Een paint maken van een situatie die zo klaar als een klontje is.quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
waar is de immitatie dan precies ?
Muwoa dat doe ik al sinds ik hier ben hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:25 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Een paint maken van een situatie die zo klaar als een klontje is.
quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:21 schreef Dribbel_ het volgende:
ik ben niet racist en ik weet niet of het een gele kankerchinees is of zo'n luie zwarte kutneger
Geregistreerd op: zondag 24 juli 2005 @ 18:23quote:Op vrijdag 15 september 2006 19:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Muwoa dat doe ik al sinds ik hier ben hoor![]()
Nou ik wel in zown wadloper met me knie tegen zown ding, iedereen uit het noorden kent die prullenbakjes wel omhoogduwen en dan klappen ze naar voren. Nou zeker dat de koffie en de bananenschillen over de voeten van iemand heen gingquote:Op vrijdag 15 september 2006 20:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
whehehhehhehkoploper zeker? heb ook wel eens zo'n ding omgestoten
gelukkig over niemand heen
Ik ookquote:Op vrijdag 15 september 2006 19:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik vind hem best grappig moet ik zeggen![]()
Die treinen hier in het noorden zijn echt zo fuckin pauper hequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou ik wel in zown wadloper met me knie tegen zown ding, iedereen uit het noorden kent die prullenbakjes wel omhoogduwen en dan klappen ze naar voren. Nou zeker dat de koffie en de bananenschillen over de voeten van iemand heen ging![]()
Als je in kan stappen tenminstequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:22 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die treinen hier in het noorden zijn echt zo fuckin pauper heGelukkig komen er binnenkort nou eindelijk nieuwe.
perrons worden aangepast hequote:Op vrijdag 15 september 2006 20:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als je in kan stappen tenminsteOohjah ze benn ook iets te heug
![]()
Nou idd! tering hee die hitte met 25 graden is het al niet meer te doenquote:Op vrijdag 15 september 2006 21:22 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
perrons worden aangepast hekan er niet op wachten, eindelijk afgelopen met die kuttemperaturen en stank erin
undercover hequote:Op vrijdag 15 september 2006 21:15 schreef Mr.Chippie het volgende:
Dribbel ... ben jij niet toevallig Ronal McDonalds ? ... aan je schoen te zien ...![]()
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
Goeie !
Treinen :/ zo gaar he gek, en vooral dat geluid wat ze maken
quote:Op vrijdag 15 september 2006 23:26 schreef Maikuuul het volgende:
Goeie !
Treinen :/ zo gaar he gek, en vooral dat geluid wat ze maken
Dat lijkt het me duidelijk dat dat kind dan nu in een rolstoel had gezetenquote:Op zaterdag 16 september 2006 09:18 schreef allsystemshalt het volgende:
? NS prullenbakken zijn toch grijs ??
ps wel eens van schoonmaken gehoord ?![]()
*Wees blij dat het niet over je gitaar kwam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |