lekker toch..... maar zie het niet gebeuren omdat ze nogal preuts doetquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:15 schreef puntoortje het volgende:
semmi wou d'r bilspleet likken...hihhi
Ze heeft grote tieten maar niet zo groot dat die bh in der naat priktquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:17 schreef muizemeis het volgende:
Mich moet ff dr bh doen want hij prikt in dr.....
tiet??
volgens mij is er al meer gebeurt dan wij denken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens mij gaat het er nooit van komen. Daarvoor is Micheline te preuts ivm met de camera's.
nou valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef itsme het volgende:
godsamme ik Heb blijkbaar heel veel gemist.
Al die geile gesprekken hier.![]()
er komt volgende week ook een grote fok! orgie..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef itsme het volgende:
godsamme ik Heb blijkbaar heel veel gemist.
Al die geile gesprekken hier.![]()
Ik zie Micheline niet de pil gebruiken en volgens mij zijn er ook geen condooms in het BB huis. Wie zei ook alweer dat het buikje van Micheline iets dikker geworden was?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij is er al meer gebeurt dan wij denken.
Over hetbewuste fimpje, daarvan denk ik dat er best wel geneukt is. Maar verder las ik laatst ergens dat marcia of god hoe heet ze die rooie... die vertelde dat ze lang niet altijd meteen sliep end at ze dna behoorlijk wat hoorde uit de hoek van semih en micheline.
same here...is sinds vanochtendquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef Sonique het volgende:
wat is er met stream 3 aan de hand. krijg hier hilde met hele andere kleren aan... en dan stopt de stream
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
er komt volgende week ook een grote fok! orgie..
Open even een topic er over!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
er komt volgende week ook een grote fok! orgie..
LOL dus zo anders dan vorig jaar wordt BB niet,.... alweer een baby!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zie Micheline niet de pil gebruiken en volgens mij zijn er ook geen condooms in het BB huis. Wie zei ook alweer dat het buikje van Micheline iets dikker geworden was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |