Ze gaan dan echt een beetje de Giro kant op. Maar goed ook want die ronde is natuurlijk ook veul beter.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:17 schreef kaaskijker het volgende:
T schijnt dat de ASO er ook mee bezig is om de Puy de Dome in het parcours te krijgen, maar ik denk niet dat dat gaat lukken.
En hoe vroeger hoe beter
zouden ze volgend jaar die Kronplatz opnieuw doen en nu wel opfietsen?quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze gaan dan echt een beetje de Giro kant op. Maar goed ook want die ronde is natuurlijk ook veul beter.
Als er één GT al een topic voor volgend zou moeten hebben.....
Het gaat niet alleen om het eindklassement hé.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef Gitanki het volgende:
Met teveel bergen wordt het ook weer saai he (zie de giro).
De parpaillon moeten ze ook een keer in het parcours opnemen, maar dat zal te gevaarlijk zijn..
Ik bedoelde de Giro van dit jaar, waarin er veel bergetappes waren, waardoor iedereen rustigaan reed en er itt tot deze Vuelta en de tour (helaas verneukte tour) weinig gebeurde..quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het eindklassement hé.
Spectaculairdere sprints, bergen, aankomsten, natuur, veel Italiaanse renners etc...
De Giro is voor mij gewoon dé GT.
Kan niet vroeg genoeg, ik ben benieuwd naar het etappeschema.quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:15 schreef -skippybal- het volgende:
Uhm.. Niet een beetje vroeg??
En deze gaat dan naar het komende Tour de France subforum![]()
Giro d'Italia 2007quote:Op vrijdag 15 september 2006 20:21 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ze gaan dan echt een beetje de Giro kant op. Maar goed ook want die ronde is natuurlijk ook veul beter.
Als er één GT al een topic voor volgend zou moeten hebben.....
Ik teken wel voor een mooi gevecht tussen Vino en Cunegoquote:Op vrijdag 15 september 2006 23:37 schreef wimderon het volgende:
Hup Vino alvast. Fiest de Leipheimers, Menchovs, Evansen en Valverde's van deze wereld maar het snot voor de ogen...
Cunego zou de tour toch niet rijden?quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik teken wel voor een mooi gevecht tussen Vino en Cunego![]()
Zubeldia doet niet mee.quote:Op maandag 18 september 2006 11:12 schreef jorienvdherik het volgende:
maar toch wel weer elke dag kijken komende zomer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |