lekker toch..... maar zie het niet gebeuren omdat ze nogal preuts doetquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:15 schreef puntoortje het volgende:
semmi wou d'r bilspleet likken...hihhi
Ze heeft grote tieten maar niet zo groot dat die bh in der naat priktquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:17 schreef muizemeis het volgende:
Mich moet ff dr bh doen want hij prikt in dr.....
tiet??
volgens mij is er al meer gebeurt dan wij denken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
Volgens mij gaat het er nooit van komen. Daarvoor is Micheline te preuts ivm met de camera's.
nou valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef itsme het volgende:
godsamme ik Heb blijkbaar heel veel gemist.
Al die geile gesprekken hier.![]()
er komt volgende week ook een grote fok! orgie..quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:21 schreef itsme het volgende:
godsamme ik Heb blijkbaar heel veel gemist.
Al die geile gesprekken hier.![]()
Ik zie Micheline niet de pil gebruiken en volgens mij zijn er ook geen condooms in het BB huis. Wie zei ook alweer dat het buikje van Micheline iets dikker geworden was?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij is er al meer gebeurt dan wij denken.
Over hetbewuste fimpje, daarvan denk ik dat er best wel geneukt is. Maar verder las ik laatst ergens dat marcia of god hoe heet ze die rooie... die vertelde dat ze lang niet altijd meteen sliep end at ze dna behoorlijk wat hoorde uit de hoek van semih en micheline.
same here...is sinds vanochtendquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef Sonique het volgende:
wat is er met stream 3 aan de hand. krijg hier hilde met hele andere kleren aan... en dan stopt de stream
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
er komt volgende week ook een grote fok! orgie..
Open even een topic er over!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
LOL dus zo anders dan vorig jaar wordt BB niet,.... alweer een baby!!quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zie Micheline niet de pil gebruiken en volgens mij zijn er ook geen condooms in het BB huis. Wie zei ook alweer dat het buikje van Micheline iets dikker geworden was?
marcia is bij mijn weten niet rood maar ligt wel naast mich en sem ja...quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef muizemeis het volgende:
[..]
volgens mij is er al meer gebeurt dan wij denken.
Over hetbewuste fimpje, daarvan denk ik dat er best wel geneukt is. Maar verder las ik laatst ergens dat marcia of god hoe heet ze die rooie... die vertelde dat ze lang niet altijd meteen sliep end at ze dna behoorlijk wat hoorde uit de hoek van semih en micheline.
Word de warmte je teveel?quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Waar, wanneer en hoe laatquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
Yesquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef Sonique het volgende:
wat is er met stream 3 aan de hand. krijg hier hilde met hele andere kleren aan... en dan stopt de stream
Micheline gebruikt de pil welquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik zie Micheline niet de pil gebruiken en volgens mij zijn er ook geen condooms in het BB huis. Wie zei ook alweer dat het buikje van Micheline iets dikker geworden was?
ja ik weet niet het precies meer, ik las het ook maarquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
marcia is bij mijn weten niet rood maar ligt wel naast mich en sem ja...
voor de rest heb je helemaal gelijk denk ik![]()
go your gangbangquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:25 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Open even een topic er over!
BB heb daar een loopje gemaakt van hilde die werkt met haar voet, lijkt het of die buffel toch nog wat doet in het huisquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:22 schreef Sonique het volgende:
zullen we ons laten opsluiten dan, met z'n tweetjesquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:28 schreef muizemeis het volgende:
[..]
ja ik weet niet het precies meer, ik las het ook maar
maar was iig iemand die naast ze lag ja.
Ja kom zeg, ik weet het niet hoor zou best lang zonder sex kunnen, maar als je 24/7 met je partner opgesloten zit en niets anders te doen hebt?? Geloof dat ik de sterren van de hemel zou neuken
nou ja....tis meer de hitte...jammer dat ze daar in huis er geen last van hebbenquote:
aaahahaha hou nou op over dat hildeloopje...ik zit hem om het half uur te starten en lig dubbel ....quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:29 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
BB heb daar een loopje gemaakt van hilde die werkt met haar voet, lijkt het of die buffel toch nog wat doet in het huis
je bedoeldquote:
die zitten in de ehbo kofferquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:31 schreef Veulen het volgende:
Er zijn trouwens ook condooms in het huis. Heb janine daar in het begin wel is over gehoord.
Bizar trouwens dat Janine een dildo gebruikt die E10 in de handen en broek heeft gehad.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:31 schreef Veulen het volgende:
Er zijn trouwens ook condooms in het huis. Heb janine daar in het begin wel is over gehoord.
he gatverquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:32 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bizar trouwens dat Janine een dildo gebruikt die E10 in de handen en broek heeft gehad.
moet ze wel iets hebben om aan te trekkenquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:34 schreef Bocaj het volgende:
Ik denk dat sabrina best wel e10 wil aftrekken als hij dat zou vragen...
Ik vind het gevaarlijk dat ze Jeroen bij de oven laten.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:34 schreef puntoortje het volgende:
wat zeuren jullie nou S3 doet het prima...jeroen staat gebukt bij de oven...in een flits staat hij weer rechtop...en in een flits staat hij 2 passen naar achteren..!!! huh ...er klopt iets niet...zo snel is die gozer toch niet
quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:35 schreef neferhone het volgende:
[..]
moet ze wel iets hebben om aan te trekken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |