Ik ben inderdaad wel wat gewend ja en mijn conditie is ook wel optimaal, maar twee dagen achter elkaar intensief bezig zijn zal weer wel betekenen dat ik volgende week plat ligquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Sight_key het volgende:
Hele dag rolstoeldansen
Ga je dat volhouden ????
Maar je doet veel aan hand-biken dus je zult wel genoeg conditie hebben of niet soms? Als je bergen op en af kunt gaan met biken ook.
Volgens mij ben je een bikkelquote:Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad wel wat gewend ja en mijn conditie is ook wel optimaal, maar twee dagen achter elkaar intensief bezig zijn zal weer wel betekenen dat ik volgende week plat lig![]()
Ik ben niet zo voor al die pepmiddeltjes.quote:Op vrijdag 15 september 2006 16:59 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een bikkel
Ik lig ook vaker plat nog, af en toe moet ik neerploffen gewoon. Helemaal uitgeput. Maar het is niet meer dat ik maanden op de bank lig zoals een paar jaar geleden vaker het geval was. Een paar jaar geleden stond ik op en ging ik meteen op de bank liggen.
Bij de kapper had de kapper een energy-middel om energy mee te krijgen. Beter en krachtiger dan red-bull en gezond voor lichaam en geest, red-bull is dus niet zo gezond. Heb een kaartje gekregen met de informatie en website erover. Zal straks eens gaan kijken daar.
Kapper vroeg me of ik wilde meewerken met uitbreiden van het netwerk van dat middel, kon ik geld mee verdienen. Netwerk-marketing. Hij wilde dat ik meedeed met dat product verspreiden.
Volgens mij is dat product natuurlijk. Die kapper verkoopt ook voedings-supplementen die natuurlijk zijn. Hij is een gezondheids-freak ook. Zal straks eens dat kaartje zoeken.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik ben niet zo voor al die pepmiddeltjes.
Als je gezond eet en leeft heb je die niet nodig en mocht het een keertje wel nodig zijn pak ik liever natuurlijke produkten.
Ik gebruik in iedergeval geen extra vitamine pillen maar het kan best zo zijn dat andere mensen het wel nodig hebben door bijv. een storing in hun lichaam.quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:09 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Volgens mij is dat product natuurlijk. Die kapper verkoopt ook voedings-supplementen die natuurlijk zijn. Hij is een gezondheids-freak ook. Zal straks eens dat kaartje zoeken.
Maar inderdaad heb je genoeg andere manieren.
Zo heb ik havermout meegenomen om 's morgens havermout-pap mee te maken, havermout-pap is al goed voor meer energie en zo kun je veel meer gezonde dingen eten.
Spinazie ook![]()
Vind jij centrum vitamine pillen dus ook niet okey? Ik bedoel, vind je dat het wat toevoegd?
Om net die extra balans te krijgen bedoel ik dus.
Of is uitgebalanceerd eten al voldoende met genoeg groentes en fruit?
En actimel, wat vind je van actimel? Dat drankje van danone dat wetenschappelijk bewezen is dat het de darm-flora gezond houdt.
Is het onzin of niet? Ik twijfel soms nog.
Okeyquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik gebruik in iedergeval geen extra vitamine pillen maar het kan best zo zijn dat andere mensen het wel nodig hebben door bijv. een storing in hun lichaam.
Voor mij is uitgebalanceerd voedsel inderdaad voldoende.
En actimel heb ik ook nog nooit op maar als ik anderen moet geloven heeft het wel effect ja.
Tip:quote:Op vrijdag 15 september 2006 17:51 schreef Sight_key het volgende:
Ik kijk af en toe in de glazenbol van afstand en ik zie de regen-boog erin
Ik zie kleuren en een regenboog
Mooi ding. Zo helder als crystal, zeker als het licht erin schijnt
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Tip:
Spoel hem af met koud stromend water en leg hem op een zachte donkere ondergrond.
Je zult er verbaast van staan wat je dan allemaal te zien krijgt![]()
Heej daar doen mijn zusje en mijn moeder ook aan meequote:Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Pfffff............wordt me het weekend wel zeg![]()
Morgen hele dag rolstoeldansen en zondag doe ik mee aan Leontiensladiesride!
Weekend vol beweging dus![]()
In principe kun je alle kleuren gebruiken ja maar ik ga altijd voor zwartquote:Op vrijdag 15 september 2006 17:59 schreef Sight_key het volgende:
Ondergrond waar hij nu op ligt is een rode dus
Kun je alle kleuren ondergrond gebruiken?
Wat zie jij dan bij een zwarte ondergrond en waarom is zwart beter?quote:Op vrijdag 15 september 2006 18:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
In principe kun je alle kleuren gebruiken ja maar ik ga altijd voor zwart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |