jean-Franįois Pescheux of ASO according to Reuters.quote:Op woensdag 30 mei 2007 19:00 schreef JelleS het volgende:
Zoals ze op de Belg vanmiddag zeiden: tja, het zijn Fransen.
Dat zegt alles.
Ja maar dat was wel duidelijk. Astana heeft zoveel grote namen dat ze overal wel mogen komen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 10:41 schreef Frutsel het volgende:
Vino dus wel naar de tour?
Ja, daar gaan ze wakker van liggenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:05 schreef kawotski het volgende:
Kunnen we niet wat Franse teams weren uit de Eneco Tour
Want?quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, iedereen spreekt over Vino, maar vergeet niet dat ze met Klöden daar eigenlijk de feitelijke winnaar van de vorige Tour in de ploeg hebben hé ...
Ik bedoel eigenlijk dat Kloden de sterkste man was.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Want?
Is bewezen dat Pereiro betrokken was bij de Fuentes-affaire?
De zaak omtrent de astma-medicijnen is geklasseerd.
Dus voorlopig zou ik nog niet van diskwalificatie van Pereiro uit gaan, totdat bewezen wordt dat hij ook een Fuentes-klant is.
En dat het parcours hem met relatief weinig klimwerk en 2 lange tijdritten hem in principe beter moet liggen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:37 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Overigens, iedereen spreekt over Vino, maar vergeet niet dat ze met Klöden daar eigenlijk de feitelijke winnaar van de vorige Tour in de ploeg hebben hé ...
Dat Pereiro op de lijst staat is voor mij vrij zeker, maar goed ook al is dat niet zo, zonder die lange ontsnapping had Klöden hem dus gewonnen.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:42 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Want?
Is bewezen dat Pereiro betrokken was bij de Fuentes-affaire?
De zaak omtrent de astma-medicijnen is geklasseerd.
Dus voorlopig zou ik nog niet van diskwalificatie van Pereiro uit gaan, totdat bewezen wordt dat hij ook een Fuentes-klant is.
Vrij zeker? Het enige dat er is, is toch dat vage verhaal over een mythische hond uit zijn dorp. Toegegeven, als Pereiro nog eens op de Fuentes lijst opduikt val ik niet van mijn stoel van verbazing, maar zeker lijkt het me zeker niet.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat Pereiro op de lijst staat is voor mij vrij zeker, maar goed ook al is dat niet zo, zonder die lange ontsnapping had Klöden hem dus gewonnen.
Er staat voor mij, persoonlijk denk ik dat ervan, de feiten zijn inderdaad nog niet overtuigend.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vrij zeker? Het enige dat er is, is toch dat vage verhaal over een mythische hond uit zijn dorp. Toegegeven, als Pereiro nog eens op de Fuentes lijst opduikt val ik niet van mijn stoel van verbazing, maar zeker lijkt het me zeker niet.
Inderdaad.quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Toegegeven, als Pereiro nog eens op de Fuentes lijst opduikt val ik niet van mijn stoel van verbazing, maar zeker lijkt het me zeker niet.
Dat is niet het enige wat er is. De verzorger/dokter van Pereiro is de ex-trainer van de vrouw van Fuentes, en was samen met Fuentes nog actief in de begeleiding bij Vitalicio Seguros destijds ...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:51 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Vrij zeker? Het enige dat er is, is toch dat vage verhaal over een mythische hond uit zijn dorp. Toegegeven, als Pereiro nog eens op de Fuentes lijst opduikt val ik niet van mijn stoel van verbazing, maar zeker lijkt het me zeker niet.
En dat bedoelde ik dus ook. We mogen er vanuit gaan dat Pereiro dit jaar de Tour niet meer kan winnen , dus is Kloden eigenlijk de "te kloppen man" ...quote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef wimderon het volgende:
Maar goed, zonder die voorsprong had Pereiro dus niet gewonnen, dat is het punt wat ik wilde maken.
Er is eigenlijk maar één iemand die het verdiende om te winnen en dat is Sastre. De rest zijn slepers, zuigersquote:Op donderdag 31 mei 2007 14:58 schreef wimderon het volgende:
Maar goed, zonder die voorsprong had Pereiro dus niet gewonnen, dat is het punt wat ik wilde maken.
Die zit momenteel met klamme handjes af te wachten of zijn peetvader Checchini nu wel of niet gepakt wordt in de doping schandalen ...quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaat Thomas Dekker eens wat laten zien? Dat was toch zo'n top talent?
Volgens mij start hij dit jaar in de tour.quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:01 schreef Vakkie_W het volgende:
Wanneer gaat Thomas Dekker eens wat laten zien? Dat was toch zo'n top talent?
Dat ook weliichtquote:Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die zit momenteel met klamme handjes af te wachten of zijn peetvader Checchini nu wel of niet gepakt wordt in de doping schandalen ...
Gaat hij wel mee rijden deze tour?quote:Op donderdag 31 mei 2007 15:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Die zit momenteel met klamme handjes af te wachten of zijn peetvader Checchini nu wel of niet gepakt wordt in de doping schandalen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |