Zo kansloos, ik ken genoeg shickies (student chickies) die modebewust zijn en er ook mee lopen, dat jij alleen dikke vrouwen met lelijke zwarte onderbroeken in bed krijgt is niet ons probleem. Leuke smoes, ik heb een kankerlelijke vrienden maar ze doet wel universiteit, wtf net alsof ze daardoor lekkerder wordt je moet nog steeds een vies wijf nuekenquote:Op woensdag 13 september 2006 10:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb het hier (Randstad) nog geen meisjes gezien met een Björn Borg boven de broek uit stekend.
Maar ik kom ook niet zo vaak meer op VMBO-schoolpleinen
Bij meisjes? Nog nooit gezien. Bij jongens wel trouwens.quote:Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef Herald het volgende:
populair om boven je broek te dragen?
Ik zie het regelmatig als ik met de trein van en naar Eindhoven ga, dus het zijn voornamelijk Helmondse meisjes die daadkrachtig hun Björn Borg slippies boven hun broek tonen. Dus ik vroeg me af of dat iets typisch voor deze nederzetting is, of dat het daarbuiten ook gebeurt.
helaas geen pics omdat mijn telefoon heel hard klik zegt bij het nemen van een foto
quote:Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef dady het volgende:
[..]
Zo kansloos, ik ken genoeg shickies (student chickies) die modebewust zijn en er ook mee lopen, dat jij alleen dikke vrouwen met lelijke zwarte onderbroeken in bed krijgt is niet ons probleem. Leuke smoes, ik heb een kankerlelijke vrienden maar ze doet wel universiteit, wtf net alsof ze daardoor lekkerder wordt je moet nog steeds een vies wijf nueken![]()
![]()
die kom je hier soms ook wel tegen jaquote:Op woensdag 13 september 2006 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Helmondse wijven: Witte broek, wit topje, gouden oorbellen 18 inch, tongpiercing, geblondeerd gepermanend haar, gouden riem om de middel met opdruk "watcher", tribal op de onderrug, bjorn borg slip die erboven uit puilt en last but not least bontlaarzen met van die balletjes eraan.
Het liefst rijden ze op zwarte omafietsen, met een kauwgum in de mond, ondertussen smsend en loerend naar automobilisten zo van: Kijk mij eens lekker zijn.
Helmond
Het is inderdaad alleen voor losers. Als je nou in een dikke ghetto zit, okay. Maar, helaas, die hebben we niet!quote:Op woensdag 13 september 2006 10:39 schreef TokkieB het volgende:
Hier in Almere lopen die wiggers ook met hun onderbroek zichtbaar boven hun vuilniszak. Ik snap niet dat het stoer is om met het zeemannetje van de zeeman zichtbaar te lopen....
Mits mooi meisje, zeerquote:
en nu?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 02:23 schreef Janetje het volgende:
Twee topics over hetzelfde onderwerp is mij íets te veel van het goede.
Mag ik naar het topic van Herald verwijzen?
Blij dat ik niet in de heistraat woon...quote:Op woensdag 13 september 2006 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Helmondse wijven: Witte broek, wit topje, gouden oorbellen 18 inch, tongpiercing, geblondeerd gepermanend haar, gouden riem om de middel met opdruk "watcher", tribal op de onderrug, bjorn borg slip die erboven uit puilt en last but not least bontlaarzen met van die balletjes eraan.
Het liefst rijden ze op zwarte omafietsen, met een kauwgum in de mond, ondertussen smsend en loerend naar automobilisten zo van: Kijk mij eens lekker zijn.
Helmond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |