abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41838022

Let is snow!

Oh the weather outside is frightful,
But the fire is so delightful,
And since we've no place to go,
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!

It doesn't show signs of Pauseping,
And I've bought some corn for popping,
The lights are turned way down low,

When we finally kiss goodnight,
How I'll hate going out in the storm!
But if you'll really hold me tight,
All the way home I'll be warm.

The fire is slowly dying,
And, my dear, we're still good-bying,
But as long as you love me so,

Hier verder

[ Bericht 33% gewijzigd door Sight_key op 15-09-2006 18:30:18 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41838129
Pfffff............wordt me het weekend wel zeg

Morgen hele dag rolstoeldansen en zondag doe ik mee aan Leontiensladiesride!

Weekend vol beweging dus
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_41838179
Hele dag rolstoeldansen

Ga je dat volhouden ????

Maar je doet veel aan hand-biken dus je zult wel genoeg conditie hebben of niet soms? Als je bergen op en af kunt gaan met biken ook.

Wat is leontiensladiesreis?

Wat een naam
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_41838254
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:55 schreef Sight_key het volgende:
Hele dag rolstoeldansen

Ga je dat volhouden ????

Maar je doet veel aan hand-biken dus je zult wel genoeg conditie hebben of niet soms? Als je bergen op en af kunt gaan met biken ook.
Ik ben inderdaad wel wat gewend ja en mijn conditie is ook wel optimaal, maar twee dagen achter elkaar intensief bezig zijn zal weer wel betekenen dat ik volgende week plat lig
pi_41838313
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:57 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad wel wat gewend ja en mijn conditie is ook wel optimaal, maar twee dagen achter elkaar intensief bezig zijn zal weer wel betekenen dat ik volgende week plat lig
Volgens mij ben je een bikkel

Ik lig ook vaker plat nog, af en toe moet ik neerploffen gewoon. Helemaal uitgeput. Maar het is niet meer dat ik maanden op de bank lig zoals een paar jaar geleden vaker het geval was. Een paar jaar geleden stond ik op en ging ik meteen op de bank liggen.

Bij de kapper had de kapper een energy-middel om energy mee te krijgen. Beter en krachtiger dan red-bull en gezond voor lichaam en geest, red-bull is dus niet zo gezond. Heb een kaartje gekregen met de informatie en website erover. Zal straks eens gaan kijken daar.

Kapper vroeg me of ik wilde meewerken met uitbreiden van het netwerk van dat middel, kon ik geld mee verdienen. Netwerk-marketing. Hij wilde dat ik meedeed met dat product verspreiden.
pi_41838456
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:59 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een bikkel

Ik lig ook vaker plat nog, af en toe moet ik neerploffen gewoon. Helemaal uitgeput. Maar het is niet meer dat ik maanden op de bank lig zoals een paar jaar geleden vaker het geval was. Een paar jaar geleden stond ik op en ging ik meteen op de bank liggen.

Bij de kapper had de kapper een energy-middel om energy mee te krijgen. Beter en krachtiger dan red-bull en gezond voor lichaam en geest, red-bull is dus niet zo gezond. Heb een kaartje gekregen met de informatie en website erover. Zal straks eens gaan kijken daar.

Kapper vroeg me of ik wilde meewerken met uitbreiden van het netwerk van dat middel, kon ik geld mee verdienen. Netwerk-marketing. Hij wilde dat ik meedeed met dat product verspreiden.
Ik ben niet zo voor al die pepmiddeltjes.
Als je gezond eet en leeft heb je die niet nodig en mocht het een keertje wel nodig zijn pak ik liever natuurlijke produkten.
pi_41838657
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:03 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik ben niet zo voor al die pepmiddeltjes.
Als je gezond eet en leeft heb je die niet nodig en mocht het een keertje wel nodig zijn pak ik liever natuurlijke produkten.
Volgens mij is dat product natuurlijk. Die kapper verkoopt ook voedings-supplementen die natuurlijk zijn. Hij is een gezondheids-freak ook. Zal straks eens dat kaartje zoeken.

Maar inderdaad heb je genoeg andere manieren.

Zo heb ik havermout meegenomen om 's morgens havermout-pap mee te maken, havermout-pap is al goed voor meer energie en zo kun je veel meer gezonde dingen eten.

Spinazie ook

Vind jij centrum vitamine pillen dus ook niet okey? Ik bedoel, vind je dat het wat toevoegd?

Om net die extra balans te krijgen bedoel ik dus.

Of is uitgebalanceerd eten al voldoende met genoeg groentes en fruit?

En actimel, wat vind je van actimel? Dat drankje van danone dat wetenschappelijk bewezen is dat het de darm-flora gezond houdt.

Is het onzin of niet? Ik twijfel soms nog.
pi_41838961
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:09 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Volgens mij is dat product natuurlijk. Die kapper verkoopt ook voedings-supplementen die natuurlijk zijn. Hij is een gezondheids-freak ook. Zal straks eens dat kaartje zoeken.

Maar inderdaad heb je genoeg andere manieren.

Zo heb ik havermout meegenomen om 's morgens havermout-pap mee te maken, havermout-pap is al goed voor meer energie en zo kun je veel meer gezonde dingen eten.

Spinazie ook

Vind jij centrum vitamine pillen dus ook niet okey? Ik bedoel, vind je dat het wat toevoegd?

Om net die extra balans te krijgen bedoel ik dus.

Of is uitgebalanceerd eten al voldoende met genoeg groentes en fruit?

En actimel, wat vind je van actimel? Dat drankje van danone dat wetenschappelijk bewezen is dat het de darm-flora gezond houdt.

Is het onzin of niet? Ik twijfel soms nog.
Ik gebruik in iedergeval geen extra vitamine pillen maar het kan best zo zijn dat andere mensen het wel nodig hebben door bijv. een storing in hun lichaam.
Voor mij is uitgebalanceerd voedsel inderdaad voldoende.

En actimel heb ik ook nog nooit op maar als ik anderen moet geloven heeft het wel effect ja.
pi_41839196
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:20 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik gebruik in iedergeval geen extra vitamine pillen maar het kan best zo zijn dat andere mensen het wel nodig hebben door bijv. een storing in hun lichaam.
Voor mij is uitgebalanceerd voedsel inderdaad voldoende.

En actimel heb ik ook nog nooit op maar als ik anderen moet geloven heeft het wel effect ja.
Okey

Actimel blijf ik dus innemen ook als het helpt, wilde het ff checken dus ook of het helpt weer. Ze hebben gelijk dat een gezond lichaam begint bij de darmen en maag

Centrum ga ik ook weer innemen.

Ik gebruik ook blue band boter die gezond is voor de hersens. Blue band "idee" heet die boter. Wat calcium is voor de botten, dat is die boter voor de hersens.

En aangezien ik hersens belangrijker vindt dan botten op dit moment, eet ik die boter

Melk drink ik weinig. Meer calcium gebruiken is nodig hier ook. Mijn botten zijn ook belangrijk. Mijn hele llichaam is belangrijk.
pi_41839827
Ik kijk af en toe in de glazenbol van afstand en ik zie de regen-boog erin

Ik zie kleuren en een regenboog

Mooi ding. Zo helder als crystal, zeker als het licht erin schijnt

Nu ben ik heel rustig in kleine fragementen met mijn hoofd aan het bewegen om die regenboog en die circel te zien bewegen en steeds veranderd de vorm dus

Ik kan het niet goed uitleggen maar die aankoop is het waard.

Volgende maand de grote versie van 44,95 euro kopen. En dan vragen of ze hele grote hebben van 400 euro ofzo.

In die winkel waar ik was vandaag vroeg een vrouw of ze een totem-paal verkopen

Die winkel is geweldig

Mooiste winkel van mijn woonplaats

Ik zei de vorige keer van :"Ik wil alles kopen wat jullie hebben".

Ze hebben ook verschillende soorten en maten dromenvangers liggen, daar wil ik ook best een van hebben. Maar die koop ik een andere keer. Een dromenvanger ga ik zeker kopen en boven mijn bed hangen nog
pi_41839914
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:51 schreef Sight_key het volgende:
Ik kijk af en toe in de glazenbol van afstand en ik zie de regen-boog erin

Ik zie kleuren en een regenboog

Mooi ding. Zo helder als crystal, zeker als het licht erin schijnt
Tip:
Spoel hem af met koud stromend water en leg hem op een zachte donkere ondergrond.
Je zult er verbaast van staan wat je dan allemaal te zien krijgt
pi_41839950
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:54 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Tip:
Spoel hem af met koud stromend water en leg hem op een zachte donkere ondergrond.
Je zult er verbaast van staan wat je dan allemaal te zien krijgt
Bedankt voor de tip

Tips zijn altijd welkom

Dat ga ik dus zeker doen ook nog

Ik had hem vandaag schoon gemaakt met blue wonder

Maar volgens mij werkt water beter. Ik maak mijn edelstenen ook altijd met stromend water schoon. Dat blue wonder middel zitten misschien chemische stoffen in die negatief kunnen werken?

De ondergrond op de standaard van die glazen-bol is ook zacht. Een soort vilt-achtige stof. In ieder geval is het een zachte stof dus niet op het hout.

Sowieso staat die glazenbol hier mooi

Maar ik geloof dus ook in de kracht ervan
pi_41840093
Ondergrond waar hij nu op ligt is een rode dus

Kun je alle kleuren ondergrond gebruiken?
pi_41840129
Ik zag net 2 fel gekleurde ogen naar mij kijken

Echt trip ogen

Ogen met alle kleuren van de regenboog
pi_41840146
Even NEOS sigaar roken buiten
pi_41840190
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 16:53 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Pfffff............wordt me het weekend wel zeg

Morgen hele dag rolstoeldansen en zondag doe ik mee aan Leontiensladiesride!

Weekend vol beweging dus
Heej daar doen mijn zusje en mijn moeder ook aan mee

En SK, ik zie ook vaak sneeuw in mijn kristallen bol:

(grapje hoor )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_41840262
Ga je kijken Metro?
Zien we elkaar misschien wel
pi_41840279
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 17:59 schreef Sight_key het volgende:
Ondergrond waar hij nu op ligt is een rode dus

Kun je alle kleuren ondergrond gebruiken?
In principe kun je alle kleuren gebruiken ja maar ik ga altijd voor zwart
pi_41840647
quote:
Op vrijdag 15 september 2006 18:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

In principe kun je alle kleuren gebruiken ja maar ik ga altijd voor zwart
Wat zie jij dan bij een zwarte ondergrond en waarom is zwart beter?

Of wil je dat niet zeggen?

Anders hoef ik alleen te weten waarom zwarte ondergrond beter is en dan hoef ik niet te weten wat je ziet allemaal.

Metro Een wonder-bol Een magic wonder-bol.

Straks klimaat veranderen met die bol

Krachten uitoefenen terwijl ik de wereld doe inbeelden in die bol Dan hou ik mijn handen boven die bol en ga ik alles beter maken, het hele klimaat beter maken en nog meer Ga ik voor God spelen Met een bol Doe ik net alsof ik God ben

Maar ik wil de grootste crystallen bol hebben die bestaat

Magician at work
pi_41840765
Even over Gilette en Wilkingson.

Geef mij maar Wilkingson nu.

Die mesjes scheren echt een paar graden gladder. Ik had me net even geschoren met die nieuwe mesjes en dat nieuwe apparaat van wilkingson en het is een wereld van verschil.

Echt gladder

Als ik me scheer dan wil ik een glad gezicht, gladder dan glad.

Straks ook als ik mijn kop ga kaal scheren
pi_41840948
Moeten jullie eens even voor de gein op msn kijken.

Daar staat een link over wat de Paus verdiend en dat is dus 0 euro.

En daar beweren ze dat Bill Gates slechts 400,000 per jaar verdiend

Steekt hij de rest van de winst in het bedrijf of verspreiden ze leugens?
pi_41840964
Nu muziek

The superman lovers - Starlight

pi_41842299
Lady Dana nu

Hardcore

Volgens mij ben ik een Anti Christ

Maar ik moet nog ontdekken hoe wij ontstaan zijn

Nu hakkuh!!!!

Het denken door midden hakkuh!!!!
pi_41842432

Begin wel moe te worden ondertussen

Straks slapen

Maar eerst hakkuHh!!!!!

pi_41842437
Ik gebruik gewoon zwart omdat dat mijn lievelingskleur is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')