abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41762917
populair om boven je broek te dragen?

Ik zie het regelmatig als ik met de trein van en naar Eindhoven ga, dus het zijn voornamelijk Helmondse meisjes die daadkrachtig hun Björn Borg slippies boven hun broek tonen. Dus ik vroeg me af of dat iets typisch voor deze nederzetting is, of dat het daarbuiten ook gebeurt.

helaas geen pics omdat mijn telefoon heel hard klik zegt bij het nemen van een foto
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_41763268
Dat zijn geen slipjes maar boxers.

En nee je ziet het overal.
pi_41763403
Het wachten is op jul
pi_41763469
Hier in Almere lopen die wiggers ook met hun onderbroek zichtbaar boven hun vuilniszak. Ik snap niet dat het stoer is om met het zeemannetje van de zeeman zichtbaar te lopen....
  woensdag 13 september 2006 @ 10:54:38 #5
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_41763922
Ik heb het hier (Randstad) nog geen meisjes gezien met een Björn Borg boven de broek uit stekend.
Maar ik kom ook niet zo vaak meer op VMBO-schoolpleinen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_41773618
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:54 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ik heb het hier (Randstad) nog geen meisjes gezien met een Björn Borg boven de broek uit stekend.
Maar ik kom ook niet zo vaak meer op VMBO-schoolpleinen
Zo kansloos, ik ken genoeg shickies (student chickies) die modebewust zijn en er ook mee lopen, dat jij alleen dikke vrouwen met lelijke zwarte onderbroeken in bed krijgt is niet ons probleem. Leuke smoes, ik heb een kankerlelijke vrienden maar ze doet wel universiteit, wtf net alsof ze daardoor lekkerder wordt je moet nog steeds een vies wijf nueken
pi_41774756
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:18 schreef Herald het volgende:
populair om boven je broek te dragen?

Ik zie het regelmatig als ik met de trein van en naar Eindhoven ga, dus het zijn voornamelijk Helmondse meisjes die daadkrachtig hun Björn Borg slippies boven hun broek tonen. Dus ik vroeg me af of dat iets typisch voor deze nederzetting is, of dat het daarbuiten ook gebeurt.

helaas geen pics omdat mijn telefoon heel hard klik zegt bij het nemen van een foto
Bij meisjes? Nog nooit gezien. Bij jongens wel trouwens.
pi_41775189
quote:
Op woensdag 13 september 2006 16:36 schreef dady het volgende:

[..]

Zo kansloos, ik ken genoeg shickies (student chickies) die modebewust zijn en er ook mee lopen, dat jij alleen dikke vrouwen met lelijke zwarte onderbroeken in bed krijgt is niet ons probleem. Leuke smoes, ik heb een kankerlelijke vrienden maar ze doet wel universiteit, wtf net alsof ze daardoor lekkerder wordt je moet nog steeds een vies wijf nueken
  woensdag 13 september 2006 @ 18:26:01 #9
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_41776971
Helmondse wijven: Witte broek, wit topje, gouden oorbellen 18 inch, tongpiercing, geblondeerd gepermanend haar, gouden riem om de middel met opdruk "watcher", tribal op de onderrug, bjorn borg slip die erboven uit puilt en last but not least bontlaarzen met van die balletjes eraan.

Het liefst rijden ze op zwarte omafietsen, met een kauwgum in de mond, ondertussen smsend en loerend naar automobilisten zo van: Kijk mij eens lekker zijn.

Helmond
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_42438010
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
Helmondse wijven: Witte broek, wit topje, gouden oorbellen 18 inch, tongpiercing, geblondeerd gepermanend haar, gouden riem om de middel met opdruk "watcher", tribal op de onderrug, bjorn borg slip die erboven uit puilt en last but not least bontlaarzen met van die balletjes eraan.

Het liefst rijden ze op zwarte omafietsen, met een kauwgum in de mond, ondertussen smsend en loerend naar automobilisten zo van: Kijk mij eens lekker zijn.

Helmond
die kom je hier soms ook wel tegen ja
pi_42438686

WHEHEHHEHEE
Voices tell me I'm the shit.
pi_42438894
k kan er niet zo heel vele over zeggen, k draag zelf ook alleen maar bjorn borg en calvin klein
magoed ik loop er niet als een mongool bij en ben geen meisje
als je hier uitgaat zie je hier ook talloze sloeries die de broek op de knieen hebben hangen en zo'n boxer er bovenuit
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 00:15:34 #13
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_42440064
quote:
Op woensdag 13 september 2006 10:39 schreef TokkieB het volgende:
Hier in Almere lopen die wiggers ook met hun onderbroek zichtbaar boven hun vuilniszak. Ik snap niet dat het stoer is om met het zeemannetje van de zeeman zichtbaar te lopen....
Het is inderdaad alleen voor losers. Als je nou in een dikke ghetto zit, okay. Maar, helaas, die hebben we niet!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_42441350
trouwens ik mis vergelijkings materiaal?
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 01:15:27 #15
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_42441868
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 23:35 schreef melanie_the_miss het volgende:
[afbeelding]
WHEHEHHEHEE
Mits mooi meisje, zeer
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_42443535
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 02:23 schreef Janetje het volgende:
Twee topics over hetzelfde onderwerp is mij íets te veel van het goede.
Mag ik naar het topic van Herald verwijzen?
en nu?

*Edit: ga ik slapen
Welkom op FOK!
pi_42447422
quote:
Op woensdag 13 september 2006 18:26 schreef -Sandstorm- het volgende:

Helmond
Blij dat ik niet in de heistraat woon...
pi_42447441
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 01:15 schreef stefmans het volgende:

[..]

Mits mooi meisje, zeer
moet je is hier uitgaan, hier heeft iedereen die krengen aan ook lekkere meisjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')